Sms ''joran aan'' naar ....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sigrid

Re: Sms ''joran aan'' naar 6464

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:26

De één zijn dood is de ander zijn.....ahum...die dus ja...

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:27

Ik vind eerlijk gezegd 99% van dit soort dingen gruwelijk irritant...Dat ze er nog geld aan verdienen snap ik al helemaal niet zucht...

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 00:55

Stephanie schreef:
Jaimyliefje schreef:
hey, niet van mtv he, maar van die gasten van jamba en glomobi.

1 pot nat o_O
MTV zend het uit, die zijn net zo walgelijk als die jamba dudies Rolleyes

daar heb je een punt Clown

enne, ik vind het even walgelijk als jullie hoor.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik deze reclame zag, en bedacht zelfs;
wanneer zou er een topic over komen op bokt?? Vork

Chesky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 01:05

Het wordt steeds gekker! Heel nederland was/is er ook mee bezig na die uitzending van Peter r de vries. Dus ja, "mooie" gelegenheid om er wat verdienste uit te halen.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 01:06

oke die jongen spoort niet..
en vind het allemaal ook erg hoe hier mee word omgegaan net als ddat liedje van de kleine zeemeermin en die t shirtjes etc.

ik vind de mensen die hier aan mee doen en het grappig vinden en dingen daarvoor kopen ofsow dat daar ook een steekje bij los zit,
het zal maar in je familie voorkomen en mensne gaan er een liedje over maken :S..
diep triest is het dan voortaan zo normaal wat hier is gebeurt ?

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 01:16

Ik vind het allemaal te ver gaan hoor. Als zijn verhaal klopt wat hij vertelde in de auto , treft hem niet veel schuld alleen het achterlaten of laten verdwijnen van het lichaam. Daar staat geloof ik een half jaar op. Wat een heibel om al dat gezeik. Dat ze hem nu gewoon met rust laten, er worden zoveel mensen vermoord waar niks over bekent is..................

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 10:10

ik vind het ook te ver gaan, als je zo'n ringtone instelt, ben je toch net zo gek?

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 11:05

Dieptreurig...wil niet weten wat voor types zo'n ringtone op hun mobiel willen Nors opkijken

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 11:08

Mensen doe alles voor geld hé

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 11:25

ik vind het ook te ver gaan

wat moeten die ouders van die meid dan wel niet

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 12:09

nog niet geizen maar het gaat wel erg ver tegenwoordig....geod hi jzit ook fout maar het weordt nu wel heel triest

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 12:11

Ik zat ook verbaasd te kijken, ik bedoel waar gaat het nou over? Sowieso vind ik 9 v.d 10 x de grapjes over Joran te ver gaan (al waren die van de lama's gister avond wel goed Knipoog )

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 12:16

ik wou net zeggen Bloos!
Je dochter zou maar overleden zijn, ze wisten niet eens of ze echt dood was, en ze hebben haar in de zee gedumpt.
En dan zie je mensen lopen met diep in de zee op hun mobiel en andere dingen.
Dan zou je toch woest worden?!?
Alsof de mensen het niet erg vinden dat Natalee Holloway gewoon overleden is?!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 12:59

oOoKellyoOo schreef:
Ik vind het allemaal te ver gaan hoor. Als zijn verhaal klopt wat hij vertelde in de auto , treft hem niet veel schuld alleen het achterlaten of laten verdwijnen van het lichaam. Daar staat geloof ik een half jaar op. Wat een heibel om al dat gezeik. Dat ze hem nu gewoon met rust laten, er worden zoveel mensen vermoord waar niks over bekent is..................

Ow, dus jij vind dat men hem maar met rust moeten laten, want hij heeft alleen een lichaam laten verdwijnen of achtergelaten..Tsja, kleinigheidje, doen jullie dat ook allemaal regelmatig na het weekend? Lachen? Dus de kans bestaat dat ze nog in leven had kunnen zijn, maarja, er zijn zoveel mensen die vermoord worden en waar niks over bekend is, dus dat is het oke?

