Nemen jullie altijd op?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 20:44

als ik net Unreal Tournament aan het spelen ben, of ik ben tv aan het kijken ofzo, dan wil ik soms niet opnemen. Meestal echter wel

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:34

Wij hebben een nummermelder, en als ik die gene niet hoef te spreken neem ik gewoon niet op:P
Ik ga eigenlijk altijd in ieder geval kijken wie het is(hoezo nieuwsgierig?)

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 22:31

Telefoon neem ik altijd op, heb soms 2 telefoons naast mijn bed liggen, en ik neem zelfs midden in de nacht op. Ik ben lichtelijk belverslaafd geloof ik!

De deurbel doe ik alleen open als ik er niet teveel moeite voor moet doen (vanuit mijn slaapkamer naar beneden komen of als ik net lekker in bad lig) Savonds hoor ik hem trouwens niet eens meer als ik boven ben.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 23:25

Als ik het hoor neem ik eigenlijk wel altijd op.
Ik ben veel te nieuwschierig wie het is en wat diegene te melden heeft.
Maar geregeld hoor ik mijn moby niet doordat hij in mijn jas zit of ik hem op trilfunctie heb staan Schijnheilig Achgja, zolang ik thuis ben kunnen de mensen die me moeten berijken me altijd berijken....

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 09:21

mn mobiel neem ik altijd op en die staat 9 vd 10 x altijd aan... de voordeur doe ik meestal niet open ,maar heb al wel 2x gehad dat mn broertje thuis kwam om 3.30 snachts en mr de sleutel vergeten was....*stom* tja,en aangezien ik de enigste ben die snachts licht slaapt word ik dus wakker v d deurbel... maar als ik niet weet wie het is laat ik hem/haar lekker staan Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 12:16

Ik neem altijd op eigenlijk. Ook onbekende nummers. Alleen als ik te laat ben met opnemen of ik heb een gesprek gemist van wie ik denk dat ze wel terugbellen, bel ik niet altijd terug. Of ik moet weten waar het om gaat of het moet iemand van stal zijn geweest, voor het geval er iets is met de paarden.

gomir

Berichten: 25590
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 12:42

De telefoon thuis neem ik altijd op, omdat dat ook voor het bedrijf of mijn ouders kan zijn Haha! De deur doe ik ook altijd open, zeker omdat de vanaf de voordeur de huiskamer in kunt kijken en ze anders toch wel op het raam beginnen te tikken *LOL*
Mijn mobiel neem ik in principe altijd op, maar 's nachts gaat hij uit(zit toch meestal in mijn schooltas) en op school staat hij op stil en hoor ik hem niet(terugbellen dus als het belangrijk is Haha! ). Soms vergeet ik het geluid weer aan te zetten en proberen mensen me een half uur lang hopeloos thuis te bellen...Tong uitsteken (maar dan kunnen de meeste mensen mijn huisnummer ook wel weer bellen, dus zo'n probleem is het niet *LOL* )