Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:maar ze weet niet waar de pony is...
Goed, laat ik dat stukje ook niet snappen...ik zou mijn paard gewoon nooit laten verplaatsen, maar oke...dat is dus wel gebeurd.
Katja schreef:Ik heb mijn paarden of pony ook wel eens ter beschikking gesteld van anderen en dat is altijd goed gegaan.
Andersom heb ik nu ook 3 paarden van anderen te rijden.
Ik vind het overigens geen vrijbrief om iemand slecht te behandelen als die persoon zich niet netjes aan de regels houdt. Maar misschien ben ik op een andere manier opgevoed.
KimH schreef:Als jij alle bewijzen hebt dat de pony/ paard van jou is, kun je dan geen aangifte doen van diefstal? Of zeg ik nou iets heel raars?
iig veel succes met het terugkrijgen van je paardje
cavaletti schreef:Het is ook meer een voorbeeld, Uit ervaring op meerdere gebieden weet ik dat je met een advocaat niks opschiet en alleen maar veel geld kwijt bent. Wat ik bedoel is dat je het beter zelf op kunt lossen op wat voor manier dan ook. verder is mijn ervaring met zulke lui als je vroegere vriendin, dat het vaak goedschiks niet gaat en JIJ er dadelijk de dupe van bent en zij er lachend vandoor gaat. Als iemand zich al zo verlaagd tot het "stelen" van een pony dan behoor je niet tot het beste slag volk. Dus lief en aardig blijven vragen of je asjeblieft je pony terug krijgt werkt dan vaak niet. En de rekening van je advocaat liegt er ook niet om. Dus tja mijn paarden en andere beesten beschouw ik als mijn kinderen en ik ga echt tot het laatste om "mijn" kinderen te beschermen.
Dinopino schreef:ja hoor had het al getyped. Maar toch blijf ik bij me mening ophalen die handel. Het lukt vast wel uit te figureren waar je pony nu is en ophalen. Zijn jullie beide in 1 keer van de stress af.
Iemand had eens een zadel gekocht en niet betaald en vice versa met het paard. De eigenaar een paar sterke kerels meegenomen en trailer. Paard in de trailer gezet en gezegd eerst zadel betalen anders nemen we het paard mee. En zo was het probleem in een middag opgelost.
ikkemetwikke schreef:je weet niet waar de pony is,maar je weet neem ik aan,wel waar je "vriendin" woont?
ik ging ook ff op bezoek!
een konkploeg hoeft niet gelijk,maar ff aardig,doch dringend vragenzou ik toch wel ff proberen.
Mistic schreef:Weet je overigens wel zeker dat ze de pony nog heeft en niet ondertussen verkocht is?
mieske schreef:Ik heb een brief ontvangen van mijn advocaat die hij naar de tegenpartij heeft gestuurd. Hij eist zo snel mogelijk antwoord op de vorige sommatie, komt die niet binnen afzienbare tijd dan word zij voor de rechtergedaagd.
Helpt het toch dat ik gisteren gebeld heb !