postbode gooit doos met zadel erin in mn tuin !!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Re: postbode gooit doos met zadel erin in mn tuin !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 18:57

nickyu schreef:
Jammer dat je niet EERST even met mij contact opgenomen hebt Knipoog

wij verzenden namelijk alles WEL verzekerd
en NIET via de TNT

we zijn al aan het uitzoeken wat er hier door wie foutgegaan is

graag zijn wij asap foto;s van het zadel om de schade
te kunnen zien (alleen waterschade? of wat ..is niet echt duidelijk nog)

hoe slecht de ervaringen oook zijn die ik met de tnt heb
(zoals momenteel mijn verdwijnen winter jas Verdrietig oa ..)
dit was NIET de TNT
en ja uiteraard gaan we proberen het zo goed mogelijk
op te lossen , met de hoop , naar tevredenheid van de klant
meetje in dit geval Knipoog

we zijn al hard bezig , moeten nu even de foto;s afwachten

heb iig iets tegen de geur , dus dat mag het probleem niet zijn Knipoog

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:06

Dit is toch te belachelijk voor woorden !! Hier moet je zeker werk van maken.

Wij kregen eerst ook een pakketje, ik zat achter de computer en had de bel niet gehoord,komt meneer de postbode bij ons achterom (stond op de raam te bonken )
Echt hoor, slaat toch allemaal nergens op dit !!

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:12

Bij ons nog niet voorgekomen...We krijgen meestal een briefje in de bus. Pakket af te halen op het postkantoor. Maar het helpt wel dat we twee heders hadden rondlopen die de postbode altijd een erg vriendelijk welkom wilden heten. Om een of andere reden wil postbode nooit het hek binnenkomen...

Maar dat is eigenlijk ook niet TNT. Is "De post" van Belgie. Al is mijn broer wel pakketjes niet gekregen die zeker verstuurd waren en ook invoertaks moeten betalen op zijn eigen afgedragen kleren die hij vergeten was om mee te nemen uit het buitenland. Werd zijn heerlijke flodderbroek plots wel erg duur.

Is wel vervelend voor je. Gelukkig dat het toch verzekerd blijkt te zijn. KAns is klein dat je dan niks terug krijgt, toch? Lijkt me erg vervelend om dat klein kapitaal (dat zijn de meeste zadels wel) verpest te zien worden, door niet nadenkend gedrag. Succes ermee.

Dat ze het op een alternatieve plaats leggen, heb ik geen problemen mee (als ze het even opschrijven), maar ze moeten wel even nadenken. Beschadigingen en weghalen door derden mag gewoon niet mogelijk zijn.

_Evanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:38

Ethelate schreef:
Wat een service zeg Clown
Hopelijk wordt het goed opgelost. Begrijp dat je het bij Nicky hebt besteld? Hopelijk kunnen jullie elkaar helpen.

Mijn ouders ook een keer, kwamen thuis van vakantie en zagen 'toevallig' dat er een hor los was van een klein klapraampje van de logeerkamer. Had de postbode dus een pakketje door het raampje naar binnen gegooid. Geen briefje, logeerkamer komen ze ook niet dagelijks en pakketje was onder het bed geschoven, als dat hor niet was opgevallen had het er goed weken kunnen liggen Clown

Dus tegenwoordig gaan ze ook nog gewoon je huis binnen? Clown
Ook weer zo iets fijns.. Slapen

Ik vind zo iets echt niet kunnen, zoals de anderen zeggen, ze horen het gewoon af te geven bij de (over)buren of bij het postkantoor of desnoods nog eens terug komen.

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:48

Jeetje zeg hoe aso kun je zijn!!!

Wij bestellen altijd wijn die geleverd wordt, en dat wordt NIET door TNT gedaan... En die mensen leveren het altijd netjes thuis af bellen eventjes aan enz en anders geven ze het aan de buren...

Ik hoop echt dat het goed wordt opgelost, echt niet normaal dit!!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:49

Nou, lijkt mij niet dat een postbode daar dat raam past (zou fijn zijn als iedereen zomaar binnen kan komen Scheve mond ) maar waarschijnlijk dat pakketje heel hard door dat raam gegooid, waardoor het hor is losgeraakt (uit het frame).

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:55

Bij ons doen ze tegenwoordig de pakketjes in de container. Ik vind het echt te gek voor woorden!
Dure spullen worden zo ergens gedumpt.

