Het hoge aantrekkelijkheidsgehalte van óúde mannen - Aaargh!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

toptoys

Re: Het hoge aantrekkelijkheidsgehalte van óúde mannen - Aaargh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 01:12

Rienn schreef:
toptoys schreef:
Ik was 15 jr dat ik het huis uit ging. Dus je bouwt sneller meer levens ervaring op, dan iemand die lang thuis woont. Je wordt gewoon sneller volwassen denk ik. Dus je gaat ook meer om met "oudere" vrienden.

Had je toen ook al oudere vriendjes?

Ik had eigenlijk alleen maar oog voor m'n paarden Haha! Was nooit met jongens bezig. Dus aan m'n eerste vriendje ben ik meteen wat jaren blijven hangen, hij was 2 jr ouder dan ik. Van m'n 16 tot 20 mee samen gewoont. De 2de relatie was hij 6 jr ouder en de laatste dus 15 jr ouder. Heb niet echt veel vriendjes gehad dus Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 01:15

oh en iedereen noemt mij gek Haha! ook ik val op oudere mannen, heerlijk hoe "man" ze zijn ik hou niet van guppies, ik zit met me hoofd al een hele tijd bij iemand van rond de 35 alleen draagt ie een gouden ring Bloos

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 01:49

Ja dat is dus ook mijn frustratie. Vind hem maar eens, de leuke man van tussen de 28 en 38 die geen relatie heeft én ook geen identiteitscrisis/bindingsangst/midlifecrisis of andere heftige problematiek heeft.. niet dus!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 02:45

Ik meld me ook maar even. Bloos Ik val altijd op oudere vrouwen (jaar of 20 verschil). Geen idee waarom, maar vrouwen van mijn eigen leeftijd trekken me gewoon niet aan.

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 08:12

En kregen jullie geen rare reacties toen je het bijv aan je ouders vertelde?
Of omgeving?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 09:18

marleen_88 schreef:
3 á 4 jaar verschil is niet veel vind ik hoor.
En ach meisjes onder elkaar vallen als je pech heb zelfs nog op die ene knappe jonge leraar, niks om je druk over te maken dus. Knipoog

Nee, dat zeg ik ook, dat de meeste meiden uit mijn omgeving vallen op jongens die max. 4 jaar ouder zijn dan zij zelf, en ík op mannen die 10-20 jaar ouder zijn Haha!

Maar goddank, ik ben niet alleen, haah! Tong uitsteken

M'n moeder heeft er niets op tegen ofzo, die denkt "het gaat wel weer over". En misschien is dat ook wel zo, maar op het moment zou ik er absoluut niet aan moeten denken om een relatie te hebben met iemand van mijn leeftijd, of een paar jaar ouder. En dat is ook wel een aantal jaar zo (al was het dan meer giechelig, en nu ben ik toch echt wel serieus hoteldebotel op iemand met een absoluut achterlijke leeftijd, en dat gaat voorlopig niet over ben ik bang Tong uitsteken )

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 09:32

Zeg, wil jij mannen van 25-35 niet OUD noemen... Boos! Dan zou ik nl ook "oud" zijn... Hamer Haha! ... Oudere ah la, maar oud ... ... Tong uitsteken Maar goed, ik (35 Knipoog ) moet zeggen dat ik zelf William Petersen ook wel een zeer hoog aantrekkelijkheidsgehalte vind hebben... en die is bijna 55... maar mijn vriend vind ik (natuurlijk) ook aantrekkelijk en die is 36.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 09:34

Ik val ook altijd op oudere mannen. 26 of 28 het kan hier allemaal Bloos

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 09:44

L_iek schreef:

Dat zijn geen oudere mannen, dat zijn jongere mannen... Tong uitsteken

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 09:45

vikki schreef:
L_iek schreef:

Dat zijn geen oudere mannen, dat zijn jongere mannen... Tong uitsteken

Voor mij zijn het oudere Knipoog

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 10:06

nou ik ben nu 17 en mijn vriend is nu 33 jaar oud. vandaag hebben we precies 11 maandjes met elkaar en het gaat ook super goed tussen ons. hij heeft eerst bijna 2 jaar achter me aangelopen, maar ik wist niet of ik wat nou voor hem voelde of niet, toen hij het contact verbrook wist ik echt dat ik wat voor hem voelde en heb weer contact gezocht en het gaat nu nog steeds goed Haha!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 10:16

leandrotje schreef:
nou ik ben nu 17 en mijn vriend is nu 33 jaar oud. vandaag hebben we precies 11 maandjes met elkaar en het gaat ook super goed tussen ons. hij heeft eerst bijna 2 jaar achter me aangelopen, maar ik wist niet of ik wat nou voor hem voelde of niet, toen hij het contact verbrook wist ik echt dat ik wat voor hem voelde en heb weer contact gezocht en het gaat nu nog steeds goed Haha!

