jij hoort op een somatische afdeling van een verpleeghuis, als ze je tenminste ergens willen plaatsen. Belachelijk dan dat ze je tussen dementerende ouderen gaan plaatsen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lepeltje21 schreef:Hier de site van het juridisch loket: http://www.hetjl.nl/hetjl/
dorientjuh schreef:Had nog niet gereageerd, maar ik vind het ook ronduit belachelijk. Het enige fijne eraan is dat je dicht bij huis terecht komt.
sexy_back schreef:ikenindi schreef:whahaha dat wilde vrienden al doen inderdaad, maar ik wil niet met mijn kop op tv;)
hihi ik zie jou al op tv zitten, in het donker achter zo'n gordijn met verdraaide stem
maar nee ff zonder gein, dat is dus geen optie?
Ilsemarie schreef:Met 20 in een bejaardentehuis/verzorgingstehuis is gewoon niks... ik zou zeggen, probeer er het allerbeste van te maken en misschien zijn die "oudjes" wel heel blij dat er eens een jong iemand is waar ze wat meer mee kunnen kletsen, laat je verhalen over vroeger vertellen en misschien kan je ze nog wat leren met de computer ofzo?! Een hele vervelende situatie, vreselijk van de gemeente... geweldig van het revalidatiecentrum dat ze je niet laten hangen! Maar goed dat jij/jullie de siuatie met humor nemen want dat is momenteel denk ik wel het enige wat het nog wat aangenaamn maakt. In ieder geval succes, hopelijk is er gauw wat beters geregeld en vind je tot die tijd je draai goed.
pmarena schreef:Kun je niet gewoon een gelijkvloerse woning huren / zelf wat aanpassingen doen met familie / vrienden zodat je weer naar je huisje kan...?
ikenindi schreef:haha nee tuurlijk niet, maar wel dat er bekendheid word gegeven aan hoe goed het in nederland allemaal gaat met de bureaucratie
en kranten zijn opzoek naar sensatie, nou laat ze hun gang hier maar mee gaan!
Jellie schreef:Dat is snel!