Lepels buigen, zie link 1e bericht voor foto's!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pinuts

Re: lepels buigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:40

Laatst bijgewerkt door pinuts op 17-02-08 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:40

Banjer schreef:
het lepel buigen is me niet gelukt, maar gister is de lepel wel een paar keer van de tv gevallen Haha!

Vorige week lukte het ook niet om de stoel te laten zweven, maar mijn armen werden wel loodzwaar, ik kon ze bijna niet meer omhoog krijgen...

Een lepel van de tv? Ik geloof er niets van Lachen

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 19:44

Tuurlijk worden er trucks gebruikt, maar van één ding ben ik 200% zeker, mijn zoon van 10 gebruikt geen trucks om een lepel te buigen. Ik heb inmiddels 6 gebogen lepels hier liggen Verdrietig .

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:45

Gister is bij mij ook de lepel van de tv af gevallen. Ik legde hem er op, liep weg en voor ik weer op de bank zat viel hij er ineens vanaf.
Maar ik blijf ook sceptisch, want de tv loopt een beetje schuin af...

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:58

Buigt hij de lepels met zijn handen of met zijn "gedachten"?

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:00

Ik denk dat het met zijn gedachten is...

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:02

Valt zon lepel alleen van een 'oude' tv af? Een met beeldbuis zegmaar? Anders kunnen ze misschien een bepaalde kleur sturen zodat het magnetisch veld ineens drastisch veranderd. Met als gevolg dat een stalen lepel hierop reageerd.

Tis maar een gedachtengang.. Lachen

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:05

Ik ga even Uri geller Youtuben Haha!

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:09

Die lepels buigen is helemaal niet raar...

Metaal is namelijk buigzaam wanneer het warm is. De lepel ligt eerst een uur op een warme (!) TV, dan ga je ook nog eens wrijven op 1 punt. Dat punt wordt warm, en voila de lepel buigt.... Heel logisch toch?

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:09

je kunt zeggen wat je wil en ik snap dat je het niet geloofd deed ik ook niet, bij mij lukte het niet...
mijn vriend wel en samen nog bizarrer ik hoop dat ik iemand kan vinden die kan uploade... want mijn trouwkaart verhaal is uniek en bizar, heb het ook naar hun gemaild (sbs) ben erg benieuwd.. ik wilde er niet aan mee werken en al helemaal geen smsjes ofzo maar ja dit is wel echt uniek... die kaart is identiek aan de lepel

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:11

figora schreef:

Metaal is namelijk buigzaam wanneer het warm is. De lepel ligt eerst een uur op een warme (!) TV, dan ga je ook nog eens wrijven op 1 punt. Dat punt wordt warm, en voila de lepel buigt.... Heel logisch toch?

niks logisch aan want ikheb een theelepel op de tv die springt en een koude eetlepel uit de la.... om te buigen niet dezelfde.....

en buigen en buigen is een verschil...

een beetje krom buigen ok...
maar wat ik heb is niet meern ormaal.. is een complete krul en & teken....en hij werd kokend heet en boog echt zelf want wij lieten vban schrik los...

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:19

gelukkig heb ik dat nog niet mee gemaakt,
gister zaten wij met een groepje dus ook dat programma te kijken.
met ze alle een lepel in onze handen en precies gedaan want uri zei, bij ons is er niks gebeurd maar er kwamen ook 2 filmpjes waar je bij de 1 gewoon de mensen achter de stoel zag zitten, en bij de ander lieten ze maar 1 kant zien en de andere kant lieten ze uit beeld dus dat vonden we een beetje appart dus dat kwam heel ongeloofwaardig over.

nou vorige week dat die man zich dood maakte zegmaar met een plastic zak over ze kop, naa ik vond het gewoon echt eng gister met die komkommers ook ik zou toch niet graag daar willen zitten Huilen van het lachen

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:21

die trucs kun je alles van denken, dat het van te voren afgesproke is geloof ik ook wel, daar geloof ik dan ook niet in en uri nogmaals je kunt denken wat je wil... maar ik ben overtuigd van de lepels.. iemand die wil uploade?

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:23

nja uri heeft toch ook olie of goud ofzo opgespoord in het verleden? Dus hij zal ergens wel een gave hebben. Alleen door dit programma maakt hij zich niet geloofwaardiger, wel een beetje jammer.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 20:24

kimmie1 schreef:

Ja, als jij het weet mag jij het zeggen Haha! . Hij wrijft alleen maar over de lepel en verbeelt zich daarbij dat de lepel buigt en van plastic is. Tsja, of dat laatste strikt noodzakelijk is?

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 20:25

figora schreef:

De lepel van mijn zoon komt zo uit de keukenla Knipoog .

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:25

LDRD schreef:
kimmie1 schreef:

Ja, als jij het weet mag jij het zeggen Haha! . Hij wrijft alleen maar over de lepel en verbeelt zich daarbij dat de lepel buigt en van plastic is. Tsja, of dat laatste strikt noodzakelijk is?

mijn vriend hield hem heel licht tussen 2 vingers.... en toen werd het kokend heet

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:26

MisMartine schreef:
Banjer schreef:
het lepel buigen is me niet gelukt, maar gister is de lepel wel een paar keer van de tv gevallen Haha!

Vorige week lukte het ook niet om de stoel te laten zweven, maar mijn armen werden wel loodzwaar, ik kon ze bijna niet meer omhoog krijgen...

Een lepel van de tv? Ik geloof er niets van Lachen

dat mag Lachen k heb het helaas niet op video staan, ik wist nl. niet dat de lepel zou gaan vallen... en om nu een filmpje van een uur met mijn telefoon te maken zag ik ook niet zitten.... Lachen

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:27

Ik kan het niet, wil het ook niet kunnen.

heb geloof ik een keertje gehoord dat de buiging van de lepel komt door de zwaartekracht en de wrijvingskracht bij elkaar. Knipoog

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:29

Een gedachte is ook een kracht. Volgens mij kan je met je gedachte veel realiseren. Je moet alleen 100 procent zeker zijn dat het lukt en er in geloven. Geen enkel procentje van je mag twijfelen.

mesastamp

SteffiiY schreef:
Ik kan het niet, wil het ook niet kunnen.

heb geloof ik een keertje gehoord dat de buiging van de lepel komt door de zwaartekracht en de wrijvingskracht bij elkaar. Knipoog

dat kan maar hoe verklaar je dan dat de lepel helemaal rond krult en buigt en in een & teken veranderd na ongeveer 3 x....

mesastamp

lindake schreef:
Een gedachte is ook een kracht. Volgens mij kan je met je gedachte veel realiseren. Je moet alleen 100 procent zeker zijn dat het lukt en er in geloven. Geen enkel procentje van je mag twijfelen.

wij deden heel laconiek end achten echt niet buig buig buig...

marle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:31

mij lukt het ook niet hoor.
ook vielen er geen lepels van de tv, die bleven netjes liggen.. Huilen van het lachen

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 20:34

mesastamp schreef:
en toen werd het kokend heet

De lepel van mijn zoon wordt 'handwarm', maar dat is niet merkwaardig Knipoog . Als ik direkt daarna met kracht probeer te buigen moet ik flink mijn best doen Ja .

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:34

mesastamp schreef:
lindake schreef:

wij deden heel laconiek end achten echt niet buig buig buig...

Misschien was je vriend zeker dat hij ging buigen. In ieder geval moest je vriend iets doen, want zomaar gebeurt zoiets niet Lachen.