Toenmalig vriendje blijkt een aantal keer vreemd te zijn geg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: Toenmalig vriendje blijkt een aantal keer vreemd te zijn geg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:18

Miriam schreef:
Btw, zo'n test, kun je daarvoor gewoon terecht bij je huisarts of kijken ze je dan heel raar aan? Altijd al eens willen laten doen, just to be sure.... Bloos

Ik heb zoiets ook nog nooit laten doen.. Je hebt toch ook al jaaaaaaren dezelfde vriend? Of doel je meer op HIV ofzo?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 22:18

Miriam schreef:
Btw, zo'n test, kun je daarvoor gewoon terecht bij je huisarts of kijken ze je dan heel raar aan? Altijd al eens willen laten doen, just to be sure.... Bloos

Ik ben gewoon bij de huisarts geweest..
Btw thanks allemaal voor jullie reacties!!! Bloos Ik ga lkkr slapen

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:20

Welshcobfan schreef:
Mijn schoonzus en haar vriend zijn gewoon naar de huisarts gestapt Lachen Die zien raardere dingen Clown (bovendien zijn ze blij dat mensen zo goed om zichzelf denken!)
Je hebt toch ook zo'n riagg centrum?

Ik woon in een durp hè Knipoog Ben altijd bang dat het meteen bij mijn schoonmoeder ofzo terecht komt en die vreemde dingen van me gaat denken... (alsof ze dat nu nog niet doet... Rolleyes )

Rowo: Ja, ik heb idd al jaaaaren dezelfde vriend. Maar die heeft in die tijd ervoor ook niet stil gezeten (en ik ook niet helemaal natuurlijk). Idd HIV is zoiets dat je bij je kunt dragen zonder het te weten, maar er zijn er nog veel meer. Het lijkt me wel fijn om te weten dat we allebei "schoon" zijn...

Truste BV! Niet teveel piekeren hoor, je bent van hem af!!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:21

Miriam schreef:
Rowo: Ja, ik heb idd al jaaaaren dezelfde vriend. Maar die heeft in die tijd ervoor ook niet stil gezeten (en ik ook niet helemaal natuurlijk). Idd HIV is zoiets dat je bij je kunt dragen zonder het te weten, maar er zijn er nog veel meer. Het lijkt me wel fijn om te weten dat we allebei "schoon" zijn...

Ah zo, ik snap.... Wat dat betreft hoef ik me iig geen zorgen te maken Lachen

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:22

Jeehtje wat een hufter!

Goed dat je van m afbent, en dat je een soa test hebt laten doen Ja

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:23

Schoonouders horen rare dingen over je te denken, anders zijn het geen goede schoonouders Haha!

Zo'n HA heeft toch zwijgplicht, dus niemand zal het te weten komen! Dat ze je zien in de wachtkamer van de dokter, komt door die vervelende hoest die je hebt Clown Nagelbijten / Gniffelen

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 23:26

Miriam schreef:
Jeetje BV, dat zo'n jongen met zichzelf kan leven!
Je bent beter af zonder hem, maar dat wist je ondertussen al....
Denk maar zo, iedereen krijgt in het leven uiteindelijk een keer wat hij verdient... Nagelbijten / Gniffelen Dat gaat er uit zien voor hem!

Dat was ook het eerste wat in mij opkwam! Hoe kan hij zichzelf in de spiegel aankijken...

Ts, hoeveel pijn het ook doet, hoe banketstaaf het ook is, wees blij dat je van hem af bent. Je bent beter af zonder zo iemand, je eigen waardigheid is het belangrijkst. Voel je vooral een stuk beter dan hij, tis gewoon een stuk afval! (in mijn ogen).

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 01:09

Miriam schreef:
Jeetje BV, dat zo'n jongen met zichzelf kan leven!
Je bent beter af zonder hem, maar dat wist je ondertussen al....
Denk maar zo, iedereen krijgt in het leven uiteindelijk een keer wat hij verdient... Nagelbijten / Gniffelen Dat gaat er uit zien voor hem!

Je kunt je ook anoniem laten testen. Dat heb ik ook een keer gedaan. Je kunt terecht bij GGD en bij (grotere) ziekenhuis.

Wees blij dat je van die kl**tzak af ben! Hij is geen dubbeltje waard. Scheld hem eens goed uit! Neem gerust wraak (natuurlijk niet te bont). Zoals eieren gooien tegen zijn huis. Knipoog

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 09:21

Zal wel in de naam zitten mijn ex deed dat ook Knipoog ook toevallig in Zwitserland, waar komt hij vandaan als ik vragen mag?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:10

xjessx schreef:
Zal wel in de naam zitten mijn ex deed dat ook Knipoog ook toevallig in Zwitserland, waar komt hij vandaan als ik vragen mag?

Het zal toch niet dezelfde zijn Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:12

Het is toch een toenmalig vriendje? Maak je niet dik (meer)...

Je kan je nu over andere dingen druk maken.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:13

ShannaY schreef:

Ook al was het mijn toenmalige vriendje; hij heeft wel met andere vrouwen in bed gelegen terwijl die nog met haar had... Ik zou me ook wel degelijk druk maken.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 10:16

Dat was idd ook in Zwitsterland. Hij gaat daar altijd na toe met zijn familie, 2 weken skien in Zermatt... Ik heb gisteren ook nog te horen gekregen dat ie zondag (zaterdag is het uitgegaan) ook al met een meisje na bed is geweest. (En het was zo'n h*er etc etc.. dat zei hij altijd..) Mannen!!!!!!!!!!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:18

Oh nou hij is lekker op dreef Dienke... wat een kneus!

