Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heel erg vervelend, want ik kan er wel een extra krant ingooien maar dan heb ik dus niet genoeg kranten!
Achteraf blijkt meestal dat ik ze er wel in heb gedaan, aangezien ik geen klacht heb gehad en mensen toch wel altijd bellen als ik er een vergeet.
Miss_Montana schreef:Oh altijd.... Bij mij is het soms zelfs dwangmatig, meermaals teruglopen naar de auto of hij wel op slot is en de radio eruit is. Of naar mijn fiets, huisdeur allemaal weer checken of ik het wel op slot heb gedaan. Soms word ik echt moe van mezelf daardoor.

Blijkt dan wel zo te zijn, maar het is een automatisme dat ik niet onthoud.
Flew schreef:.. maar wanneer je het gaat controleren blijk je het toch niet vergeten te zijn.
Ik vanochtend nog, had de paarden in de bak gezet en dan moet het stroom er gewoon op omdat de mijne anders uitbreekt. Toen ik eenmaal thuis zat sloeg de twijfel toe of ik wel echt het stroom erop had gedaan. Hoe langer ik erover dacht, hoe zekerder ik wist dat ik het stroom vergeten was erop te doen. Kortom; ik weer terug naar stal. Staan daar keurig de paardjes voor het draad, terwijl het stroom er dus WEL op staat. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik het stroom erop heb gedaan, maar ik had het dus wel degelijk gedaan. *zucht.
Hopeloos. Hebben jullie dat nou ook wel eens?

Miss_Montana schreef:Yessy schreef:Ik word vaak 's nachts wakker en dan vraag ik me af of de auto wel op slot zit.. meestal dus niet, kan ik er midden in de nacht uit
Gelukkig ben ik niet de enigste die vergeet haar auto op slot te doen.
Weet je wat ik écht erg vind van mezelf. Dat ik tot 2 keer toe mijn huis binnen ben gegaan en mijn sleutels ín mijn autodeur heb laten zitten!Gelukkig woonde ik die periode in de Belgische Ardennen in een piepklein dorpje waar iedereen elkaar kent en nog nooit van criminaliteit heeft gehoord. Maar ik 's ochtends dus mijn sleutels zoeken en ik kon ze maar niet vinden... Hingen ze dus gewoon nog in mijn autodeur. Gelukkig staat de auto voor het huis achter een hekje waardoor niemand het echt kon zien. Maar wat voelde ik me dom op dat moment!
Oke in een van de buitenwijken, maar toch gewoon op de oprit zonder hekje ofzo.
! 
Vooral met het op slot doen van de deuren als ik weg ga. Vreselijk, dan zit ik in de auto en ik moet nog een keer terug rijden (vriendje moet terug rijden) om te controleren.