'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Re: 'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 13:50

Everest schreef:
Goof schreef:

jeetje, dat vind ik toch wel een kunde hoor.....
Ik zou dat met opzet nog niet voor elkaar krijgen volgens mij Bloos

Hahahaha ik dus wel.. Ben dr ook nog eens heeeeel erg goed in Knipoog

haha ik ook,
hoe meer je je best doet niet over je eigen voeten te vallen, hoe beter het lukt om dus wel te vallen, zeg maar Clown Haha!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 13:54

Ik gooi ook altijd alles om en al is die deurpost nog zó groot, ik knal er 9 van de 10 keer tegen aan!

botje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 13:54

Marjolein_18 schreef:
- Gister loop ik met mijn hoofd tegen mijn eigen kamerdeur aan, even vergeten dat hij op slot zat. Huilen van het lachen

Dat heb ik ook vaak. Na de trap is bij ons thuis meteen een deur. Ik ren vaak heel hard de trap af, maar dan vergeet ik dat de klink eerst omlaag moet voordat de deur open gaat. Ik knal dus meestal met een rotvaart tegen die deur aan. Ik lig regelmatig knock-out op de trap Blauw oog

Cortes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:08

Op je loopt gewoon tegen een boom aan Huilen van het lachen
Ben zelf ook heel goed in over me eigen voeten struikelen (en als gevolg languit op de grond liggen).

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:26

Bestaat er al een lotgenoten vereniging? (ideetje anders?)

Ik ben ook al zo'n kluns. Ik draag bv geen korte rokjes omdat dat dus echt niet staat, alleen al al die butsen, halen en blauwe plekken. Mijn handen zien er ook al niet uit; ook overal krassen en plekken én altijd minstens één vinger met een pleister. Met als record zeven vingers nadat ik me in twee vingers tegelijk had gesneden... Huilen van het lachen

Door een hek, deur of langs paaltjes gaat ook alleen maar als ik er minstens één keer tegen aanstoot - oja, daar houdt 't op -, ik heb al een aantal keren zadels op mijn hoofd gehad en toppunt was de duikeling van de mestkar (gat in m'n hoofd Verdrietig ). En dan zeggen ze dat paardrijden gevaarlijk is...

Struikelen kan ik ook heel goed, niet alleen over mijn eigen voeten, maar ook over teugels, hoofdstellen en staptouwen (en dan vragen ze of ik ook dingen met lasso's doe omdat ik western rijd, hoezo, wil je me dood dan? Rolleyes ), regelmatig over het tuinbankje op het erf en zelfs over paarden! (vraag me niet hoe ik dat doe Bloos ).

Over dingen laten vallen...tja, zegt het genoeg dat ik thuis plastic glazen heb? Haha! - en ja, zelfs die kunnen stuk... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:29

Ik ben ook onhandig Ja Koffie omgooien, over iets vallen ( en dan nog het liefst met eten/ drinken in mn handen ), mn kop stoten tegen alles wat los en vast zit.. Maar ik ben gewoon altijd zo laks om te denken: 'Aaah dat lukt wel..' Zo ook met nog ff door rood licht rijden en dat soort dingen..

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 15:40

Pluizebolpum schreef:
Bestaat er al een lotgenoten vereniging? (ideetje anders?)

ja een HK topic voor de klunzen onder ons Knipoog dat is nog niet zo'n gek plan

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:43

Tegen deurposten lopen..

Ik mik mezelf er net altijd net verkeerd doorheen Tong uitsteken

Of ergens de hoek omlopen tegen de hoek aanlopen

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:44

haha, ochjee, ik zie hier dingen voorbij komen welke ik had kunnen zijn. Dus grote troost, e bent niet de enige Tong uitsteken
Zo heb ik laatst bij lieve vrienden een Swarovski eenhoorn om laten vallen per ongeluk..oops, auw... bij andere vrienden een hele dure vaas, ik keek er alleen maar naar en hij flikkerde al om..uhm, mn jas die vastzit aan mn autostoel en ik heel elegant probeer uit te stappen op het moment dat net die ene lekkere kerel me ziet, hahaha, dus huppa, werd net zo hard weer naar binnen getrokken door die jas. Sja, zo heb ik wel bijna wekelijks erg domme acties. Zo nog een ernstig verhaal van vroeger, door iets heel doms met als gevolg een maand op krukke te hebben gelopen en ga zo maar door Tong uitsteken

