Hulde aan secondelijm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shavira schreef:Wat vervelend dat je vingers vast geplakt zaten zeg! Maar zal ik je eens wat vertellen.....Ik ben 3 weken geleden nog naar de eerste hulp geweest met mijn zus van 31 jaar oud omdat ze (ze wilde een zooltje van haar hakschoen vastplakken) met secondelijm in haar oog had gespoten....(en niet zo'n klein beetje ook...bijna de halve tube!!!!!) Ze hebben het er gelukkig uitgekregen met een zalf en schraper...Oog is gelukkig niet permanent beschadigd.
Hoe is het nou gebeurd.....ze moest de tube openmaken met de achterkant van de dop...ze prikt de opening door en kijkt vervolgens in de tube of hij open was...door de druk in de tube spoot het er gewoon uit...midden in het oog!
Dus troost je....je bent niet de enige
edit:zie net de post boven me...er zijn dus nog meer mensen
shavira schreef:Wat vervelend dat je vingers vast geplakt zaten zeg! Maar zal ik je eens wat vertellen.....Ik ben 3 weken geleden nog naar de eerste hulp geweest met mijn zus van 31 jaar oud omdat ze (ze wilde een zooltje van haar hakschoen vastplakken) met secondelijm in haar oog had gespoten....(en niet zo'n klein beetje ook...bijna de halve tube!!!!!) Ze hebben het er gelukkig uitgekregen met een zalf en schraper...Oog is gelukkig niet permanent beschadigd.
Hoe is het nou gebeurd.....ze moest de tube openmaken met de achterkant van de dop...ze prikt de opening door en kijkt vervolgens in de tube of hij open was...door de druk in de tube spoot het er gewoon uit...midden in het oog!
Dus troost je....je bent niet de enige
edit:zie net de post boven me...er zijn dus nog meer mensen
fiekhe schreef:Goed dat het weer in orde is.
Maar sorry ik kon mijn lach toch echt niet inhouden. Je vingers aan elkaar plakken, geweldig gewoon
(zou ik ook nog voor kunnen hebben
).
T3mptati0n schreef:Met seconde lijm heeft mijn rechterwijsvinger een keer aan mijn linkerhandpalm vastgezeten
Ctal schreef:Hah mijn moeder had dit ook een x toen ze gauw een ladder in d'r panty probeerde te stoppen met secondelijm omdat ze geen andere had liggen op dat moment. Hah hilarisch (A)