Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Banjer schreef:het lepel buigen is me niet gelukt, maar gister is de lepel wel een paar keer van de tv gevallen
Vorige week lukte het ook niet om de stoel te laten zweven, maar mijn armen werden wel loodzwaar, ik kon ze bijna niet meer omhoog krijgen...
figora schreef:Die lepels buigen is helemaal niet raar...
Metaal is namelijk buigzaam wanneer het warm is. De lepel ligt eerst een uur op een warme (!) TV, dan ga je ook nog eens wrijven op 1 punt. Dat punt wordt warm, en voila de lepel buigt.... Heel logisch toch?
kimmie1 schreef:Buigt hij de lepels met zijn handen of met zijn "gedachten"?
figora schreef:Die lepels buigen is helemaal niet raar...
Metaal is namelijk buigzaam wanneer het warm is. De lepel ligt eerst een uur op een warme (!) TV, dan ga je ook nog eens wrijven op 1 punt. Dat punt wordt warm, en voila de lepel buigt.... Heel logisch toch?
LDRD schreef:kimmie1 schreef:Buigt hij de lepels met zijn handen of met zijn "gedachten"?
Ja, als jij het weet mag jij het zeggen. Hij wrijft alleen maar over de lepel en verbeelt zich daarbij dat de lepel buigt en van plastic is. Tsja, of dat laatste strikt noodzakelijk is?
MisMartine schreef:Banjer schreef:het lepel buigen is me niet gelukt, maar gister is de lepel wel een paar keer van de tv gevallen
Vorige week lukte het ook niet om de stoel te laten zweven, maar mijn armen werden wel loodzwaar, ik kon ze bijna niet meer omhoog krijgen...
Een lepel van de tv? Ik geloof er niets van
SteffiiY schreef:Ik kan het niet, wil het ook niet kunnen.
heb geloof ik een keertje gehoord dat de buiging van de lepel komt door de zwaartekracht en de wrijvingskracht bij elkaar.
lindake schreef:Een gedachte is ook een kracht. Volgens mij kan je met je gedachte veel realiseren. Je moet alleen 100 procent zeker zijn dat het lukt en er in geloven. Geen enkel procentje van je mag twijfelen.
mesastamp schreef:en toen werd het kokend heet
mesastamp schreef:lindake schreef:Een gedachte is ook een kracht. Volgens mij kan je met je gedachte veel realiseren. Je moet alleen 100 procent zeker zijn dat het lukt en er in geloven. Geen enkel procentje van je mag twijfelen.
wij deden heel laconiek end achten echt niet buig buig buig...