Als ik dit goed begrijp was jij dan 14 toen hij (30) achter je aan liep zeg maar... niet om l*llig te zijn, maar daar krijg ik wel een beetje de kriebels van, dat vind ik niet bepaald gezond gedrag voor iemand van 30...

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 10:21

Jobbeltje schreef:
En kregen jullie geen rare reacties toen je het bijv aan je ouders vertelde?
Of omgeving?

Mijn vader vond het niet zo leuk in het begin, maar die zag al snel dat we dolgelukkig zijn samen. We hebben veel gemeen, we hebben elkaar bijvoorbeeld leren kennen bij onze grote hobby. Ook waren we al 2 jaar beste maatjes toen we wat kregen met elkaar. Toen het uit ging met mijn ex heeft hij me erdoorheen gesleept, en vandaaruit is het eigenlijk meer geworden Lachen .
Wij hebben het in het begin inderdaad wat moeilijk gehad met het "hij zal waarschijnlijk een overlijden dan ik", maar ik ben bijvoorbeeld liever nog 35 jaar met hem, dan 55 jaar zonder hem, en dat meen ik!
We zijn zo ongelooflijk gelukkig samen, hij is echt mijn alles Lovers . Overigens vragen mensen bij ons héél vaak wanneer we aan kinderen beginnen, maar heel stom om te zeggen, maar daar is híj dan nog niet helemaal aan toe, haha. Hij is toch altijd alleen geweest, en dan is uberhaupt de omschakeling die je hebt als je een relatie hebt al heel wat. We nemen onze tijd iig Knipoog .

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 11:10

Ik (23) heb een vriend van 51. Haha!
Mijn moeder had er erg veel moeite mee, net als de rest van mijn familie.
Nu zijn ze bijgedraaid en hij is overal gewoon welkom en we worden niet meer raar aangekeken oid.
Soms komen er wel eens opmerkingen in de trant van:
Het had je vader kunnen zijn.

Sterren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 11:28

Niet persoonlijk opvatten, maar dat verschil vind ik persoonlijk wel heel erg groot…
Kan dat niet begrijpen..
Maarja goed dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Als je maar gelukkig bent!
Ben zelf 23 en mijn vriend wordt volgende maand 29..
Gaat super!
Leeftijd zegt niet altijd wat, ik val in ieder geval niet op guppen van mijn eigen leeftijd! Haha, daarom is dit precies goed zo!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 11:50

Het verschil tussen 23 en 51 zit ik veel minder mee dan het verschil 14 en 30 (met het eerste zit ik helemaal niet)... als zij gelukkig zijn dan moeten ze vooral samen zijn. Maar vind wel dat een relatie moet staan uit een volwassene + volwassene, niet kind + volwassene...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 11:58

lor1_1984 schreef:
Ik (23) heb een vriend van 51. Haha!
Mijn moeder had er erg veel moeite mee, net als de rest van mijn familie.
Nu zijn ze bijgedraaid en hij is overal gewoon welkom en we worden niet meer raar aangekeken oid.
Soms komen er wel eens opmerkingen in de trant van:
Het had je vader kunnen zijn.

Heel herkenbaar.

Het verhaal van TS is ook heeeeeel herkenbaar. Iedereen knipte in mijn tijd al die posters van NKOTB uit. Ik vond het helemaal NIKS. Ik viel op mannen, echte mannen, geen jochies!

Mijn eerste vriend is nu 54 en ik ben nu 28, hij was ook nog eens een leraar van de school waar ik op zat. Het ging wel pas aan nadat ik een aantal maanden van school af was.

Tweede relatie was met iemand die nu 39 is.

En nu...................... heb ik een vriend die 25 is! 3 jaar jonger! Ik had het zelf noooooooooooit kunnen bedenken. Maar hij is geen jochie meer en een echte vent om te zien Ja

En dan nog iets, mannen zonder baard vind ik jochies. Een baard is typisch iets mannelijks, en wat doen ze... scheren ze het af Verward Dus huidig vriendje scheert zich niet meer Haha!. Hij dacht dat vrouwen een baard niet mooi vinden, maar hij is maar wat blij dat hij niet meer elke ochtend hoeft te scheren.

