Glaasje draaien.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aradis

Re: Glaasje draaien.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:36

echt zo?
Vast niet Tong uitsteken

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:38

Ik heb het ooit gedaan, was er eigenlijk op tegen maarja je bent jong en de groepsdruk hé.
Ja, het is gelukt. Nee, geen enge dingen meegemaakt. Geen spectaculair gedoe maar toch voldoende om te weten dat dit niet normaal is.
Oud klasgenoot heeft wel iets engs er mee meegemaakt, en die vertelt normaal geen verhalen om op te vallen. Al was ik daar natuurlijk niet bij Lachen .
Maar ik heb me voorgenomen dat ze vanaf nu op hun kop kunnen gaan staan als ze het nog eens met mij willen.

Het is eigenlijk heel simpel: Als je erin gelooft, dan weet je ook hoe dom het is om er bezig te zijn, en dan blijf er vanaf.
En als je het grote onzin vind, dan is het ook nutteloos om je tijd er mee te verdoen dus dan blijf je er ook maar vanaf Lachen .

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:38

Zekere voor het onzekere nemen. Niet doen dus!!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-08 21:55

Even voor de goede orde, ik ga het dus ook nóóit doen! Ik ben er veels te bang voor. Maar was vooral benieuwd naar ervaringen van anderen. Lachen
Ik wist niet dat er al veel topics over waren gemaakt, sorry.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-08 21:57

Redrumfox schreef:
Wat is glaasje draaien eigenlijk? Draai je dan een glas rond?
Niet dat ik het wil doen hoor: ik schijt al in m'n broek als ik eraan denk. Nagelbijten / Gniffelen Ik wil gewoon zeker weten dat ik het nooit per ongeluk doe.

Geniaal. Dé uitspraak van het jaar. ROFL *LOL*

En volgens mij is het niet verboden in NL. Althans, je kúnt het niet eens verbieden denk ik.
Ik zou het eigenlijk wel eens willen proberen, maar wel in een ruimte waar ik nooit meer in terugkom en onder de beste begeleiding ter wereld. Nja, ik denk dat ik al voldoening heb aan een filmpje op Youtube. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:16

Ik heb een paar keer gedaan vroeger, heb de grootste lol gehad...want er gebeurde gewoon helemaal niets. Daarom geloof ik de verhalen ook niet zo, allemaal bangmakerij of niets af.
Pure matherie, gewoon een glas op zn kop, wat sensatie, en iedereen maakt z'n eigen verhaal dr aan.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:22

Chiqa schreef:
Ik heb een paar keer gedaan vroeger, heb de grootste lol gehad...want er gebeurde gewoon helemaal niets. Daarom geloof ik de verhalen ook niet zo, allemaal bangmakerij of niets af.
Pure matherie, gewoon een glas op zn kop, wat sensatie, en iedereen maakt z'n eigen verhaal dr aan.

Mee eens.. Ik heb het ook meerdere malen gedaan..
Zelfs in een eng leegstaand huis.. Niks gebeurt hoor.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:25

Het is niet verboden in Nederland wel is het verboden om zomaar dat bord te verkopen bij een maskramer of een blokker

teven vind ik deze uitspraak niet juist
Citaat:
Bij ons gebeurde er dus dingen. We hadden lichten uit gedaan, ouija bord, kaarsjes ernaast. Vragen gesteld en op een gegeven moment gingen de kasten open en vielen er dingen naar beneden. Ik ben toen hard weggerend en nooit meer die kamer in gewees

Het is namelijk zo dat je niet zomaar een geest kan afwimpelen je moet namelijk altijd een sessies netjes stoppen.
Deze bokker had namelijk of waarschijnlijk te maken met een goede geest, een slecht geest zal je achtervolgen.

