Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Redrumfox schreef:Volgens mij is het inderdaad Huub.
Mijn moeder heeft een kat en die heeft zó de pest aan mij: als ik op zijn plek zit dan gaat hij verderop zitten mokken en zit hij me vanuit zijn ooghoek heel vernietigend aan te kijken. Ook als je bijvoorbeeld zegt ''stomme Bikkel'' en het ook meent, dan draait hij zich heel verontwaardigd om net alsof hij de negatieve energie voelt. Ik vind het echt doodeng.. Die kat is zó vreselijk slim.. Hij kijkt mij ook altijd heel diep aan. En als ik naast hem ga zitten dan draait hij zich zodanig om dat hij met z'n kont mijn kant op zit. Terwijl hij gewoon hetzelfde blijft zitten als mijn moeder naast hem gaat zitten. Hij wil ook nooit bij mij op schoot en als ik alleen met hem in een kamer ben en probeer hem aan te halen dan haalt hij meteen naar me uit. Als mijn moeder erbij is doet hij het niet maar kijkt alleen heel chagrijnig. Het is heel moeilijk te omschrijven, maar ik merk heel duidelijk dat hij de pest aan me heeft. Wat mij betreft mag die kat ook wel weg..
Voltigeur schreef:Wanneer gaat iedereen hier nu eens snappen dat het om EEN GRAP gaat???
Lees aub het topic door (een paar reacties is genoeg), en dan zie je direct dat het een grap is. Moet je ook niet gaan posten dat het zielig is voor de hond ofzo...
bromfiets schreef:Deze heeft afgelopen week ook al op bokt gestaan en daar hoort een foto bij... De foto maakt de grap, maar als die er niet bij zit kan ik me voorstellen dat het belachelijk overkomt...