bah, verwarming stuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kieffer

Re: bah, verwarming stuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:47

ikenindi schreef:
Kieffer schreef:
Moet opeens denken aan een paar jaar terug, toen woonden mijn moeder en ik op de bovenste etage van een flat met een plat dak zonder Cv. Moet je je eens indenken hoe dat is als er sneeuw op ligt... Erg koud.

Het is balen voor je, maar je zal het vast wel overleven. Succes ermee

haha daar twijfel ik ook niet aan hoor. genoeg vesten en dekens in huis, maar prettig is t niet. kzit hier te rillen als n rietje en me voeten zijn bevroren...

Heb je geen kruik? Of een elektrische deken? Dat hielp bij mij heel erg. Ook had ik vaak een fleecetrui aan en dronk ik veel thee.
En als je s'morgens nou ff opstaat met ""Goedemorgen Nederland" ben je ook weer opgewarmt Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 20:51

Heb je geen kruik? Of een elektrische deken? Dat hielp bij mij heel erg. Ook had ik vaak een fleecetrui aan en dronk ik veel thee.
En als je s'morgens nou ff opstaat met ""Goedemorgen Nederland" ben je ook weer opgewarmt Haha![/quote]

kruik ligt in de vogellanden(waar ik opgenomen ben, ik kom alleen sweekends thuis) en elektrische deken heb ik niet. thee heb ik hier ook. ik heb fleecevest aan en fleecedeken om, en warme laptop op schoot:P

goedemorgen nederland is meestal savonds niet op tv;)
daarbij ben ik gehandicapt(zit in rolstoel) dus kan moeilijk bewegen om me warm te houden:P

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 20:54

trouwens, ik mag niet klagen. laatst was toch ergens dat ze een paar dagen geen stroom hadden? geen warmte dus, maar ook geen licht. en hier houdt ie t redelijk warm...tis nog steeds 14 graden, dus het koelt niet af tot de buitentemperatuur (dit klop ik af)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:01

Jah klopt, daar zaten ze helemaal zonder!!
En buiten is het nu niet extreem koud, het vriest niet. Maar ze moeten dus vanavond voor 10 uur komen? En anders komen ze het morgen pas maken? Wel balen zeg, dat dat zo lang duurt...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 21:09

jup, ik heb nog een uur en 50 minuten de kans dat ze vanaaf komen;)

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:11

Haha ik weet wat je voelt ik heb de afgelopen 2 weken 4x zonder verwarming gezeten. 4 keer een monteur voor geweest, de eerste 3 waren er duidelijk niet van gediend dat ze in het weekend moesten komen opdraven. Uiteindelijk had vriend nummer 3 ontdekt dat mijn leidingen lekte op de slaapkamer en in de keuken. Nummer 4 heeft afgelopen donderdag dus allemaal nieuwe koppelingen en leidingen gemaakt en nu is het heerlijk warm! Sterkte ermee!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 21:14

wij hadden 2e kerstdag ookwel al het vermoeden dat er iets niet goed was, maar toen waren we amper thuis en hebben we ook onder dekentje op de bank gezeten. toen werd ie ook al niet snel genoeg warm naar onze zin, maar verder ben ik nooit thuis, alleen weekenden, en mijn huisgenootte zit bij haar ouders, dus die kon ook niets merken... vandaar nu pas...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 21:18

yeeeeeeeeeeeej, monteur is er:)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:21