Zelf geloof ik in geesten sterker nog ik zie regelmatig een geest.
Een goede vriend van mij is jaren gek geweest, zijn vriend is in een inrichting gekomen..deze jongens deden nogal banketstaaf en lacherig tegen de geest..waarop op de geest antwoorden

"iedere keer als jij lach, zie je mijn gezicht"
helaas de jongen werd "gek"

Ik zou zeggen begin er niet aan en dat je informatie opvraagt is ookal een slecht teken

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:26

smeetjoew schreef:
Redrumfox schreef:
Wat is glaasje draaien eigenlijk? Draai je dan een glas rond?
Niet dat ik het wil doen hoor: ik schijt al in m'n broek als ik eraan denk. Nagelbijten / Gniffelen Ik wil gewoon zeker weten dat ik het nooit per ongeluk doe.

Geniaal. Dé uitspraak van het jaar. ROFL *LOL*

En volgens mij is het niet verboden in NL. Althans, je kúnt het niet eens verbieden denk ik.

dacht dat het iets was van dat je zo'n bord..met letters enzo. niet mag kopen/verkopen/hebben..

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:28

Ik zou dr nooit aan beginnen! op kamp hebben we het 1x gedaan (ik keek alleen) en 1 meisje is (later) doodgegaan.
Ik zeg je; ik doe het nooit meer, ik wil dr ook nooit meer wat mee te maken hebben, ben er allemaal zo van geschrokken. Scheve mond

Voor meer info; pm.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:29

Kan je ook op een andere manier last krijgen van slechte of vervelende geesten? Dus zonder hulpmiddelen zoals dit? Dat ze dus vanzelf ''opeens'' komen en je gaan lopen zieken..

O ik hoop echt dat het antwoord nee is.. Nagelbijten / Gniffelen

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:29

Ik geloof het wel Redrumfox..

Je hoort namelijk ook weleens verhalen over die 'spookhuizen' etc. Clown

Maar niet dat ik erin geloof. Bloos

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:31

Dat ze een keer Boe doen vind ik niet zo heel eng maar als ze me zomaar opeens voor altijd gaan stalken zou ik compleet gestoord worden. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:32

Somebitch schreef:
Mee eens.. Ik heb het ook meerdere malen gedaan..
Zelfs in een eng leegstaand huis.. Niks gebeurt hoor.

Ah een lotgenoot, en dat na al die jaren *LOL* Ik geloof iets pas als ik
het met eigen ogen heb gezien, ben dus ook niet zo onder de indruk van die verhaaltjes...

tita schreef:
Een goede vriend van mij is jaren gek geweest, zijn vriend is in een inrichting gekomen..deze jongens deden nogal banketstaaf en lacherig tegen de geest..waarop op de geest antwoorden

Mss was hij wel psychotisch, dan zie je namelijk al vrij snel geesten.....

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:33

Redrumfox schreef:
Kan je ook op een andere manier last krijgen van slechte of vervelende geesten? Dus zonder hulpmiddelen zoals dit? Dat ze dus vanzelf ''opeens'' komen en je gaan lopen zieken..

O ik hoop echt dat het antwoord nee is.. Nagelbijten / Gniffelen

Tja; mijn vriendin heeft wel zoiets in huis gehad. De oude eigenaar was overleden in dat huis en het werd verkocht. Daar was hij het niet mee eens en hun zijn nog jaren lastig gevallen. (Tafels die verschoven, deuren die open en dicht gingen, glazen die uit elkaar sprongen). Op een dag was het zo erg dat ze huilend met dr moeder heeft zitten ''bidden'' tot die geest; sorry dat ze dat huis hadden gekocht ofzo, en of hij weg wou gegaan.
En daar had die man vrede mee, en ze hebben geen last meer gehad.

Ze heeft alleen nog weken bij een andere vriendin van me geslapen omdat ze gewoon nog bang was.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:33

Ik ook Chiga en omdat ik het nog nooit gezien heb geloof ik het niet.. Bloos

Je gaat je snel dingen verbeelden omdat je zit te focussen op een geest die er waarschijnlijk 'helemaal niet is' en je let dan toch op meer dingen dan anders.. Bloos

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:36

Op youtube staan ook veel filmpjes dus als je nog meer interese heb en het aandurf zal ik daar eens kijken

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:36

Somebitch schreef:
Ik ook Chiga en omdat ik het nog nooit gezien heb geloof ik het niet.. Bloos

