Wat een prachtig bloemstuk is het geworden. Heel erg mooi. Spijtig heb ik niet meekunnen doen want anders had ik graag mijn steentje bijgedragen. (ik zag het toppic van de bloemen gisteren pas).
Heel mooi geschreven Sandra. Ik zet op mijn werk maar de tranen prikken in mijn ogen.
Haar nabestaande wens ik veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd.
Bedankt voor het prachtige verslag dat je hebt geschreven van de uitvaart. Ik heb bijna het gevoel alsof ik erbij was. Heb best een traantje weg moeten pinken, vooral bij de persoonlijk voetnoten. Nogmaals: voor iedereen die Maaike liefhad en heeft, heel veel stertke toegewenst!!
Heel mooi rouwstuk en een prachtige dienst. Wat moet Maaike met haar zelf toch enorm in de knoop gezeten hebben. Ik lees in een van de regels dat haar "anders zijn" haar tot mikpunt maakte tijdens haar kwetsbare leeftijd. Arm meiske. Jammer dat ze niet inzag dat ze zo bijzonder was en dat er wel zoveel van haar gehouden werd.
Ik zit ook al een hele poos mee te lezen, niet wetend wat te moeten zeggen. Een hele mooie uitvaart zo te horen, en knap dat jij het zo hebt kunnen verwoorden. Heel veel sterkte voor iedereen die haar kende en natuurlijk haar familie en vrienden.
Mooi verslag, klinkt als een waardig afscheid. Prachtig bloemstuk ook. Ik hoop dat iedereen die haar (goed) kenden de komende tijd alles een beetje kan verwerken en een plek kan geven.
Ik ben er stil van.... wat een prachtig afscheid van Maaike en diep respect voor haar familie en vrienden die haar zo'n mooi afscheid hebben gegeven. Hele mooie toepasselijke liedjes. Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Prachtig bloemstuk!
Iedereen die van Maaike heeft gehouden wens ik heel heel veel sterkte en kracht toe met dit grote verlies.
Jeetje, wat een ontzettend emotionele dag... En wat mooi beschreven! Ik heb haar ook niet gekend, maar kon de tranen bijna niet binnen houden. Wat een verlies! Ze moet erg bijzonder zijn geweest... Heel veel sterkte toegewenst voor iedereen die van Maaike houdt!
het is een mooi verslag sandra van ne mooi afscheid maaike nogmaals slaap zacht en ik weet zeker dat je van boven met trots naar je ouders en je dieren hebt gekeken ik zal je missen
kippevel en tranen in me ogen echt prachtig, de tranen begonnen bij dat haar eigen shetlander maaike naar haar rust plaats heeft gebracht. prachtig het bloemstuk is ook echt heel mooi
Lieve maaike, Rust zacht en hoop dat je nu je plekje hebt gevonden
bedankt voor dit mooie verslag nogmaals wens ik iedereen heel veel sterkte met dit grote verlies
Knap van jou dat je er zo'n mooi en beeldend verslag van hebt kunnen maken. Het bloemstuk is echt prachtig vind ik, vol leven en niet zo triest als veel rouwstukken vaak zijn. Ik vind het prachtig, zo'n persoonlijke dienst, zo hoort het ook, zeker bij zo'n jonge meid ... Hoop dat ouders, familie en vrienden haar dood uiteindelijk een plaatsje kunnen gaan geven ...
Wat heb je dit mooi geschreven!! met veel gevoel! En wat een onwijs mooi bloemstuk zeg En ik blijf het mooi vinden dat Mickey dr mocht brengen, en jullie allemaal een handje zand op haar kist mochten gooien! Dit was echt een bijzonder meisje als ik het zo lees.
Erg veel sterkte voor iedereen die haar gekent heeft Maaike rust zacht