Secondelijm en ongelukjes...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

T3mptati0n

Re: Secondelijm en ongelukjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 00:13

De tranen rollen over mijn wangen nu ik alle berichten lees.
Hulde aan secondelijm Haha! Afgod ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 00:14

* lacht stiekum * Bloos

Haha dat is niet zo slim van je. Tong uitsteken Goed dat het opgelost is, en misschien een les voor de volgende keer? Haha!

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 00:18

shavira schreef:
Wat vervelend dat je vingers vast geplakt zaten zeg! Maar zal ik je eens wat vertellen.....Ik ben 3 weken geleden nog naar de eerste hulp geweest met mijn zus van 31 jaar oud omdat ze (ze wilde een zooltje van haar hakschoen vastplakken) met secondelijm in haar oog had gespoten....(en niet zo'n klein beetje ook...bijna de halve tube!!!!! Clown ) Ze hebben het er gelukkig uitgekregen met een zalf en schraper...Oog is gelukkig niet permanent beschadigd.
Hoe is het nou gebeurd.....ze moest de tube openmaken met de achterkant van de dop...ze prikt de opening door en kijkt vervolgens in de tube of hij open was...door de druk in de tube spoot het er gewoon uit...midden in het oog!
Dus troost je....je bent niet de enige Tong uitsteken

edit:zie net de post boven me...er zijn dus nog meer mensen Tong uitsteken

haah ik heb zo ook me vinger eens vastgeplakt gehad aan me lip en ook keer lijm in me oog gespoten dat was niet zo fijn.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 00:26

shavira schreef:
Wat vervelend dat je vingers vast geplakt zaten zeg! Maar zal ik je eens wat vertellen.....Ik ben 3 weken geleden nog naar de eerste hulp geweest met mijn zus van 31 jaar oud omdat ze (ze wilde een zooltje van haar hakschoen vastplakken) met secondelijm in haar oog had gespoten....(en niet zo'n klein beetje ook...bijna de halve tube!!!!! Clown ) Ze hebben het er gelukkig uitgekregen met een zalf en schraper...Oog is gelukkig niet permanent beschadigd.
Hoe is het nou gebeurd.....ze moest de tube openmaken met de achterkant van de dop...ze prikt de opening door en kijkt vervolgens in de tube of hij open was...door de druk in de tube spoot het er gewoon uit...midden in het oog!
Dus troost je....je bent niet de enige Tong uitsteken

edit:zie net de post boven me...er zijn dus nog meer mensen Tong uitsteken

Ik zou dus helemaal in paniek raken! Bloos! En de hele boel bij elkaar schreeuwen. Tong uitsteken

shavira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 00:36

Ik zou dus helemaal in paniek raken! Bloos! En de hele boel bij elkaar schreeuwen. Tong uitsteken[/quote]

Dat deed ze ook Tong uitsteken en toen dacht ze...laat ik mijn kleine zusje (werkt in de zorg) maar eens om hulp vragen en pakte haar telefoon.....gelukkig wonen we niet ver bij elkaar vandaan en heb ik haar direct opgepikt om naar het ziekenhuis te gaan.

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 00:50

Ik doe dat regelmatig Bloos Clown Serieus, ik ben echt een idioot als het om superlijm gaat.
Ik gebruik dat spul met grote regelmaat, ik ben restaurateur en superlijm is een ideaal vulmiddel voor putjes in bijvoorbeeld een tafelblad wat weer helemaal spiegelglad moet worden afgewerkt. En ik lijm dan nogal eens mijn vingers aan elkaar (ook weleens erachter gekomen dat een stuk gereedschap ineens vast zat...).
Potlood/pen tussen je vingers rollen is een goede tip voor als het je nog eens overkomt. Ik maak het tegenwoordig gewoon los met een mesje, en ik mis nog steeds geen stukken vinger Haha!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 02:24

fiekhe schreef:
Goed dat het weer in orde is Lachen.
Maar sorry ik kon mijn lach toch echt niet inhouden Huilen van het lachen. Je vingers aan elkaar plakken, geweldig gewoon Haha! (zou ik ook nog voor kunnen hebben Bloos ).

Precies, ik ook, hahahaha, maar dat maakt het misschien nog wel grappiger! (en na dit verhaal zal ik weer beter uitkijken als ik met secondelijm werk Schijnheilig)

Om de titel moest ik trouwens al lachen! *LOL*

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 02:37

haha, heb ik ook wel eens gehad, toen waren die steentjes allemaal in op je tand.

dus ik heeel fanatiek dat steentje er opdrukken en ja hoor, mn vinger zat vast aan mn tand+ tandvlees, en dat is inderdaad er pijnlijk.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 08:17

Ohh verschrikkelijk.
Ik heb 1 keer een ongelukje gehad in de winkel toen ik wat vast wilde plakken.
Het stomme was dat het dus over mijn vingers liep en ik eerst met een andere vinger het probeerde eraf te vrijven, toen kwam ik tot de conclusie dat mijn vingers dan vast komen te zitten, dus daar stopte ik snel mee, toen probeerde ik nog een papiertje en een doekje... Gewoon uit automatisme en een beetje paniek. Clown Uiteindelijk had ik dus 2 vingers aan elkaar, een papiertje en een doekje aan een andere vinger....... Clown Nagelbijten / Gniffelen
Nu geef ik het lijm-werk liever uit handen... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:33

