Vast niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
. 
Redrumfox schreef:Wat is glaasje draaien eigenlijk? Draai je dan een glas rond?
Niet dat ik het wil doen hoor: ik schijt al in m'n broek als ik eraan denk.Ik wil gewoon zeker weten dat ik het nooit per ongeluk doe.

Chiqa schreef:Ik heb een paar keer gedaan vroeger, heb de grootste lol gehad...want er gebeurde gewoon helemaal niets. Daarom geloof ik de verhalen ook niet zo, allemaal bangmakerij of niets af.
Pure matherie, gewoon een glas op zn kop, wat sensatie, en iedereen maakt z'n eigen verhaal dr aan.
Citaat:Bij ons gebeurde er dus dingen. We hadden lichten uit gedaan, ouija bord, kaarsjes ernaast. Vragen gesteld en op een gegeven moment gingen de kasten open en vielen er dingen naar beneden. Ik ben toen hard weggerend en nooit meer die kamer in gewees
smeetjoew schreef:Redrumfox schreef:Wat is glaasje draaien eigenlijk? Draai je dan een glas rond?
Niet dat ik het wil doen hoor: ik schijt al in m'n broek als ik eraan denk.Ik wil gewoon zeker weten dat ik het nooit per ongeluk doe.
Geniaal. Dé uitspraak van het jaar.![]()
En volgens mij is het niet verboden in NL. Althans, je kúnt het niet eens verbieden denk ik.

Somebitch schreef:Mee eens.. Ik heb het ook meerdere malen gedaan..
Zelfs in een eng leegstaand huis.. Niks gebeurt hoor.
Ik geloof iets pas als ik tita schreef:Een goede vriend van mij is jaren gek geweest, zijn vriend is in een inrichting gekomen..deze jongens deden nogal banketstaaf en lacherig tegen de geest..waarop op de geest antwoorden
Redrumfox schreef:Kan je ook op een andere manier last krijgen van slechte of vervelende geesten? Dus zonder hulpmiddelen zoals dit? Dat ze dus vanzelf ''opeens'' komen en je gaan lopen zieken..
O ik hoop echt dat het antwoord nee is..
Somebitch schreef:Ik ook Chiga en omdat ik het nog nooit gezien heb geloof ik het niet..![]()
Je gaat je snel dingen verbeelden omdat je zit te focussen op een geest die er waarschijnlijk 'helemaal niet is' en je let dan toch op meer dingen dan anders..

justicelover schreef:Op youtube staan ook veel filmpjes dus als je nog meer interese heb en het aandurf zal ik daar eens kijken
Zo denk ik zelf dan hoor.
Chiqa schreef:Toch wel jammer denk ik wel eens Somebitch, hadden we nu mee kunnen praten
Valt me op dat altijd wel iedereen een verhaal weet, met klappende deuren en rinkelende glazen, waarom zijn ze dan niet bij ons gekomen?
En trust me....Ik heb de goden verzocht hoor alsjeblieft een teken te geven, gewoon hier in mn eigen huis.
Ben dr denk ik mss ietsje te nuchter voor.

Chiqa schreef:O jammer Somebitch....ging bij jou het glas ook niet aan de haal? Bleef bij mij gewoon braaf stil op dat bord hangen.
Somebitch schreef:zei.. Nee helaas er is hier geen geest te bekennen.