Haarborstel pakken en met een theezakje terug komen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Majax

Re: Haarborstel pakken en met een theezakje terug komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 14:54

Haha ik heb dat heel vaak, dan ga ik bijv. naar m'n kamer om iets te pakken en eenmaal daar aangekomen valt mijn oog op iets anders en dan ben ik uiteindelijk vergeten wat ik éigenlijk wilde pakken.

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 14:58

Och ik heb dit soort dingen zo vaak!! Blij dat het dus toch iets normaals is, Tong uitsteken IK heb echt zovaak, dan vraag mn ma of ik iets in de badkamer wil leggen, en dan vervolgens gewoon doorlopen naar mn kamer en daar erachterkomen dat het naar de badkamer moest! En dan denk ik ohh dat doe ik zo wel als ik naar beneden loop, maar het dan natuurlijk weer vergeten.... pfff zo vermoeiend af en toe Nagelbijten / Gniffelen

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 15:29

Ik heb dat met enige regelmaat, meestal ga ik dan even op de bank zitten en bedenken wat ik ook alweer nodig had. Of verdergaan met waar ik mee bezig was en dan komt het vanzelf wel weer boven wat ik nodig had (of niet, maar dan had ik dat ook niet echt nodig dus Tong uitsteken )

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 16:55

Ik heb heel vaak dat ik een tandenborstel of kam in de prullenbak wil gooien Huilen van het lachen
Waarom snap ik ook niet echt.. Clown

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 16:56

Oh ja dat heb ik ook heel vaak en het stomme is dat ik me dan echt afvraag, wat had ik nu echt nodig.. maar dat is pas tijden achteraf.. zo erg had ik het op dat moment dus niet nodig Clown

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 16:59

Meldt zich ook! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:01

Haha dit topic Huilen van het lachen

Ik heb dat ook wel 'ns
Laatst wou ik iets pakken, ging ik opeens mn tanden poetsen Clown

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:14

Heb ik ook zo vaak. Haha!

Dan kom ik thuis, trek mijn jas uit en wil hem aan de kapstok hangen. Paar minuten later sta ik me op zolder af te vragen wat ik daar doe. Blond Kijk naar beneden, zie dat ik een jas in mijn handen heb, ohja ik ging mijn jas ophangen! Pling Alleen de kapstok staat in de gang en niet op zolder...

Of twee dingen in je handen hebben, waarvan er één in de prullenbak moet en de ander in de vaatwasmachine, en het dan net omgekeerd doen. Nors opkijken

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:10

Ja, gewoon iets pakken wat je helemaal niet nodig hebt. of ergens staan en jezelf gedurende een paar minuten afvragen: ''wat doe ik hier'' ..gebeurt regelmatig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:18

Hahaha, de meeste dingen die hier staan zijn zo herkenbaar!
Ik gooi vaak genoeg nog wat eten oid in de prullenbak, inclusief het bord/bestek. Kan ik er dan weer lekker uitvissen. Huilen van het lachen Of ik loop naar boven om iets te halen, maar dan ben ik vergeten wat ik wou halen. ROFL

BabsieJana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:39

Als ik boven iets moet doen, dan ben ik boven en dan weet ik het niet meer. Clown
of, dat ik boven kom en ik moet iets pakken, en dan zie ik iets liggen en dan neem ik dat mee naar beneden ipv wat ik nodig had. Clown

Gevolg: nog een keer naar boven, Koe

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:40

ik had vandaag ook nog zo`n actie, ik wist wel dat ik naar de supermarkt zou gaan na mn werk; maar wat moest ik ook alweer kopen Clown ?
Na alle paden te lopen wist ik het pas weer, een brood..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:41

Tijdje terug; ik ging naar stal en haalde een sultana uit de verpakking, de verpakking hield ik in m'n hand en m'n sleutels gooide ik in de prullenbak.

Dan sta je ook ff van Verward

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:41

Ik heb het hier thuis heel vaak, dan sta ik halverwege de trap en dan moet ik me weer even bedenken wat ik ook alweer ging doen. Nagelbijten / Gniffelen

Heb ik trouwens ook heel vaak als ik ga shoppen, bedenk je waarvoor je naar de stad gaat, kom je met iets heel anders terug dan waar je eigenlijk voor zou gaan kijken.. En waar je ook uiteindelijk niet naar gekeken hebt.. Nagelbijten / Gniffelen

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:42

Haha, heel herkenbaar. Heb ook wel eens met een proefwerk, zit met iemand te kletsen en moet mn naam opschrijven. Ik praat dan bijvoorbeeld met Mariska. Schrijf ik naam: Mariska op Clown Of een pen zoeken en tot de ontdekking komen dat je die in je hand hebt Tong uitsteken

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:46

Ik heb vaak de neiging om alles in de prullenbak te gooien Clown , denk dan oa aan een tandenborstel, een lepel, mijn bord ect Clown

xDreamerx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:48

Haha heel herkenbaar!
Ik heb ook wel eens een krant in de koelkast gelegt of idd mijn lepel ofzoiets in de prullenbak gegooit Huilen van het lachen

Arlette1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:49

hah heeeel herkenbaar allemaal ook ik heb van die domme acties mijn ergste is deze wel denk ik:
ik loop met mijn domme kop met mijn pyammabroek in mijn hand naar de badkamer en gooi die broek zo in de wc!!!! Bloos
zo beland er ook regelmatig een haarborstel van mij in de prullenbak of in de wc heb ik ook wel eens gehad Bloos
wat ik aan het denken was zou ik niet meer weten maar je kon me iig opvegen toen ik eenmaal erachter was wat ik net gedaan had Haha!

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:49

haha ja, herkenbaar Clown

Loop je naar het keukenkastje, doe je 'm open, beetje suf de kast in kijken.
'Wat zocht ik ook alweer?'
Oja, ik ging mijn tanden poetsen Clown

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:34

Handig he Tong uitsteken Het was pas handig toen ik op krukken liep. Kon ik weer helemaal opstaan en met mn krukken terug Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:37

Hahahaha ik heb ook zoiets heel erg vaak Huilen van het lachen
Ik heb het vroeger 1x zo gehad dat ik iets moest pakken, en dat ik de autoradio uit de auto haalde in aluminiumfolie heb gewikkeld en in de koelkast gelegd Nagelbijten / Gniffelen
Mijn vader was de radio heeeel lang kwijt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:49

Mijn moeder was een week lang haar handcreme kwijt. Bleek dat ze het in de oven had gelegd. Huilen van het lachen

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:58

Heeel erg herkenbaar.. Nagelbijten / Gniffelen
Wilde me omkleden boven, maar als ik boven ben dan ren ik weer naar beneden omdat ik daar nog wat moest meenemen. Dan zie ik weer wat leuks beneden dus blijf ik daar even zitten en vergeet ik ook alweer wat ik boven moest doen.
Na een tijdje ren ik weer naar bover om vervolgens compleet iets anders te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:09

Ik heb ook wel eens gehad dat ik aan het smsen was en toen werd ik gebeld en ik helemaal in paniek dat ik mijn telefoon plots kwijt was want dat kon nooit want ik was nog bezig met smsen!! Bloos! Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:12

Ik heb dat zoó vaak he Huilen van het lachen.
Heb zelf wel eens een cavia in de koelkast gezet Bloos, gelukkig voordat ik de deur dichtdeed dacht ik na Bloos.