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:47

Meld zich ook.. Bloos
Vreselijk onhandig.. Ik heb 2 linkerhanden dat zowiezo.. Laat de helft vallen, zo ook op stage de zoetjes..Álle zoetjes over de hele grond heen!! Daar gaat nog wel meer sneuvelen zeker weten. Een naald wel 6x achter elkaar laten vallen. Rolleyes
Ik donderde zelfs met het aansingelen op de grond. Nagelbijten / Gniffelen De 1e keer ving mijn lesgeefster mij nog op, opgestaan, aan gaan singelen en daar lag ik languit op de grond. Haha!
Ik mol zowat alles wat los en vast zit. Vork
Kan ook af en toe verkeerde dingen zeggen op het verkeerde moment ofzo.. Bloos Of gewoon van die mutsige opmerkingen. Gestoord
Of gewoon iets onhandigs doen waardoor ik weer half op de grond donder..
Tegen mensen of dingen aanlopen terwijl ik weet dat ze er zijn.
En idd tegen deuren aanlopen.. Vork
En zo kan ik nog wel een hele rij afgaan... Nagelbijten / Gniffelen Bloos

Agtja, niemand is perfect. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:49

Die opmerkingen heb ik ook Milou.. echt ik geloof vaak gewoon niet dat ik sommige dingen gezegt heb *LOL*

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:50

Haha grappige dingen. Ik kan ook zo goed dingen zeggen als mensen naast me staan.
We hebben dus een leraar en een lerares met dezelfde achternaam. En de lerares was dus zwanger: Dus ik riep zo : Is * Achternaam * Zwanger. En toen liep die leraar dus net achter mij en hij keek me nogal raar aan Nagelbijten / Gniffelen

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:52

Ik meld me hier ook Clown
Vergeet regelmatig dat je niet door een deur kunt lopen, knal heel vaak tegen kastjes aan die er al 3 jaar staan. Verder stoot ik regelmatig een beker om of sop ik op mijn kleren Nagelbijten / Gniffelen
Ook zeg ik veel dingen op het verkeerde moment of net iets te hard
Laatst bijgewerkt door Anieke89 op 21-01-08 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

milou123

Juul schreef:
Die opmerkingen heb ik ook Milou.. echt ik geloof vaak gewoon niet dat ik sommige dingen gezegt heb *LOL*

Haha ja dat heb ik ook. Tong uitsteken
Mijn lesgeefster noemt me niet voor niets muts.... Bloos Agtja, ik was wel een lieve muts. Lovers
En dat is ook heel wat! Haha!
ROFL

absque_dubio

Blunderbokkers bestaan er al! Haha! (ben er een lid van) zoek maar bij hk.

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:59

Jaaa.. Ik meld me dan ook maar..
De dingen die hier staan klinken me ontzettend bekend in de oren.
Hebben jullie ook altijd, dat ookal is de deur goed open en kun je er gemakkelijk door, dat je dan nog tegen de deurpost aan loopt? Ik stoot dan erg vaak mijn heup (erg pijnlijk). Bloos

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:01

Ha, ik vond dat HK idee wel een plan, zie net dat er al wat loopt. Ga toch maar eens kijken...

Maar idd met dingen zeggen ook...Wil je iets opbeurends zeggen douw je iemand nog verder de prut in Bloos gelukkig weet mijn omgeving wel wat ik bedoel.
Maar ook iets heel slims bedenken en er dan achter komen dat het al een naam heeft:
ik: Eigenlijk, hé, zouden ze vliegtuigen op wieltjes moeten hebben, vallen ze ook de lucht niet uit...
ander: Bestaat al, sommigen noemen het een bus...
Of die keer dat ik zo trots op mijzelf was dat ik had uitgevonden dat je met de dop van tubes (waar dan zo'n puntje aan zit) zo leuk dat spul op de tube kunt opendrukken... Blijkt iedereen dat al te weten...en ik maar zoeken naar tandenstokers...

Over deuren: Ooit wel eens moeite gehad met het door de schuifdeur van een winkelcentrum komen. Zóó'n gat en dan nog missen...Is ergens ook wel een kunst Haha!

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:02

Pluizebolpum schreef:
Mijn handen zien er ook al niet uit; ook overal krassen en plekken én altijd minstens één vinger met een pleister.

Hoe herkenbaar.. Ik heb altijd krassen, wondjes, etc. op mijn handen..
Ook heb ik een heel stel littekens op mijn handen, waaronder ook allemaal van die lompe acties..

