Denken dat je iets vergeten bent..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bo_Y

Re: Denken dat je iets vergeten bent..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 12:27

zo controleer ik wel drie kever of ikmijn box duer wel goed heb afgesloten, want anders loopt hij 's nachs over het terrein en dat vinden ze de manege niet zo leuk.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 12:44

Haha dat heb ik ook altijd... vooral met sleutels

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 13:25

Ik heb een krantenwijk en soms fiets ik langs een huis en twijfel ik of ik er nou wel of niet een krant bij in de brievenbus heb gegooid. Nagelbijten / Gniffelen heel erg vervelend, want ik kan er wel een extra krant ingooien maar dan heb ik dus niet genoeg kranten! Vork Achteraf blijkt meestal dat ik ze er wel in heb gedaan, aangezien ik geen klacht heb gehad en mensen toch wel altijd bellen als ik er een vergeet. Lachen

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 13:42

Ik heb dat ook zo vaak, dan ben ik iets vergeten en dan weet ik niet wat maar dan moet ik eerst alles controleren, mobiel,sleutels,geld,ov-kaart en dan mis ik toch niks...

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 13:55

Miss_Montana schreef:
Oh altijd.... Bij mij is het soms zelfs dwangmatig, meermaals teruglopen naar de auto of hij wel op slot is en de radio eruit is. Of naar mijn fiets, huisdeur allemaal weer checken of ik het wel op slot heb gedaan. Soms word ik echt moe van mezelf daardoor.

Deze tik heb ik dus ook...
Ik kijk meerdere keren of de deuren allemaal op slot zijn, of ik alle kaarsen wel uit heb gedaan, of de staldeur wel dicht zit, of de lampen in huis allemaal uit zijn, of de auto op slot staat. Heel irritant.

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:14

ik ben soms ook best een war hoofd *LOL*

of de deur van de stal wel goed dicht is gedaan, of dat ik wel de sleutel uit mn kluisje heb gehaald.. of ik op de computer Écht wel 2 keer op het uitschakelen knopje heb gedrukt en of alle katten echt uit de kamer zijn .. phoe zo kan ik nog wel even door gaan *LOL*

BabsieJana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:37

*Zucht. Lachen
Dat heb ik ook heel vaak. ALTIJD als ik bij de paarden weg gaan, moet ik 1283834x controleren of de deuren wel dicht zijn. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:45

Hier ook heel erg Huilen van het lachen

Heb ik de deur wel op slot gedraait?
*fietst terug. Zit ie al op slot ROFL

Heb ik nou wel mascara op? Huilen van het lachen

En dat soort loze dingen Vork

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:48

Ik heb het ook met de box! Een pony van een vriendin heb ik een tijdje gereden en ik zet hem regelmatig nog op de wei en zo. En elke keer als hij terug in zijn box staat en ik vertrek, keer ik onderweg terug om om te gaan kijken of ik die box nu wel had gesloten Clown Blijkt dan wel zo te zijn, maar het is een automatisme dat ik niet onthoud.

En thuis heb ik het gewoon met de deur sluiten.

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:54

Ik had het gisteravond. Stond onder de douche en kon me niet meer herinneren of ik nou m'n haar had gewassen. Kon me wel herinneren dat ik shampoo in m'n hand had, maar of ik het daadwerkelijk in m'n haar heb gedaan? Werd vanmorgen wakker en heb het toch maar even gewassen. Gewoon voor de zekerheid (A).

Xx.

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:58

Ik heb dat ook echt heel vaak..Uiterst irritant..'Heb ik nou wel of niet dat boek in me tas gedaan?' 'Heb ik nou wel of niet het huis op slot gedaan?' 'Heb ik dat nou al gevraagd of niet?' Blabla.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:59

Ik heb het vaak bij dingen die ik automatische doe, zoals de deur op slot doen (die ik altijd op slot doe).
Hoe langer ik er dan over nadenk, hoe zekerder ik weet dat ie niet op slot zit Clown

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 22:09

Flew schreef:
.. maar wanneer je het gaat controleren blijk je het toch niet vergeten te zijn.

Ik vanochtend nog, had de paarden in de bak gezet en dan moet het stroom er gewoon op omdat de mijne anders uitbreekt. Toen ik eenmaal thuis zat sloeg de twijfel toe of ik wel echt het stroom erop had gedaan. Hoe langer ik erover dacht, hoe zekerder ik wist dat ik het stroom vergeten was erop te doen. Kortom; ik weer terug naar stal. Staan daar keurig de paardjes voor het draad, terwijl het stroom er dus WEL op staat. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik het stroom erop heb gedaan, maar ik had het dus wel degelijk gedaan. *zucht.

Hopeloos. Hebben jullie dat nou ook wel eens?

wel eens???
Heel vaak zelfs...
Ow peeskappen afgedaan? ow halster afgedaan? ow dingen op werk wel uit of dichtgedaan, gelukkig ben ik dus niet de enige Knipoog
hahaha

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 22:13

Ik heb dat heel vaak

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 22:16

Zeker heel herkenbaar maar dat komt denk omdat alles zo op de automatische piloot gaat! Juist omdat je het altijd doet!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 22:31

Ik vergeet ALTIJD of ik de onderste schuif van de staldeur wel dicht heb gedaan. Loop meestal ook 1 of 2 keer terug om te controleren.

