Volgens mij ga ik voor het eerst in mijn herinnering niet ziek de kerst in *klopt heel hard af.
Vorig jaar; net voorhoofholte ontsteking gehad en proefde nog helemaal niets. Jaar ervoor; ziek op de bank, familie aan de tafel. Jaar daarvoor; snotterend aan tafel Jaar daar weer voor; ontzettend misselijk Enz. Daarom zie ik er ook altijd zo gezond uit op de jaarlijkse kerstfoto
Maar hopelijk dit jaar wel met een gezonde blos op m'n wangen
ik ben doodziek nu.. Morgen naar paarden op het ijs in hoorn. ben benieuwd of ik ga. hoop het wel. heb hoofdpijn , misselijk , koud , en vreselijk veel pijn
Ja ik ook! Buikpijn, misselijk, hoofdpijn en koorts. Ik moet er toch echt straks nog uit om nog wat laatste kleine kerstcadeautjes te kopen, en alle beesten te voeren..
Vorig jaar had in klierkoorts gekregen in november. Toen ben ik 6 maanden thuisgebleven. Mijn klierkoorts is nu bijna genezen en nu heb ik donderdag mijn amandelen moeten laten trekken en nu ga ik dood van de pijn en kan ik niets eten
Ik ben bijna elk jaar ziek met kerst Maar nu nog niet en ook niet van plan om het te worden. Heb geen zin om weer die lekkere hapjes aan m'n neus voorbij te zien gaan Beterschap!
Ik ben ook ziek erg last van mijn keel en kan haast niet praten.Onze dochtertje was gisteren jarig en die arme schat werdt gisteren ineens ziek overgeven ect..
Ik heb sinds gisteren een loopneus en vandaag lijkt de verkoudheid door te zetten Ik hoop zó van niet, dat betekent dat ik morgen of overmorgen een dichte neus heb en dat ik dus niks van m'n eten proef Heb de neusspray al klaarstaan, hopen dat ik hem niet nodig ga hebben
Vorig jaar zat ik met kerst bij de dokterpost omdat ik mij zo ellendig voelde, oorzaak: darmverstopping (schaaaaaaaaaaam )
Dit jaar is het nog ellendiger: ik heb een hersenschudding én een bacterie infectie in de luchtwegen (en dus weer antibiotica).
Vanaf september ben ik al ziek (al 6 kuren gehad voor infecties aan de luchtwegen) en ik krijg 30 januari uitslag van het ziekenhuis.... want dit is niet normaal. (allergische astma is absoluut niet stabiel, ondanks veel medicatie, dus longarts is bezorgd dat er iets anders aan de hand is). Mijn kerstdiner krijg ik vermoedelijk op bed
Ik meld me ook,heb sinds vandaag griep Vanmorgen nog aan 't werk geweest, voelde me nog prima. Vanmiddag zou ik samen met m'n vriend nog even de laatste kerstinkopen doen. Waren net 10 minuten in 't winkelcentrum,voelde ik me duizelig worden en misselijk,dus weer naar huis gegaan.. Thuis gekomen naar de plee, en alles kwam eruit,bahhh En nu lig ik wat op de bank te luieren.. Af en toe steken in m'n maag .. Hoop dat 't morgen weer wat beter is,zouden naar de ouders van m'n vriend,lekker eten,maar als ik me zo voel zoals ik me nu voel,dan hoeft 't voor mij niet... Nouja wacht maar even af
Aah, ik ook..! Ben vorige week echt superdruk geweest, weinig geslapen enzo. Daar komt het bij mij ook wel door vrees ik. Ben nu echt suuuper verkouden en heel erg last van mn keel. Beetje hoofdpijn maar dat is wel te doen met een Ibuprofennetje