Waren zijn ouders toen ook mee op vakantie?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 10:20

Jah, ben nou ook erg benieuwd of zijn ouders of zusje het uberhaupt weten.. Ze moeten toch wel iets in de gaten hebben gehad... Maar aan de andere kant, het is een goede leugenaar. Ik heb al die tijd ook van niks geweten!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:22

Ik denk niet dat ie zoiets tegen zijn ouders en zusje zou vertellen of laten merken.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:23

ShannaY schreef:

Het zou toch mijn vertrouwen in jongens behoorlijk schaden hoor.

Wat een gigantisch zielig ventje. Gatverdamme.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:27

rowo schreef:
Ook al was het mijn toenmalige vriendje; hij heeft wel met andere vrouwen in bed gelegen terwijl die nog met haar had... Ik zou me ook wel degelijk druk maken.

Wees dan gewoon wijs en volwassen, ga hem niet bellen, ga hem niet erom vragen, en laat je gewoon testen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:28

ShannaY schreef:
rowo schreef:

Wees dan gewoon wijs en volwassen, ga hem niet bellen, ga hem niet erom vragen, en laat je gewoon testen.

T is niet mijn vriend die is vreemdgegaan. Ik ben niet de TS Knipoog Dus ik bel hem niet en ik vraag er niet om.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 11:30

ShannaY schreef:
rowo schreef:

Ik maak me er af en toe best nog wel druk om.. Vind dat ook niet raar, het is ook niet niks!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 12:06

Pff ja stom is dat hé ... ik heb ook zoiets gehad met mijn ex.. we hadden ruim 10 maanden een relatie, na een tijdje ging hij naar de landmacht en was hij doordeweeks op de kazerne en in het weekend thuis. Hij belde steeds vaker met een meisje maar zei dat het gewoon een collega was.
Tot een vriend van hem aan mijn beste vriendin vertelde dat mijn vriend dus vreemd was gegaan op de kazerne en mijn beste vriendin dat aan mij vertellen. toen hij die vrijdag thuis kwam heb ik hem er gelijk mee geconfronteerd en ging hij het nog ontkennen ook. Na een tijdje gaf hij het wel toe maar hij zei dat het één keer zoenen was geweest en meer niet.
Toch hield ik me aan de afspraak die ik met mezelf had gemaakt "als hij vreemgaat maak ik het uit". Dus ik heb het toen gelijk uit gemaakt, dat was echt de moeilijkste beslissing die ik heb moeten maken, want ik hield zoveel van hem....
Nu is het over 3 dagen een jaar geleden dat het uit ging, en ben ik erachter gekomen dat hij al 2 maanden een relatie had op de kazerne toen hij ook nog een relatie had met mij. Hij was te laf om het te vertellen of om het uit te maken met mij. Dus toen moest ik er zelf achter komen, ik heb echt een deuk in mijn vertrouwen gekregen door hem, maarja , met de tijd kom je er wel overheen.... Nu gaat hij trouwens nogsteeds met datzelfde meisje.....

Ik weet dus precies wat je voelt en vind het echt heel rot voor je! maar denk maar zo jongens die vreemdgaan zijn gewoon laf, en daar staan wij boven Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:47

Wees dan maar blij dat het uit is, maar begrijp dat je je kl*te voelt hierdoor. Ik zou hem gewoon zeggen dat het een ongelofelijke **** is.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:57

Goed dat je je hebt laten testen! En ben idd maar blij dat het uit is.
ga hem niet meer bellen of wat dan ook, is hij niet waard en anders streel je alleen maar zijn ego omdat hij dan weet dat je nog iets voor hem voelt want anders ging je hem niet bellen en werd je er boos om.
Denk gewoon WTF, en als je vertrouwen hierdoor beschadigd is in jongens,... Niet iedere jongen is hetzelfde en je moet ze toch een kans geven.
Vertel op het begin van een nieuwe relatie dat je wat moeite hebt met het vertrouwen omdat je ex zovaak is vreemd gegaan toen hij alleen op vakantie was.

Open en eerlijkheid bereik je heel veel en vergeet die jongen, hij is slecht en jou absoluut niet waard.
Zou me echt niet druk om maken, ga lekker verder met je leven en laat players als deze lekker links liggen!
Groetjess

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:03

Inderdaad goed dat je je hebt laten testen.
Maar k snap alleen niet zo goed waarom je je nu nog drukt maakt om je ex. Ik snap dat het kl*te is als je erachter komt dat je vriend is vreemdgegaan toen jullie nog wat hadden, maar het is voorbij, gebeurd, het is inmiddels je ex.

Ik kwam er later ook achter dat mijn ex vreemd was gegaan, tja behoorlijk gen**id voel je je dan, maar het is voorbij.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 18:18

Heel makkelijk praten auk.. De een heeft er meer moeite mee dan een ander.. Het kan wel je ex zijn, maar we hebben wel een leuke tijd gehad... Ik vind het ook allang prima, maar daarbij blijft het gewoon NIET leuk om te horen!