Je gaat je snel dingen verbeelden omdat je zit te focussen op een geest die er waarschijnlijk 'helemaal niet is' en je let dan toch op meer dingen dan anders.. Bloos

Uhu; ik weet ook nooit echt wat ik moet geloven. Ik geloof niet echt maar toch ben ik er wel bang voor Nagelbijten / Gniffelen
Sommige dingen kunnen ook puur toeval zijn; net als met dat meisje van kamp die doodging/en dat meisje dat dr arm brak omdat ze er niet in geloofde

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:37

Toch wel jammer denk ik wel eens Somebitch, hadden we nu mee kunnen praten Knipoog
Valt me op dat altijd wel iedereen een verhaal weet, met klappende deuren en rinkelende glazen, waarom zijn ze dan niet bij ons gekomen?
En trust me....Ik heb de goden verzocht hoor alsjeblieft een teken te geven, gewoon hier in mn eigen huis.
Ben dr denk ik mss ietsje te nuchter voor.

justicelover schreef:
Op youtube staan ook veel filmpjes dus als je nog meer interese heb en het aandurf zal ik daar eens kijken

Geloof ik niet in, filmpjes kan je tegenwoordig zo simpel manipuleren......snap niet dat mensen daar nog hun energie aan verspillen Huilen van het lachen

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:38

Je kan ook doodgaan omdat je zo zit te focussen.. Misschien heeft iemand ooit aan een (nep) geest gevraagd hoelang zij nog te leven zou hebben.
Die geest zei 24 uur.. Nou als je dat hoort wordt je al helemaal gek en tja, dan gebeurt het meestal.. Bloos Zo denk ik zelf dan hoor. Bloos

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:39

Chiqa schreef:
Toch wel jammer denk ik wel eens Somebitch, hadden we nu mee kunnen praten Knipoog
Valt me op dat altijd wel iedereen een verhaal weet, met klappende deuren en rinkelende glazen, waarom zijn ze dan niet bij ons gekomen?
En trust me....Ik heb de goden verzocht hoor alsjeblieft een teken te geven, gewoon hier in mn eigen huis.
Ben dr denk ik mss ietsje te nuchter voor.

Ik heb het buiten gedaan, in mijn eigen huis en in een leegstaand oud huis zonder licht in het donker.. (ja kaarslicht)..

Heb nog nooit iets gezien, nooit zijn er lichten aan en uit gegaan, nooit viel de stroom uit of kwamen er dingen rond mij heen vliegen. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:41

O jammer Somebitch....ging bij jou het glas ook niet aan de haal? Bleef bij mij gewoon braaf stil op dat bord hangen.

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:41

Ik heb 'vroegahh' regelmatig glaasje gedraait met een aantal vriendinnen ..
Toen nietsvermoedend, en we deden het dan soms ook om precies 00.00,
en wat een lol hadden we! we kregen ook echt antwoord op dingen.

Toen wist ik niet dat het zo gevaarlijk was, maar ik geloof zeker dat er slechte dingen kunnen gebeuren.
Ik ben zelf héél erg in geesten gaan geloven. klinkt misschien raar maar ik voel me nooit alleen.
Misschien dat het door het vele glaasje draaien komt, maar ik heb altijd het idee dat er iemand achter,
naast of voor me staat. iemand die me de hele dag volgt. heel raar. als ik in bed stap bv heb ik het idee dat
er 'meer' in mijn kamer is .. soms heb ik periode's waarbij ik de angst heel erg heb, maar soms heb ik er helemaal geen last van ..

Maar het is gewoon de gedachte die je hebt .. er zijn heus niet meer in mijn kamer.
Maar dat dénk ik dan, dus dan geloof je dat Clown
Laatst bijgewerkt door Ninthe op 19-02-08 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:44

Chiqa schreef:
O jammer Somebitch....ging bij jou het glas ook niet aan de haal? Bleef bij mij gewoon braaf stil op dat bord hangen.

Het glas schoof heen en weer en zei.. Nee helaas er is hier geen geest te bekennen. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:44

Somebitch schreef:
zei.. Nee helaas er is hier geen geest te bekennen.

Ik geloof je niet ROFL