Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emilia schreef:Persoonlijk zie ik de meerwaarde helemaal niet van verloven en trouwen. Ga liever een leuk reisje maken van dat geld!
Emilia schreef:En trouwens de meesten gaan toch weer scheidenZonde van het geld
Yessy schreef:Emilia schreef:En trouwens de meesten gaan toch weer scheidenZonde van het geld
Niet zo negatief, maar 1 op de 3
jafu schreef:Ik ben sinds een jaar verloofd met mijn vriend.
Ik vind verloven ouderwets, maar daarom juist ook heel leuk! Tegenwoordig verloofd niemand meer!
De reden dat wij verloofd zijn: Omdat we willen trouwen!We hebben nog geen datum, maar het word waarschijnlijk pas 2009.
Storm76 schreef:jafu schreef:Ik ben sinds een jaar verloofd met mijn vriend.
Ik vind verloven ouderwets, maar daarom juist ook heel leuk! Tegenwoordig verloofd niemand meer!
De reden dat wij verloofd zijn: Omdat we willen trouwen!We hebben nog geen datum, maar het word waarschijnlijk pas 2009.
dit vind ik dus een onzin-verloving... je bent pas 18 jaar!
marleen_88 schreef:Ik hoor in mijn omgeving mensen die verloven omdat ze een dure ring hebben gekocht, dat vind ik echt zinloos.
_Anke_ schreef:Ik vind verloven zinvol als je ook daadwerkelijk met elkaar wilt trouwen. Wat voor zin heeft om nou om jaren te roepen we zijn verloofd, maar gaan niet trouwen
xDramaQueen schreef:stelletje zeikerds! typisch bokt weer.
ik wil me wel verloven maar niet trouwen, kost veel te veel geld weer met scheiden mocht dat gebeuren, ik vind verloven net weer een stap verder als een relatie. en als mensen zich willen verloven moeten ze dat doen, vind het zeker geen onzin, 18 jaar of niet. als je 18 bent betekent t niet dat je iedereen moet plat "fietsen" omdat je zo jong bent en geen vaste relatie kan hebben onzin? idd dus kan verloven ook.
edit: typfout.
Liezel1 schreef:jafu, denk er alsjeblieft goed over na, jullie lijken zo vreselijk jong op die foto's in je profiel...
uit ervaring kan ik je vertellen dat je eerste verliefdheid of je eerste vriendje, echt de beste nog niet is!