Vriendje is sowieso al heel erg van de romantische muziekjes en kaarsjes in zn huisje, dus de sfeer zit er vanaf het begin eigelijk al goed in (nu helemaal nadat hij zo'n beetje mn hele collectie muziek heeft overgenomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sirius_ schreef:Dan is t alleen hopen dat ie t geen typisch gedrag vind van volwassen proberen te lijken
excuus excuus ik vond je onderschrift zo mooi
Sirius_ schreef:Al vind ik dit niet iets om te plannenHet moet je overkomen
Sirius_ schreef:Ik denk dat het ook aan de leeftijd ligt, iemand van 15 zal langer wachten vanwsege 'ontbreken van lef' dan iemand van 20.
Ik was 18. Maar moet bekennen dat we na ruim 2 jaar (dus na de eerste 4 maanden) elkaar pas echt goed aanvoelen. Nu is elke keer mijn eerste keer
Faelivrin schreef:FROUKnieuwe liefde?
Ik heb meestal inderdaad na 3/4/5 maand. Das voor mij 'normaal'. Maar het moet gewoon goed voelen.
Kaitlin schreef:bij mij en m'n vriend na 2/3 weken al, ik zou dat echt niet kunnen denk ik, zéker als je enorm verliefd bent, 4/5 maanden, laat staan een jaar.. pfoe..
denk dat ik gewoon een geval appart ben, haha!
Saskiaatje schreef:ksb schreef:bij mij en m'n vriend na 2/3 weken al, ik zou dat echt niet kunnen denk ik, zéker als je enorm verliefd bent, 4/5 maanden, laat staan een jaar.. pfoe..
denk dat ik gewoon een geval appart ben, haha!
Maar je allereerste keer, dat moet speciaal zijn en je bent ook nog een beetje bang..