Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yorghos schreef:Ik vind het ook heel fijn dat je dit voor ons wilt regelen. Mijn bijdrage is inmiddels overgemaakt.
loes-freke schreef:Yorghos schreef:Ik vind het ook heel fijn dat je dit voor ons wilt regelen. Mijn bijdrage is inmiddels overgemaakt.
en dat voor een fries![]()
![]()
(grapje)
loes-freke schreef:en dat voor een fries![]()
![]()
(grapje)
Faelivrin schreef:loes-freke schreef:en dat voor een fries![]()
![]()
(grapje)
Hier ook een èchte fries die €15 afdraagt hoor! Zijn niet allemaal zo stug enzovoorts.
Honeybee schreef:Ik kom nu net bij de bloemist vandaan en heb aldaar het rouwstuk besteld.
Dit rouwstuk zal ter waarde van 220 euro zijn, inclusief het lint. Ik ben er vanuit gegaan dat iedereen zijn/haar toegezegde bijdrage ook heeft gestort of daadwerkelijk gaat storten. Dit omdat ik zelf nu de helft van het bedrag heb voorgeschoten.
Straks zal ik de kaart gaan schrijven met daarop alle namen van de mensen die hieraan hebben bijgedragen. Deze kaart zal ik overhandigen aan Maaike haar ouders.
Voor wat betreft het rouwstuk, deze zal heel veel roze tinten bevatten. Bestaande uit onder andere Rozen en Gerbera's. Ik ga het stuk vanmiddag om 12.00 uur ophalen en ik zal er dan ook direct foto's van gaan maken.
Ik hoop hiermee iedereen voldoende te hebben ingelicht.