Arghhhhhh!!! Vuurwerk...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Def

Re: Arghhhhhh!!! Vuurwerk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 20:48

Ik houd ook helemaal niet van vuurwerk! Onze paarden doen er trouwens niets op uit!
We hebben sinds kort een welsh en die schrok zich in eerste instantie wild van de eerste knallen, maar toen de anderen vrolijk door aten, was er niets meer aan de hand.
Ik vind het echt geldverspilling ook, irritant dat geknal voor mens en dier!
5 minuutjes geleden hebben mn buurjongens een boete gekregen voor het afsteken van vuurwerk voordat het mag Haha!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 20:52

Ik heb ook echt een hekel aan vuurwerk. Dat geknal de hele dag om je heen. En dan die bende na afloop... Nee echt niks waard... Ja of ze zouden alleen nog maar siervuurwerk mogen verkopen ofzo. Die knallen zijn toch niks waard

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 20:52

Def schreef:
5 minuutjes geleden hebben mn buurjongens een boete gekregen voor het afsteken van vuurwerk voordat het mag Haha!

Zo, fijn te horen dat er ook nog wat aan gedaan kan worden, dan ga ik bellen als het hier in de buurt uit de klauwen loopt.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:57

[LZP] > [PF]

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:02

mn paard is er maandag vandoor gegaan. had net de draden open om ze nar de stal te laten lopen en ging vuurwerk op straat af. paard ervandoor over mooi gazon heen enz had em nog wel net te pakken voor hij de weg opging. heb altijd al een hekel gehad aan vuurwerk. mar dit jaar mogen ze het ook een dag langer verkopen. mdat het op maandag valt. carbit schieten deden mn broertjes altijd bij mn pony op de wei maar die keek amper op of om(nu staat mn paard erbij dus is het verboden) en we hebben ook niks meer.

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:03

hier zijn ze de hele dagen bezig met die vlinderbommen, om gek van te worden. Boos!
en dan ook nog in tuinen gooien etc.
ben blij als dat geknal weer voorbij is Ja

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:06

ja dat nieuws over die man die voor 750 euro aan vuurwerk gekocht.
en moet je zien wat voor mensen voor zo veel geld vuurwerk halen, de mensen met het minste geld

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:07

Pff!
Ja Slapen lopen we over straat met paarden en dan op eens weer z'on rot rotje!
Paard weer bang enzo.. Ach gut
Ik word er echt nu al weer gek van en die lawine pijlen! Boos! grrrr
ik ben blij als het voor bij is!
Ik vind Oud&Nieuw en siervuurwerk hartstikke leuk hoor maar die plotselinge knallen is wel erg k*t Tong uitsteken

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:10

Mijn schoonmoeder zegt altijd "De mooiste oud en nieuw voor mij is als er geen vuurwerk af wordt gestoken.. Als ze dat geld wat daar aan op gaat aan goede doelen geven, dan scheelt dat al een hoop ellende"..

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:14

Vuurwerk......mijn kinderen vinden het doodeng,vanmiddag een lolbroek die een rotje naar ze gooit! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren
En dan durven ze s ávonds niet te slapen ik ben blij als het weer voorbij is, en met 700 euries weet ik wel wat anders te doen....................

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:15

hier zijn ze inderdaad ook al de hele dag bezig Scheve mond
fietste vanochtend naar mijn paard toe, werden er rotjes naar me gegooid Boos!
door twee joggies van elf jaar ofzo Nagelbijten / Gniffelen
ben teruggefietst, en heb ze even in de nek gegrepen, dat ze blij konden zijn, dat ze het niet deden met mijn paard in de buurt, dan had ik ze persoonlijk de nek omgedraait Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:15

zevenhondert euro, inderdaad he!
daar kan ik mijn paard acht maanden van stallen Boos!
geef dat maar mooi aan mij Schijnheilig *LOL*

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 11:02

Hier zijn ze ook al bezig.. En ik heb zo'n stoere hond maar niet heus haha Tong uitsteken Die zit hier maar te hijgen en te trillen.. Muziek maar hard aan! Hoort tie ze niet Knipoog
Ik heb verder ook niks met vuurwerk, geldverspilling! Besteed ik liever aan me paardjes!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 13:45

Gister waren ze bij ons ook al aan het knallen.. Ik was net aan het buiten rijden met mijn 'bomproof' paardje, maar dat arme ding is echt alleen bang voor knallen/geweersschoten oid. dus ze was redelijk stresserig (de hele tijd wegschieten om niks ect.).
Ik ga deze dagen dan ook maar niet rijden Lachen . In de wei is er gelukkig niks aan de hand..

Ons pension stroomt langzaam ook weer vol met bange honden/katten Ach gut (of juist vol met honden die er achteraan gaan Nagelbijten / Gniffelen ). We steken dan zelf ook geen knalvuurwerk af, alleen een beetje siervuurwerk aan het einde van de weg.