Nu ik trouwens over littekens spreek:
Toen ik nog veel jonger was, in een kinderzwembadje van de zijkant van de glijbaan afgaan en keihard op mijn kin terechtkomen.. Gevolg een rood(van het bloed) zwembad en een dik litteken.. Toen het bijna dicht was en ik op mn bed aan het springen was met mijn broertje, weer open springen.. Toen het weer bijna dicht was weer vallen en weer alles kapot..
Ditzelfde ritueel heb ik voor elkaar gekregen met een wond op mijn knie... Van mijn fiets gevallen en tot 3 keer toe weer open vallen..
Mijn paard is trouwens ook zo'n blunderaar.. Die krijgt het ook voor elkaar op te struikelen, elke keer mijn tenen te pletten, etc. Tong uitsteken

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 16:31

Mijn vriend vraagt zich ook altijd af wat ik allemaal gedaan heb, mijn handen staan helemaal onder de schrammen, wondjes, pleisters etc. want ik doe toch maar gewoon werk in de thuiszorg?
Hij is timmerman, en ik heb meer schrammen/wondjes als hem Clown

*gaat blunderbokkers-HK-topic opzoeken* (edit;'ow das al deel 13 Bloos! dan is het al zo 'besloten' )

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:47

IK meld me!
Ik heb het nu al tot 2 keer toe voor elkaar gekregen om rond kerst en nieuwjaar iets te breken. 2 keer een arm, en ook 1 keer 2 ruggenwervels. Nu mag ik rond die tijd alleen nog maar op redelijk brave pony's rijden van mijn moeder. Clown (Niet dat ik me daar aan houd, hupsekee, op naar de volgende val.) Op het moment heb ik weer last van littekenweefsel in een pees, en dat doet zeer! En ik heb altijd overal kleine littekentjes en blauwe plekken en wondjes, maar vraag me niet hoe ik eraan kom. Ik zeg trouwens ook altijd de verkeerde dingen in (grote) gezelschap(pen).

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:17

Een aantal wil ik jullie niet onthouden:

*Bij een sollicitatiegesprek (helemaal verregend en honger) een koekje (van het schaaltje op tafel naar binnen proppen terwijl degene met die je gesprek hebt boven iets moet kopiëren.. Terwijl je met je mond vol zit, komt diegene weer binnen Nagelbijten / Gniffelen Nog aangenomen ook Haha!

*Glas naar de glasbak brengen, in de tas graaien, vergeten dat er een kapot wijnglas in zat, en dan dus met 3 theedoeken om de hand naar de EHBO omdat ik gehecht moet worden Nagelbijten / Gniffelen

*Hardlopen met de Ipod op, auto niet aan horen komen, struikelen en de hele rechterhand zo lomp mogelijk breken. Gevolg: 8467563 weken gips Nagelbijten / Gniffelen

*Op de kermis vanuit de botsauto's heel blij naar een bekende zwaaien. Dan wordt er zó hard tegen je aan geknald: omdat je zo losjes zit vlieg je uit je karretje, compleet náást de baan. gevolg: gips Nagelbijten / Gniffelen

*Tegen een stilstaande auto aan skaten omdat je toch écht dacht dat deze wegreed (what was I thinking?...). Gevolg: beide polsen gebroken Bloos

Dan heb ik de 1.000.000 dingen niet eens genoemd met kleine gevolgen als verpeste kleding, auto-alarmen die afgaan, met karretje soep vól tegen de muur aan rijden (ipv de lift ín), vreemde mensen op straat om de nek vliegen, kruiken die ontploffen, senseo zetten zonder kopje eronder..

*Zucht*

Nagelbijten / Gniffelen

Op de röntgen hebben ze mijn hele skelet compleet op foto geloof ik Haha!

*Edit: foto toegevoegd van de laatste gipspoot (hardlopen / struikelen met Ipod), nu een paar maandjes geleden Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Misja op 21-01-08 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:20

Auwww misja...
En ik dacht at ik veel gebroken had...
Van jou kan ik nog wat leren Haha!

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 18:20

Hier nog zo'n kluns. Gooi ook nog al vaak wat om. Loop ook graag tegen deuren aan en dan natuurlijk net wanneer er een hele boel mensen bij staan Nagelbijten / Gniffelen En nee dat is niet grappig..

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:21

ik ben al blij als er een dag zonder onhandigheid voorbij is Huilen van het lachen

glazen omstoten, tegen deuren aanlopen, tegen mensen aanlopen, struikelen, dingen slopen, noem maar op. Nagelbijten / Gniffelen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:43

Ik kan er ook wat van geloof ik. Duizenden keren tegen de deurpost aanlopen met m'n schouder. Vallen over iets die zo'n drie millimeter hoog is, doe ik ook vaak.

Vorige week was ik op een feest van m'n vrien en z'n familie. Heel deftig en zulke toestanden, de ober zet een koffietasje voor m'n neus en ik plant daar prompt m'n elleboog op. Gevolg: tasje word gelanceerd naar de overkant. Gelukkig zat er nog niks in Clown .