Fotosessie.com ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jana_en_Ik

Re: Fotosessie.com ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 14:20

Mij lijkt het ronduit belachelijk dat je uberhaupt op websites waarbij zoveel geld betaald moet worden zonder het zetten van een handtekening op een overeenkomst kunt worden aangemeld.

Anyway, laat ze maar eens een bewijs van inschrijving EN van afmelding overleggen. Typisch ook dat je pas post krijgt als ze geld moeten hebben en niet al bijvoorbeeld ter bevestiging van je aanmelding. Als het een fatsoenlijke site was geweest, had je toch op zijn minst een bevestigingsmail/brief gekregen lijkt me?

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 14:20

Je blijkt niet de enige te zijn met dit probleem. Er is onderandere een topic op http://www.kopersbelangen.nl
Neem even contact op met een rechtswinkel, schrijf een (aangetekende)brief waarin je verwoord nooit te hebben aangemeld en dus ook niet van plan bent de kosten te betalen.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:51

Verstandig is denk ik even een aangetekende versturen waarin jij uitlegd dat je je helemaal nooit ergens voor hebt opgegeven en waarin je vraagt om meer info... Sowieso omdat jij een aangetekende verstuurd kunnen ze nooit zeggen dat ze jouw brief niet gekregen hebben.. Er van uitgaande natuurlijk dat ze je brief netjes aannemen Knipoog

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:44

[MW] --> [LZP]