Vaak vergeet ik ook of ik de auto nou wel of niet op slot heb gedaan. Clown

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 22:46

Van die dingen die je regelmatig doet, doe gaan dan automatisch zonder dat je er bij stil staat, en dan 'denk' je dat je het bent vergeten terwijl je ergens wel weet dat je het hebt gedaan. Maar ja dingen die je regelmatig doet zijn vaak belangrijke dingen dus dan neem je toch zekerheid en ga je terug, en dan kom je tot de ontdekking dat je het toch hebt gedaan. Clown

Herkenbaar. Volgensmij heeft bijna iedereen dat haha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 01:39

Miss_Montana schreef:
Yessy schreef:
Ik word vaak 's nachts wakker en dan vraag ik me af of de auto wel op slot zit.. meestal dus niet, kan ik er midden in de nacht uit Scheve mond

Gelukkig ben ik niet de enigste die vergeet haar auto op slot te doen.

Weet je wat ik écht erg vind van mezelf. Dat ik tot 2 keer toe mijn huis binnen ben gegaan en mijn sleutels ín mijn autodeur heb laten zitten! Frusty Gelukkig woonde ik die periode in de Belgische Ardennen in een piepklein dorpje waar iedereen elkaar kent en nog nooit van criminaliteit heeft gehoord. Maar ik 's ochtends dus mijn sleutels zoeken en ik kon ze maar niet vinden... Hingen ze dus gewoon nog in mijn autodeur. Gelukkig staat de auto voor het huis achter een hekje waardoor niemand het echt kon zien. Maar wat voelde ik me dom op dat moment!

Jij deed dat in een klein dorpje, ik in de stad Zwolle Clown Oke in een van de buitenwijken, maar toch gewoon op de oprit zonder hekje ofzo.
Ga je smiddags op zoek naar je autosleutels, nergens te vinden! Vriendin helpt mee zoeken. Op een gegeven moment lopen we naar buiten voor het een of het ander. "Uhm, Wat ligt daar op het dak van je auto?" Had ik gewoon de avond daarvoor én mijn auto niet op slot gedaan én mijn sleutels bovenop het dak laten liggen Sigaar
Maar zijn dat de momenten waarop je je s avonds afvraagt of die auto wel op slot zit? Nee, nee, nee, natuurlijk niet, dat doe je alleen maar als ie wel keurig netjes op slot zit.... Boos!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:27

ik heb dat met de handrem optrekken van mn auto en de staldeur heel vaak. oja en marijke (paard) staat altijd vast met brokjes eten anders eet ze de andere pony zijn brokjes ook op haha en dan ben ik altijd bang dat ik haar vergeten ben om los te maken

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:30

Heel herkenbaar..
Als ik 's avonds mijn wekker zet check ik wel 5 keer of hij dan toch écht wel goed staat..
Ook wanneer ik ergens een weekend blijf, tig keer kijken of ik dan écht alles wel bij me heb. Of ik dan niet dat ene vergeten ben.
Word gewoon moe van mezelf op die momenten Vork

Steph1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:51

Heb ik heel vaak, ik kijk altijd achterom ofzo als ik ergens wegga ! Ben ooit al teveel vergeten ! Over laatst mijn nieuwe leren cavallo botten op een manege waar ik op vakantie stond , heb ze nog altijd niet terug gevonden Boos! Boos! !

Rijan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 20:03

ooo ik had dat vroeger zo vaak !
dat ik dag dat ik mijn cap was vergeten ! terwel die gewoon in me kast lach ! Koe

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 20:07

Heb ik ook heel vaak. Ja Vooral met het op slot doen van de deuren als ik weg ga. Vreselijk, dan zit ik in de auto en ik moet nog een keer terug rijden (vriendje moet terug rijden) om te controleren. Nagelbijten / Gniffelen

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 20:08

Jep, ga ik naar de paarden en moet ik de garage op slot doen, er is niemand meer thuis verder.
Dan zit ik toch sterk te twijfelen of ik het op slot heb gedaan en dan krijg ik allemaal rare gedachtes. Tong uitsteken

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 21:12

Heb ik ook vaak.
Laatst nog :
Mijn fretten zitten buiten in een deel van het kippenhok, waar ze slapen, eten, spelen,...
Ik kan het kippenluikje dicht doen en dan kunnen de fretten door heel het kippenhok lopen (3m x 3m ongeveer)
En het was net tijdens die dagen waar het zo heel hard stormde en waaide.
En ik wist dus niet meer of ik dat luikje nou terug had opengedaan zodat de kippen 's avonds terug in hun kot konden.
Als je daar dus om 3u 's nachts aan begint te denken, dan flip je echt.
Dan beelde ik me zo in de al de kippen buiten zielig in de storm voor hun hokje stonden omdat ze niet binnen konden om te slapen Tong uitsteken
Man man man ik stond op het punt om naar buiten te gaan, heb het toch maar niet gedaan.
Het hok was uiteindelijk gewoon open Haha!