suus_ schreef:Paar jaar geleden ging ik met andere mensen om... gewoon leuk, en die kwamen ook ineens met iets zoals dit.
Ik was toen 13 ofzo, klein en niet zo sterk. Was ook een groter dik meisje bij en die kwam er mee.
We waren met zijn 5'en, 1 iemand zat op een stoel (in ons geval een trap van een gebouw) en met zijn 4en sta je in een kring naast die andere persoon en doet iets met je handen. Moeilijk uit te leggen maar je moest het met je ogen dicht en gevoelsmatig doen met de anderen zegmaar. Daarna; ga naast de op te tillen persoon staan, vouw je handen in elkaar, wijsvingertoppen tegen elkaar, 2 personen met de wijsvingers onder de knieholtes en andere 2 onder de oksels en zo tilden we iemand van een kilo of 50 op, maar ook die dikkere die was zeker geen gram lichter als 70 kg, alsof het _niets_ was
(ze was geen gram lichter iig)
Maar voordat je dat met je handen gaat doen, gewoon degene optillen, op dezelfde manier maar dan zonder dat handengedoe van te voren. Nou dat lukte écht niet.
Ik vind het echt heeel vreemd
edit
Mooie lepel![]()
![]()
Dit heb ik trouwens ooit ook wel eens gezien maar me toen erg afgevraagd waar de truck zat. Misschien wel bij hetzelfde als wat ik nu ervaar.
Het zal nog wel even duren vrees ik voordat ik een idee begin te krijgen hoe het werkt, ik wil toch graag die logische verklaring