Ik vind dat echt niet kunnen

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:59

Redrumfox schreef:
En ik maar denken dat de TNT alleen mij moest hebben, blijkbaar ben ik niet de enige met slechte ervaringen.. Ik zou ze zeker aansprakelijk stellen, dit kunnen ze écht niet maken! En als ze zich daar niets van aantrekken dan zou ik je kat maar eens flink wat dozen onder laten piesen en die daar mooi door het raam mikken. ''Ja hoi, ik heb ze voor het gemak maar even in het kantoor neergeflikkerd.'' Sigaar

Nee zonder gekheid: hier moet je wel werk van maken hoor, dit kan zo niet.

Ik moest echt keihard lachen toen ik dit las hahaha
maar even serieus, ik zou inderdaad even bellen wat je kunt doen.... en er dan ook flink werk van maken. Nu ligt dit pakketje nog in je tuin, wat als het eruit gestolen zou zijn. Vind het allesbehalve netjes om het op deze manier te doen!
normaal wordt het toch bij de buren of het postkantoor afgeleverd?

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:05

Dit is inderdaad niet acceptabel !! Bellen!!

(Het spijt me echt Bloos , maar als ik die verhalen hier zo lees, moet ik toch wel heel hard lachen... Nagelbijten / Gniffelen Hoe kómt de TNT op zulke dwaze dingen zeg.. Frusty )

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:06

DHL kan er overigens ook wat van, pakketjes gewoon in de stromende regen achterlaten, in de hoop dat de geadresseerde of buren het wel vinden.
Mijn ervaringen met Selektvracht zijn tot nu toe uitstekend, zij leggen bij afwezigheid pakketjes netjes droog in de werkplaats, leggen een briefje in de brievenbus.

De pakketdienst van TNT heeft het rode zand ook niet uitgevonden; als zij hondenvoer bij ons afleveren zetten zij dat inmiddels wel in de werkplaats, maar in de deuropening zodat de regen alsnog vrij spel heeft.

Voorheen nam de postbode van TNT alle pakketjes mee, die deed het bij ons ook netjes.

Ik heb het idee dat sommige pakketdiensten zelf wel een handtekening zetten als ze een pakketje ergens dumpen.

Zorg daarom ook dat je duidelijk je naam en handtekening zet bij aflevering, in geval van schade e.d. en je hebt niet ontdekt dat er iets bezorgd is, kunnen ze ook niet jouw handtekening hebben.

Succes met het verhalen van de schade.

Edit:
Volgens mij kan een Radar/Kassa uitzending gevuld worden met stunts van TNT en DHL.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:32

Gelukkig was hij verzekerd! Ik hoop dat het goed komt.

Heb gelukkig zelf alleen maar goede ervaringen met pakjes ontvangen. Als er niemand thuis is brengt de postbode hem naar de overburen of buren, of brengt het pakje in ons tuinhuisje. Hiervan maken ze altijd melding dmv een briefje in de brievenbus...

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:37

Ik heb zelf bij tnt gewerkt en toen was het nog tpg, maar in princiepe mag het niet.
Ik zou TNT ook aansprakelijk stellen voor de schade.
Ze kunnen toch bij de buren afgeven of een tweede keer langskomen of op het postkantoor leggen zodat je het zelf op kunt komen halen.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:38

Heb zelf nooit problemen gehad met TNT, wat ik me herinner komt alles mooi aan en bellen ze zelfs aan voor buspakjes.

Maar hier kan je wel werk van maken want dit mag niet volgens de regels van TNT zelf.

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:58

Balen zeg voor je dat dit is gebeurd, hopen dat het snel en netjes opgelost wordt.

Voor de mensen die nu nog TNT de schuld geven, Nickyu heeft al 2x gezegt dat dit NIET door TNT is bezorgd.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 21:03

ik heb ook vaker wat bij betreffende bokker besteld, en altijd netjes aangetekend gekregen. Ik had een keer geen passende stijgbeugels en die heeft ze me kostenloos dag erop toegezonden.
Ben ook van overtuigd dat er iets geregeld word.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 10:55

Nooit last gehad met de TPG/TNT

Met selektvracht is het een heel ander verhaal. Volgens mij KUNNEN die niet eens bellen. Ik geloof dat ze nog geen een paardendrogist pakketje normaal aangeboden hebben. Is elke keer weer een verrassing waar ik het vind, en wat de staat van het pakketje is.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 10:56

Ik ben benieuwd hoe dit verhaal gaat aflopen! Laat je het ons nog wel weten als er een oplossing is gevonden? Lachen

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:03

lotteluvah schreef:
Bij ons doen ze tegenwoordig de pakketjes in de container. Ik vind het echt te gek voor woorden!
Dure spullen worden zo ergens gedumpt.