Dus je kan straks weer lekker warm zitten (hoop ik voor je) Knipoog

melkbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:27

Ben benieuwd wat het nu is. Hopelijk kan hij het repareren, dan heb je het zo weer warm in huis.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:30

hoop dat het zo opgelost is, succes

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 21:37

ik hoor em fluiten en sleutelen, ben benieuwd. zal es vragen en zal t jullie laten weten;)

kben wel blij als hij er gelijk wat aan kan doen. hij vond t hier ook koud;)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 21:39

hij loopt wel steeds naar buitewn en de trap op en af, khoop maar dat ie geen inbreker is;)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 21:58

waterdruk is te laag. wordt bijgevuld, gaat ie naar boven, hoor ik n hoop gevloek... het expansievat is kapot, hij heeft al t water er nu uit laten lopen en gaat dat ding nu vervangen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 22:03

ik hoop dat het vanacht weer lekker warm is! ik vind eigenlijk wel dat jij voorrang hebt, jij kan idd niet bewegen om warm te blijven, kan niet zelf gaan kijken, en het lijkt me verschrikkelijk koud als je stilzit..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 22:04

ik denk dat iedereen t net zo koud heeft;) iemand die wel kan rennen gaat ook niet de hele nacht rondjes rennen;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 22:05

nee, maar die kan wel zeggen, ik ga een nachtje bij iemand anders slapen als het koud is..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 22:07

haha ik stond ook op t punt terug te gaan naar waar ik opgenomen ben, daar loop ik altijd te zweten;)

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 22:20

Ik las net je topic, ik hoop echt dat je verwarming vandaag nog helemaal gemaakt wordt. Wij hebben toen een week in de kou gezeten omdat ze op een of andere onderdeel moesten wachten grrrrr

melkbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 22:21

Nou dan is het probleem zo gefixt. Gelukkig maar.
Kan je je voorstellen dat ik helemaal blij ben met m'n mannetje. Ik heb het nooit koud in huis. Bovendien worden ze zeldzaam die handige technische mannen. (Vandaar die lange wachttijden als er eens iets stuk gaat).

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 22:39

ja, ik zat al te denken aan boer zoekt vrouw. wij op school hadden de versie: vrouw zoekt boer, maar ik denk dat ik mijn eigen versie maar maak: vrouw zoekt cv-monteur:P

maargoed, het is me ineens warm hier joh:P kheb hem ook maar een kopje koffie aangeboden. die arme man was al vanaf vanochtend 9 uur cv`s aan t maken. hij had nog niet eens gegeten!!!! arme man, maarja, mijn dank was iig erg groot:)

melkbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 23:04

Het is wel erg gesteld met Nederland. Beroepen als loodgieter, pijpfitter, dakdekker en uiteraard cv-mpnteur e.d. lijken wel uit te sterven, terwijl het werk wel gewoon blijft.

Esther_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 23:11

tja ik weet hoe het is..
Paar weken terug kwamen vriendlief en ik thuis en deed de ketel het niet meer (geen warm water en verwarming) Direct de woningbouw gebeld (half negen 's avonds) en een storingsnummer gekregen.. Wat blijkt, na half negen komen ze niet meer, we zouden de volgende ochtend teruggebeld worden en dan moest er iemand komen. Volgende dag werd ik maar niet gebeld en heb ik zelf maar weer gebeld. En wat krijg je dan te horen: Morgen komt er iemand langs mevrouw. Nou lekker dan, zit je twee dagen zonder warm water en verwarming. Vond het schandalig!

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 23:19

Fijn voor je dat het weer gerepareerd is, niets aan om zo kou te lijden Ach gut

Ik heb hier in het verleden ook eens zonder verwarming gezeten, natuurlijk midden in de winter, steenkoud!!
Heb ik samen met de katten in de kleinste logeerkamer geslapen om zo min mogelijk warmte te verliezen, zelfs alle 3 de katten kwamen onder de dekens liggen Dromen

Een vriendin van de manege hoorde dat de cv kapot was en is bij haar thuis een elektrisch kacheltje gaan halen en had die alvast bij mij thuis neergezet. Ik werd dus warm begroet toen ik thuis kwam Lachen
Tegenwoordig heb ik zelf ook een elektrische kachel in de berging staan, altijd handig voor als het weer een keer gebeurt Cool

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 23:53

haha ja ik was al lang blij dat die man vanavond nog kwam, en dat het ook ghelijk gerepareerd kon worden:)

ik ga zo lekker in mijn WARME bedje liggen:)