En Sean Connery is nog steeds mijn favo filmster Haha!

Sterren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 12:06

vikki schreef:
als zij gelukkig zijn dan moeten ze vooral samen zijn. Maar vind wel dat een relatie moet staan uit een volwassene + volwassene, niet kind + volwassene...

Ben ik het helemaal mee eens Haha!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 12:19

Musetta schreef:
Mijn therapeut beweert trouwens hetzelfde.

Het "papa-syndroom"

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 12:25

Rinske schreef:
*kuch* spreekt uit ervaring Schijnheilig
Mijn vriend is bijna 20 jaar ouder dan ik, dus ik herken het hééél goed *LOL* .
Wij zijn overigens alweer bijna 3 jaar bij elkaar en we wonen meer dan een jaar samen, ik ben écht nog nooit zo gelukkig geweest Lachen .

Hier meld zich nog iemand! Haha!
Mijn vriend en ik verschillen 22 jaar.

Inderdaad een groot verschil, maar ik heb er geen moeite mee, wat anderen er van vinden zal mij een worst wezen, gaat erom dat ik van hem hou en dat je samen happy bent met elkaar.

Mijn vader kreeg schuim op zijn mond toen die het hoorde in het begin. Mijn moeder schrok in eerste instantie ook wel maar die is echt bijgetrokken! Ze mag me vriend nu graag en doet er nooit moeilijk over, me vader daarintegen heeft in al die tijd dat we met elkaar hebben mijn vriend nog nooit gezien. Mijn vriend wilme vader nu ook niet meer zien aangezien mijn vader hem voor alles en nog wat heeft uitgemaakt. Heb er opzich geen probelemen mee vind het alleen jammer dat mijn vaderaltijd zo vervelend reageert.

Kreeg inderdaadook naarme hoofd geslingerd je zoekt een vaderpersoon. Nou even voor de duidelijkheid dus echt niet! Zou dat zelfs een heel ranzig idee vinden. Dat ik met mijn vriend zou hebben omdat ik een vader persoon zou zoeken. Ik bedoel het is mijn vriend! Daar heb ik een relatie mee je hebt sex etc. Het idee dat je dan een vader persoon zou zoeken vind ik dus echt ranzig. En dat is dus echt niet dat ik dat zoek! Als dat wel zo zou zijn was dat vrij ziek geweest.

Mijn vriend en ik zijn elkaar tegen gekomen via onze hobby/passie namelijk valkerij. Ik kende hem al een beetje van het valkeniersforum en vond hem toen een arrogante l u l Bloos En toen zaten we samen een keer in de chat en toen konden we wel normaal praten. Later kwam die met nog 2 anderen een havik ophalen, en zo zag ik hem voor het eerst. Dacht wel meteen hij ziet er wel leuk uit, na gezellige dag gehad want we waren nog wezen vliegen met de vogels en vond het jammer toen ze weer naar Rotterdam vertrokken! Hele andere indruk van hem gekregen.

Op msn geklets en was super leuk , daarna is die nog een keer na een demonstratie gekomen met nog 2 anderen, ze kwamen een Harris brengen en zo zag ik hem weer. Was inmiddels helemaal verliefd. Hij was zo anders in het echt dan hoe die overkwam op internet!

Via msn wat afgesproken en toen kwam hij langs eerst super verlegen maar super leuk. Tja en zo is het een beetje gelopen.

Heb trouwens ook nog gedacht ik kap het contactaf want het ging natuurlijk wel een kant op, en ik dacht ja hoe leg ik dit in godsnaam aan mijn ''nette'' familie uit die altijd zo gewoon mogelijk willlen zijn en veel afkeuren. Dus op een zondagavond gezegt tegen hem ik stop ermee dat duurde niet lang want kon hem niet missen en ben blij dat ik het niet afgekapt had voorgoed.

Moet zeggen dat mensen hier in Drenthe heel anderser tegen aan kijken die zijn veel meer van ohh dat kan toch niet en belachelijk terwijl ze waar mijn vriend vandaan komt veel relaxter er over zijn.

Reactie van familie met uitzondering van me vader viel echt heel erg mee...