Dan vraag ik me toch ook af of het met jou ook wel helemaal goed gaat...Joran treft niet veel schuld..Bah....Zulke mensen horen geen leven meer te hebben, of hij haar nou vermoord heeft of ze is onwel geworden..Als het waar is wat hij zegt, heeft hij toch een lichaam gedumpt/laten dumpen... Frusty

Weet dat het offtopic is, maar van sommige mensen valt echt mijn mond open...

rakkertjuuhh

Re: Sms ''joran aan'' naar ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 04:16

ik vind het absurt!! mijn broertje zingt vrolijk mee met ben joran heb een boot ofzo wete ik veel kan ik echt kwaat om worden! of dat msnen in mn msn contacten hebben staan wil je van je blontje af? breng haar naar joran allemaal zulke dingen!!
hier was ook een baby geboren die joran heet! hoe kan je het over je hart verkrijgen om het kind dan nog zo te noemen jaa sorry hoor Boos!

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 04:20

joran is hardstikke schuldig!! dan zegt hij dit dan weer dat, en ik geloof wel dat hij haar niet heeft vermoord( tenminste dat het niet de bedoeling was) en dat ze te veel heeft gedronken en drugs heeft gehad en dt ze miss was flauw gevallen of coma ofzo maar hij wist nie eens zeker of ze dood was! dus heeft haar gewoon levend in gooi gegooit,en of hij het nou heeft gedaan of iemand anders! hij beld een kamaraat! je beld toch ambulance!!! ( hij wou dat niet dus zal toch wel meer wezen als ik er steeds beter over ga na denken) hoop echt dat die ******* in de bak komt en er nooit meer uit komt!

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 04:25

Ja, mij lijkt het ook wel dat je iemand belt als er iemand voor je ogen niet goed wordt!! Lijkt mij sterk dat er niet meer aan de hand was....Ik vind het er verdacht veel op lijken dat er veel meer achter zit. Snap het echt niet dat mensen zoiets op hun telefoon zetten. Te triest voor woorden!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 10:15

Echt te triest voor woorden, dat zo'n 'moordzaak' gewoon een hype aan het worden is eigenlijk..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 12:57

rakkertjuuhh schreef:
ik vind het absurt!! mijn broertje zingt vrolijk mee met ben joran heb een boot ofzo wete ik veel kan ik echt kwaat om worden! of dat msnen in mn msn contacten hebben staan wil je van je blontje af? breng haar naar joran allemaal zulke dingen!!
hier was ook een baby geboren die joran heet! hoe kan je het over je hart verkrijgen om het kind dan nog zo te noemen jaa sorry hoor Boos!

Ja, maar Joran is ook maar gewoon een naam. Stel die ouders wisten dat het een jongetje werd, en wilden vanaf het begin af aan dat jongetje graag vernoemen naar opa Joran, en dan zou dat nu niet meer mogen omdat er een rotte appel tussen de Joran's die op negatieve wijze bekend is geworden? Zo werkt dat natuurlijk niet, het is maar een naam, en als de ouders het een mooie naam vinden, mogen ze hun kind daar gerust naar noemen. Als de namen van alle moordenaars niet meer gebruikt mogen worden zullen we bijna allemaal naamloos zijn.

Ik vind de liedjes en andere ongein over Joran allemaal veel te ver gaan, snap niet dat er mensen zijn die zoiets kunnen bedenken en er dan ook nog geld uit gaan halen. Walgelijk.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 13:04

Ik heb alleen; Die autoo is viiees man.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 16:45

bah.. misselijk hoe mensen overal van moeten profiteren!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 16:46

Ik vind het ook te ver gaan allemaal. Heel flauw!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 16:52

ik vind al dat gedoe er omheen dieptriest. die liedjes ook...

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:41

Die liedjes vind ik echt geniaal. Machtig gewoon wie dat verzint. Haha!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:42

Dit vind ik nou wel onzinnig!