Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Maanling schreef:Jeetje wat een verhaal! En die huisarts.... heb je daar nog stappen tegen ondernomen?
EDIT: ook je ouders begrijp ik niet zo goed. Als je kind zo lang, en zo erg ziek is, dan onderneem je toch eerder stappen? Of is dat iets dat in het tweede deel duidelijk zal worden?
tinkerzzzz schreef:Ik had al 2 jaar ongeveer last van klachten, minder goed horen enz.Dus ik denk dat ik op iedereen over kwam als aansteller?
Mijn ouders zijn echt heel vaak met me naar de huisarts geweest hoor!
Ik zie nu ook pas, na alles, in dat al die klachten door die tumor kwamen.. Ook omdat ik ook periodes heb gehad dat ik niet zo misselijk was!Dan was het even weg, al bleef ik wel heel moe en viel ik ook nog af.
_Jorien_ schreef:tinkerzzzz schreef:Ik had al 2 jaar ongeveer last van klachten, minder goed horen enz.Dus ik denk dat ik op iedereen over kwam als aansteller?
Mijn ouders zijn echt heel vaak met me naar de huisarts geweest hoor!
Ik zie nu ook pas, na alles, in dat al die klachten door die tumor kwamen.. Ook omdat ik ook periodes heb gehad dat ik niet zo misselijk was!Dan was het even weg, al bleef ik wel heel moe en viel ik ook nog af.
Meid, dat is ook allemaal niet niks en dat mensen dan gaan zeggen dat je je aansteld, terwijl je je al ik weet niet hoe lang niet goed voeld ed. Maar wat je zegt; periodes dat je minder misselijk was enzo. Neem aan dat dat dan periodes waren dat je je wat beter voelde? Komt me bekend voor, ben zelf ook ziek geweest (ook een tumor) maar dan had ik telkens juik, dan was het weer ff weg, en dan was die jeuk er weer.. Mega irritant! Denk je dat 't beterder word, en dan komt 't weer opzetten!
krummel schreef:Best heavy allemaal... Ben er even stil van...
tinkerzzzz schreef:Mijn moeder heeft naar mijn school gebeld en toen heeft de directeur zn excuses aangeboden en een bosje bloemen gestuurd.
Toen ik weer kon lopen ben ik met een vriendin van me naar de school toe gegaan, en ik werd door de leraren gewoon genegeerd :s ze wisten wat er aan de hand was met mij, maar zeiden expres niets tegen me en deden alsof ik er niet was!Tegen het andere meisje hadden ze veel te vertellen, en ik stond daar maar !