Leeftijdsverschil maakt mij echt niet uit gaat erom dat wij happy zijn en ik hou van hem dus dan is het toch goed. Mensen hebben te snel hun oordeel klaar, ze kennen mijn vriend geeneens. Hij is echt heel jong van geest niet een saaie ouwe vent zoals iedereen misschien meteen denkt. Ik heb ook relaties gehad met jongens van mijn leeftijd maar die zijn allemaal zo jong in de kop nog... hele weekend uitgaan,zuipen,feesten en n**ken. (Zal heus niet bij iedereen zijn maar goed). Je mist op de één of andere manier toch wat..

En ja vind het gewoon fijn dat me vriend zeg maar wat meer volwassen is... En sommige mensen denken hoe kun je, je nou aangetrokken voelen tot een oudere man. Nou vind me vriend echt een lekker ding helemaal mijn type! En dat smaken verschillen, ja, het is toch mijn vriend gaat er toch om wat ik lekker vind Tong uitsteken Ik ben dr helemaal gelukkig mee.... wat anderen denken is mijn probleem niet. Het is gewoon een soort klik die er is me soulmate me partner waar ik echt zoveel van hou...

Je hoort wel ééns reactie's als oh is dat je vader... en ja ouwe vent met jong meisje blablabla. Ik trek me er niks van aan in ieder geval!

Naja langverhaal... wel leuk om van anderen ook ééns te lezen dat ze groot leeftijdsverschil hebben!
Laatst bijgewerkt door SONY op 05-12-07 12:48, in het totaal 5 keer bewerkt

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 12:38

Heel erg herkenbaar.. ik heb nog nooit een jonger (of van mijn eigen leeftijd) vriendje gehad..
ik ben 27 en mijn grote liefde is net 40 geworden... we wonen nu bijna 2 jaar samen, en ik vind het nog steeds super..
Ik vind het wel jammer dat "de mensen om ons heen"(zowel bekenden als onbekenden) hier wel eens problemen mee hebben...
ook van die opmerkingen over een oude bok en een jong blaadje ben ik al helemaal beu...
Toch ben ik nog nooit zo gelukkig geweest... dus laat ze maar banketstaaf..

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 12:41

*meldt zich* Knipoog

Ik moet zeggen dat ik niet standaard op véél oudere mannen val. Mijn ex, waarmee ik zes jaar samen heb gewoond, was acht jaar ouder dan ik. En ik kan me ook erg aangetrokken voelen tot mannen van mijn eigen leeftijd (ik ben 28). De jongere "jochies" zijn leuk voor een avondje, heel soms, maar daar hoef ik verder eigenlijk helemaal niets van te weten.
En stom toevallig ben ik verliefd geworden op iemand die 21 jaar ouder is dan ik. Niet omdat hij ouder is, maar gewoon omdat het past, klikt en alles wat erbij hoort.

Zelf kijk ik nooit zo op leeftijd. Ik heb vriendinnen van in de leeftijdscategorie 19 tot 54, het maakt me geen zak uit hoe oud iemand is als het met die persoon klikt.

Ik kan over mijn relatie een hele lap tekst kwijt die op zich komisch, verwonderend, belachelijk en lief is... maar helaas niet openlijk. Schijnheilig
Voor degenen die benieuwd zijn, mijn pb staat open Haha! Knipoog

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:12

*Valt ook op ouder*

En als we dan toch ook namen mogen noemen: Clive Owen ? Nagelbijten / Gniffelen Haha, maar da's onbereikbaar. Ik herken het wel hoor, ouder = voor mij ook aantrekkelijker. Van m'n eigen leeftijd zijn het vaak van die.. jongetjes. Clown

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:26

Oja nog even over, dat sommige mensen zegt ja hij overlijdt eerder dan jou. Klopt, hij zal eerder doodgaan en dan blijf je toch achter.

Maar liever nog 41 jaar samen met hem dan 41 jaar zonder! Lovers

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:29

ik víel op ouder, had als 14/15 jarige ook altijd vriendjes rond de 20
dat scheelt maar 5/6 jaar maar op die leeftijd scheelt dat best veel
later werd t erger, ik net 18 vriend 34, ging nog geen jaar goed
toen vlak voor ik 19 werd nieuwe vriend, hij was 28 bijna 29 en mn baas, ging bijna 5 jaar goed.

en nu...nu scharrel ik met alleen maar lekkere jongens van rond de 26(ben zelf 25) en ik hoef geen oudere meer!!!
wil ook zéker niet iemand die oud lijkt of wat dan ook, nee een lekker sportief ventje van ongeveer mijn leeftijd, geweldig Vingers aflikken