M'n vader laat niks van zich horen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yentl_

Re: M'n vader laat niks van zich horen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:43

Weet je al iets?

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:49

Succes meid!!!

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 19:54

Ja, even vergeten het hier te vertellen maar heb weer een update. Gister m'n vader nog een smsje gestuurd en een briefje in de bus gedaan omdat hij vandaag naar mijn pony zou gaan en ik anders een probleem had (moest werken). Dus uiteindelijk had hij gister avond laat nog een smsje gestuurd dat ik de sleutels in de brievenbus kon gooien. Nu moet ik dus wel m'n sleutels weer terug hebben, dus ben net langs de winkel gegaan maar deed niemand open. Hoop dat hij ze dan in elk geval morgen nog in de bus gegooit.

Weet nu tenminste wel zeker dat er niks aan de hand is, maar dat hij het er om doet... Aan de andere kant ben ik daar ook niet zo blij mee.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:04

Wat raar dan dat je vader het er om doet om niks van zich te laten horen

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 09:41

Nou in ieder geval fijn dat er niets ernstigs met hem aan de hand is, hij is wel gewoon thuis dus. Misschien heeft hij gewoon even wat tijd voor zichzelf nodig. Ik zou wel blijven proberen om contact te onderhouden, zodat hij niet het gevoel zou kunnen krijgen dat je hem "in de steek" laat.

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 00:53

Ik heb hier een tijdje niks meer laten horen, maar ik heb jullie hulp nu echt weer nodig! Het zit namelijk zo:

Nog steeds niks van hem gehoord. Donderdag een hele (lange) brief geschreven of hij alsjealsjeblieft weer gewoon kan doen (ook over mijn verjaardag van aanstaande donderdag enzo) en die in de brievenbus gedaan. Toen gister avond nog een smsje gestuurd dat ik had gezien dat hij het briefje had gevonden en dat ik hoopte dat hij hem ook had gelezen. Nog steeds geen reactie.. Vanmiddag gebeld met mijn moeders telefoon, in de hoop dat hij deze wel op nam, maar helaas. Voicemail ingesproken.

Goed, krijg ik dus net een smsje met de tekst "je moet beer voortaan zelf doen lot". Dit terwijl hij weet dat ik dat niet kan, omdat ik 's maandags moet werken, wat betekend dat ik morgen nog snel een noodoplossing moet verzinnen. Zit dit nu dus ook echt huilend te typen. Waarom doet die appelflap klootzak dit toch.. Het is toch niet nodig om als hij ruzie met me moeder heeft ons dit aan te doen?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 01:07

He wat een nare situatie voor je meis...
Ik vind hte knap dat je een brief geschreven en ik heb de indruk dat je er alles aan gedaan hebt om contact te zoeken. Als hij daar niet op in gaat, is dat niet jouw schuld. Ik vind het erg naar van hem eerlijk gezegd.

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 01:11

poes schreef:
He wat een nare situatie voor je meis...
Ik vind hte knap dat je een brief geschreven en ik heb de indruk dat je er alles aan gedaan hebt om contact te zoeken. Als hij daar niet op in gaat, is dat niet jouw schuld. Ik vind het erg naar van hem eerlijk gezegd.

Ja, heb ook echt geprobeerd in de brief mijn boosheid te laten blijken maar toch aardig te blijven. Alleen ik baal er zo ontzettend van dat het precies nu weer is ook, want ik word volgende week (donderdag) 16 en wou een groot feest geven enzo, maar daar heb ik nu helemaal geen zin meer in met dit gedoe. Hij moet gewoon echt alles weer verpesten. Boos!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 01:25

Ik weet dat het quasi onmogelijk is: maar maak er voor jezelf toch een zo leuk mogelijk feest van! Laat dat niet afpakken.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 01:39

Probeer aan je vader duidelijk te maken wat het met je doet, dat je bezorgd om hem bent, als hij een poos geen contact op neemt. Probeer zelf geen nvulling er aan te geven het het hem te verwijten want dan kom je geen stap verder.
Je doel is weer contact te krijgen en dat krijg je niet door verwijtend en boos te reageren.
Probeer vooral van uit je zelf te praten/schrijven. En niet vanuit b.v je moeder (want mama vindt ook dat.....).
geef ook aan wat je fijn vindt in het contact met je vader en wat je op dit moment mist.
Succes!
En alvast gefeliciteerd, en ik hoop op een fijne dag voor je (ondanks je problemen)

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 02:02

Hè wat naar dat het zo moet lopen.
Ik zou niet weten wat je precies moet doen in zo'n situatie, maar ik zou toch een beetje afstand van hem nemen. Dit is niet echt gemakkelijk. Maar als jij even niets van je laat horen, misschien merkt hij dan dat het niet goed zit.

Sterkte in ieder geval en ik hoop dat je toch een heel leuke verjaardagsfeest ervan kan maken!

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 02:28

Wat een rot situatie. Je vader is natuurlijk buiten je verjaardag en je pony om hardstikke belangrijk voor je. Kan het niet zijn dat het probleem iets dieper ligt dan die ene ruzie?