Ik hoop iig dat het snel voorbij is.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 13:48

ze knallen hier ook al aan 1 stuk door..
ik vind het heel apart dat mijn konijnen er niet eens van op kijken,die gaan gewoon door met eten.

mijn poezen zijn wel heeeeel erg bang,eentje zit al een tijdje op zolder Knipoog
ach nog een paar dagen...dan is het over Haha!

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:47

Ik houd ook niet van knalvuurwerk...

maar gewoon siervuurwerk vind ik wel erg mooi Ja

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:58

heb vanmorgen nog gereden met mijn bomproof paard...
nergens geen last van, kwamen langs twee groepjes jochies van een jaartje of 10 11 en die stopten netjes met rotjes gooien toen ik te dichtbij kwam en wachten ook netjes tot ik weer ver genoeg weg was...
was echt helemaal verbaasd... Haha!

de eigenaa heeft vandaag ook de paarden in de andere wei gezet, die direct bij het huis staat, geeft een iets veiliger gevoel..

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 18:03

Van mij zou al het vuurwerk per direct verboden mogen worden! Irritante troep Misselijk En niemand kan wachten tot 10.00 uur oudjaarsdag... En in plaats van dat de politie nou eens zou controleren in de wijk, maar nee, geen politie te zien Hamer

Overigens zijn onze katten redelijk vuurwerkproof. Ze schrikken niet zo snel gelukkig, al gaan ze bij hele harde knallen wel op de loop.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 18:07

sexy_back schreef:
heb vanmorgen nog gereden met mijn bomproof paard...
nergens geen last van, kwamen langs twee groepjes jochies van een jaartje of 10 11 en die stopten netjes met rotjes gooien toen ik te dichtbij kwam en wachten ook netjes tot ik weer ver genoeg weg was...
was echt helemaal verbaasd... Haha!

de eigenaa heeft vandaag ook de paarden in de andere wei gezet, die direct bij het huis staat, geeft een iets veiliger gevoel..

Precies, van sommige kinderen verbaast het me echt Nagelbijten / Gniffelen
Thirza b;aft er soms alleen maar om als ze buiten is, vorige week waren er ook 2 jongetjes met rotjes, en toen ging ze blaffen en hoorde ik hun zeggen: o kom we gaan hier niet want die hond word bang.
Echt leuk om te horen dat sommigen nog wel zo fatsoenlijk zijn Lachen

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 19:39

Weet je wat mij verbaasd?

Dat Nederland het hele jaar bezig is om het milieu...en dan op 1 dag steken ze zoveel rommel de lucht in. Scheve mond

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 19:41

net ook ik ging beetje vuurwerk halen voor €25,- een vrouw naast mij voor €500,- dat is toch niet meer normaal of wel dan

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 19:42

Ik zag dit topic gister al voorbij komen en ik dacht vrolijk, goh daar heb ik nog geen last van gehad... Tot vandaag dus, ik was aan het wandelen met mijn paard. En ineens een knal, ik was er al op voorbereid maar het ging zo snel dat ik niet eens tijd had om na te denken. En voor ik het wist ging ik plat op mijn buik achter mijn paard aan. Gelukkig toen ik vloekend zijn naam riep stopte hij goddank. En nu ben ik het topje van mijn pink verloren.. en zat ik van top tot teen onder de blub. Die rot jochies met dat vuurwerk altijd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 19:45

Laten we met zijn alle geld te lucht in schieten.Zou daar de eindejaars bonus voor zijn? Pling

Mijn eigen honden, paard enz. geven er niet veel om. Vanmiddag alleen wel gedreigt politie te bellen, was met paard naar buiten en krijg meerdere vuurwerkdingen achter me aan. Was toen echt even pissig, dat ze vuurwerk afsteken overdag (wat is daar nou leuk aan, je ziet het niet eens?) terwijl het nog niet mag okee. Maar dat ze ze tegen mijn paard aan gooide... ging met toch net iets te ver.

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 19:49

Ik kan er niets aan doen ,maar vindt het er echt bijhoren,zelf kopen we ook vrij veel vuurwerk,vindt het super!!
Het is maar net hoe je er mee omgaat,je rotzooi opruimen en respect hebben voor mens en dier........En ik heb zelf natuurlijk ook een hekel aan die pestetters maar heb er hier in de wijk gelukkig geen last van,wel begrijp ik tegenstanders en jah ik vindt ook dat ze het de laatste dag pas zouden moeten kunnen ophalen,scheelde een hoop ergenis!!!

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 19:49

Hier begint het ook al! Heb der zo'n hekel aan. Je kan net zogoed een briefje van 100 wegfikken!