cindysponys schreef:Ik dans 3e jaars ballroom bij Verbiest.
Volgens mij heb ik jou wel eens gezien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cindysponys schreef:Ik dans 3e jaars ballroom bij Verbiest.

Maar train niet wedstrijdgericht ofzo...
Wil er eigenlijk ook wel weer mee verder, maar heb geen idee met wie en heb geen zin om zomaar 'aan iemand' gezet te worden, zeg maar. Dat was vorige keer namelijk zo, althans, vaste danspartners wilde mijn dansleraar niet, maar op de een of andere manier stond ik toch áltijd te dansen met de ranzigste vent die daar rondliep
En die zit nog steeds achter me aan, hahahaa, dus áls ik weer wil beginnen, met iemand die ik kén.
Komt er wss toch nooit van, haha!
We begonnen daar in de C-klasse en konden vervolgens promoveren naar B en A-klasse en dan naar de amateurs... Maar zover zijn wij nooit gekomen 

) dus samen dansen zit er niet in. Maar samen een quickstep moet nog wel lukken! Liezel1 schreef:ik ben gestopt in de topklasse Latin 2, vanwege een achillespeesblessure....
Heb afgelopen weekend nog tegen Sjapaz gedanst in Groningen 

Doe niet aan afdansen, vind ik niet leuk en dans nu in de topklasse gevorderden
Maar vind mezelf láng niet zo goed als de anderen in mijn les hoor
Dus stel je van die topklasse maar niet teveel voor haha
Sjapaz schreef:@Lotte1990: Daar heb ik nog nooit van gehoord... alle wedstrijden waar we tot nu toe aan hebben meegedaan was gewoon debutanten 5.. en wij dansen dus regionaal bij de DAVENO, dus dat is over al in het noorden, maar ook bij NADB, wat wel landelijke wedstrijden zijn... Maar misschien bij hele grote wedstrijden kan het anders zijn hoor! dat weet ik verder niet...
Wat is boogie woogie?!
Haha 
dus als iemand hier nog een paar over heeft? zou die dat willen melden