Ik vind dat echt niet kunnen

Niet tpg maar een andere pakketservice hier is daar ook goed in. 'ligt in de blauwe bak' staat er dan op het briefje.
Laat die nou 1,5 meter van de weg staan en dit helaas niet meer de beste buurt ter wereld zijn...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:07

het is niet via de TNT verstuurd!!!!

Wat vervelend dat de pakketdienst dit heeft gedaan, maar weet zeker dat nicky er alles aan doet om het op te lossen
bij die dienst worden alle paketten verzekerd verzonden dus denk dat het allemaal wel goed komt

heb ook een tijdje voor deze dienst gewerkt
hebben hele mooie briefjes voor als de klant afwezig is, om op te zetten wat je met het pakket heb gedaan
Als de mensen niet thuis waren belde ik altijd bij de buren aan en vroeg of ze het aan wilde nemen, dan deed ik bij de klant een briefje door de bus op welk nummer ik het had afgegeven
Ik heb ook wel eens wat in een schuurtje gezet maar deed dan altijd een briefje door de brievenbus waar ik het had neergezet

Verder bij mensen in het buiten gebied, als ze niet thuis waren dan nam ik het mee en deed ik briefje met mijn telefoonnummer door de bus, zodat ze me konden bellen als ze thuiswaren, dan kwam ik het nog een keer aanbieden
Laatst bijgewerkt door Keet op 08-01-08 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:12

wat een capriolen haalt de ''post'' uit.
als ik iets bestel ga ik er van uit dat het fatsoenlijk is en dat ht netjes geleverd word, en hier mag je ook wel vanuit gaan vind ik.

ik heb me wel kapot gelachen om sommige berichten, hoe krijgen ze het verzonnen.

bij ons staan wel eens pakketjes achter de 2e schuifdeur, kan ook iedere bewoner zomaar bij. ik vond laatst wel een pakketje voor onze deur, binnen in de hal. dat vind ik dan weer wel netjes.

maar je maakt het soms mee hoor.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:17

Zo, hier schrik ik echt van Bloos!
Wat schandalig, en dan die andere verhalen ook nog eens, ik kan me niet eens vóórstellen dat een pakketje zo wordt aangeleverd, wat dramatisch zeg

Heb al heel wat ontvangen via de post, gelukkig is bij mij altijd alles super netjes aangeleverd OK dan!

Ben wel benieuwd hoe dit opgelost gaat worden..

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 13:24

ik ook Haha!

daar ik van TS nog niet door heb gekregen
(ze zegt dat het verder een fijn zadel is Bloos )
of ze deze nu wel of niet wil houden
dus of ik of waardevermindering (en een odor control Haha! )
moet gaan regelen bij de verzekering
om compleet zadel ..het was helaas een laatste exemplaar
dus helaas ene nieuwe toesturen kan niet .. Verdrietig

verwacht later op de dag foto's en nieuw bericht
kan nu even nog verder niks doen
maar geregeld gaat het zoiezo worden Knipoog

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 13:37

ik wil toch even melden dat ik het top vind hoe jij met je klanten omgaat nicky! top! kan nog menig webwinkel een voorbeeld aan nemen!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 13:40

hmmm klinkt mij bekend in de oren.Laatst had TNT maar voor het gemak een pakketje bij de voordeur neergekwakt terwijl wij niet thuiswaren.Had zo gestolen kunnen worden.Selectvracht kan er ook wat van...die heeft een keer een pakket over de poort heen gesmeten.Ik zou gewoon even de klantenservice bellen en vragen hoe of wat je hier aan kan doen en of je eventuele stappen kan ondernemen.Wel erg zonde van het zadel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 13:41

idd, heel goed van nickyu OK dan!

Slecht van het bezorg bedrijf
Ik heb al rare dingen met tnt en selectvracht...

En waren er maar meer postbodes zoals Evelli, helaas doen ze niet allemaal hun werk zo goed.