Ik wist ook nooit dat van die nagellijm zo sterk was! Ik moest en zou het even uit testen. Dus wat doe ik? Doe wat lijm op m'n vinger, en plak hem aan de tafel. Achja, je raadt het al. Eenmaal vast aan de tafel zittende, komt de rest niet meer bij van het lachen. En na veel getrek en gepeuter toch nog wel losgekregen, maar wel een stuk vel eraf Clown

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:36

Ik heb ook wel eens die lijmresten op mijn vingers gehad.
Mijn hart ging echt wel ff sneller slaan toen mijn vingers een fractie van een seconde vast zaten. Die resten heb ik er toen gewoon af laten slijten. Met een weekje merkte ik er niks meer van. Maar wel een naar gevoel als het langs papier gaat Tong uitsteken

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:58

Met seconde lijm heeft mijn rechterwijsvinger een keer aan mijn linkerhandpalm vastgezeten Clown. Ik had secondelijm op mijn handpalm en dit wilde ik eraf 'schrobben' metmijn vingertop Clown Je raad het al Nagelbijten / Gniffelen ik zat muurvast Haha!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:01

T3mptati0n schreef:
Met seconde lijm heeft mijn rechterwijsvinger een keer aan mijn linkerhandpalm vastgezeten Clown

Huilen van het lachen

Secondelijm is ook echt niet veilig voor mij, het is al te vaak voorgekomen dat ik 2 vingers aan elkaar vastgelijmd heb Nagelbijten / Gniffelen

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:34

hehe ik heb da ook al meegemaakt Tong uitsteken

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 10:20

Haha, geweldig Haha!
Hier nog zo'n stumper die zijn vingers aan elkaar heeft geplakt Haha!
En een potlood aan mijn hand heb ik ook wel eens gehad.
Of mijn hand aan het tafelblad.
Ik gebruik het echt zo min mogelijk, anders komt het echt niet goed Haha!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 15:01

Jullie zijn geweldig. Haha! Ik voel me nu gelukkig iets minder dom en ik lach me slap als ik jullie ervaringen met secondelijm lees!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 15:33

Hihihi zo grappig om te lezen dit Haha!

Mijn broertje had het van de week ook, maar dan met purschuim (ook sinterklaassurprise).
Hij dacht het wel even met zijn handen bij te kunnen werken.
En toen zaten zijn handen aan elkaar en hij kreeg het spul echt nevernooit meer er vanaf Haha!

Hij heeft het geprobeerd met wasbenzine, terpetine, biotex, thinner, schuursponsjes, crème en uiteindelijk heeft hij het meeste met zijn scheermesje eraf gepeutert *LOL*

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 18:02

Ik ken het probleem Knipoog
Ik moest voor school iets maken, dus ik koos voor stukjes glas.
Ook met secondelijm gewerkt..
lijm erop, glas tegen het andere glas aanhouden, even vasthouden, en dan los proberen te komen .. wat dus niet meer lukte.
Ik wist niet echt wat ik moest doen, ik wilde mn project niet mollen natuurlijk, dus toen heb ik maar kei hard getrokken ..
En toen zat er een klein stukje vlees aan mn glas Huilen van het lachen
Toen ik mn project moest presenteren vroegen de leraren er ook naar ..
Nja, dat was leuk uitleggen, haha Tong uitsteken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 18:47

ROFL ROFL
Ik vermijd lijm echt heel erg, ik vertrouw mezelf daar niet zo mee. Toen mijn laarzen dus ook kapot waren en geplakt moesten worden ben ik dus ook gewoon naar de schoenmaker hier in Galway gegaan, in plaats van aan de gang te gaan met de superglue van m'n roomies. Zul je zien, zit ik vastgeplakt aan m'n laars Huilen van het lachen Liever niet ROFL

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 20:02

Hah mijn moeder had dit ook een x toen ze gauw een ladder in d'r panty probeerde te stoppen met secondelijm omdat ze geen andere had liggen op dat moment. Hah hilarisch (A)

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:27

Ctal schreef:
Hah mijn moeder had dit ook een x toen ze gauw een ladder in d'r panty probeerde te stoppen met secondelijm omdat ze geen andere had liggen op dat moment. Hah hilarisch (A)

Huilen van het lachen Een ladder stop je met nagellak ROFL
Wat zal die panty vast hebben gezeten Nerd

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 22:36

Ons mam kreeg 'm ooit niet open, en die dacht: ik doe het wel ff met m'n tanden Nagelbijten / Gniffelen
Ja, hij ging open, en de lijm spoot ook in d'r mond Nagelbijten / Gniffelen
Meteen naar de eerste hulp, hoe ze het hebben opgelost weet ik 't niet meer, maar ik heb d'r uitgelachen Bloos
Je kan je toch wel bedenken dat dat kan gebeuren als je 'm met je tanden openmaakt ROFL