de borsten van de juf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: de borsten van de juf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:02

haha geweldig... Ik zou ook met een mond vol tanden hebben gestaan.

Polly's verhaal is ook grappig

Nou juffen jullie hebben het goed opgelost hahahaha

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:15

Ik als juf in spee heb ook nog wel eens last van kindjes met losse handjes :p
Vaak haal ik het handje dan subtiel weg en zeg er voor de rest niks van. Bij mij is het gelukkig nog nooit zo geweest dat een kind mij expres bij me tiet pakte Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:19

O geweldig heb me rot gelachen!!! Leuk verhaaltje en volgens mij verschrikkelijk onschuldig.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:20

Jullie juffen moeten een boek gaan schrijven :J
GEWELDIG!

Oppaskindjes die hebben me ook weleens verrast: "heej jij hebt ook borstjes". Meestal zeg ik dan dat ze ze ook krijgen als ze later groot zijn, en dat voldoet vaak Knipoog

shavira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:24

Ik zit lachend jullie berichten te lezen...wat een geweldige teksten. Misschien moeten de juffen maar een boek gaan schrijven...

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:25

Zoiets heb ik ook ooit meegemaakt Tong uitsteken.
Ik werk ook wel eens op een zeilschool maar dan in de keuken. Was die week ingedeeld bij het kinderkamp. In de pauze komen ze wel eens bij je op schoot zitten, zo ook die dag..kind komt bij me op schoot, kijkt me aan en trekt zo vol mn shirtje naar beneden!! ik snel shirt weer omhoog trekken...trekt ze aan de onderkant mn shirt omhoog!! ik geloofde mn ogen niet! En dan ook heel normaal daarna tegen mij zeggen: ' Als ik ik mn moeders tieten knijp zegt ze altijd TOET! Haha! '
Naja ook de dag dat het grut weer opgehaald werd, bleek dat het kind nog een zusje had (ojeej) en die ging vrolijk alle instructeurs etc langs om even in de billen te knijpen!!

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:29

hahah te grappig:)

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:29

haha zo heeft een kleuter wel eens gezegt, kijk de juf heeft grotere tietjes als mama

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:35

haha wat een enorm leuk verhaal!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:37

Wuahahaha omijngod ik zou echt een knal verkocht hebben uit reflex Nagelbijten / Gniffelen.

Ik heb stage gelopen bij de kleuters en op een gegeven moment kwam zo'n jongetje naast me staan: "Juf.." Ik: "Wat is er?" Hij: "U bent een lekker ding!" *big smile.*

Ik stond toen ook wel even zo van wat moet ik nu zeggen Huilen van het lachen. Heb hem maar bedankt Tong uitsteken.
Dan ga je je toch af vragen hoe zo'n klein jochie aan die woorden komt Nagelbijten / Gniffelen.

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:56

Hahah, geweldig al die verhalen!!

Zelf sta ik voor een groep 4 en wij hebben in de klas een vragenbus, waar ze een vraag in kunnen stoppen. Daarin zitten regelmatig ook hele ''leuke" vragen. Zo had ik laatst een vraag hoe een tweeling ontstaat. Heb eerst aan de kinderen gevraagd wat ze er zelf over wisten te vertellen. En eentje kon het aardig vertellen. Heb het uitendelijk maar een beetje op de zaadcel gehouden, die de eicel bevrucht. En dat er een tweeling ontstaat als er twee van die eicellen bevrucht worden of als er een eicel zich gaat delen. Gelukkig hebben ze er niet gevraagd hoe de zaadcel dan wel bij de eicel komt Knipoog .

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:59

Ik ken het!!! Heb nu een combinatieklas 1-2 en maak de leukste dingen mee!

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:03

Allebei super verhalen!
Echt grappig.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:11

Echt geweldig al die verhalen. Huilen van het lachen

Al die verhalen bij elkaar in één boek zou een leuk cadeautje zijn voor vader/moederdag. Schijnheilig

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:14

Haha lig hier helemaal dubbel om die verhalen, die kleuters zijn ook zo grappig.

Zo had ik vorige week een gesprek met de kleuters over liegen, over wat is liegen. 1 jongetje zou het wel even vertellen. Dat was iets wat raar voelt en als het bij je piemel er uit kwam deed dat heel zeer Clown

En ik had ook een hele slimme kleuter die had een oplossing gevonden voor jongetjes die naast de pot plaste (hij had de dag er voor naast de wc geplast). Eerst doe je de bril omhoog dan ga je zitten en duw je je piemel naar beneden. Dus hij naar de wc kom die terug zegt die trots. Het werkt!

En idd een boek uitbrengen lijk me ook wel een goed idee!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:15

Wedden dat het boek in no time een bestseller is? Haha!

polbo: die is ook goehoed!

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:18

ROFL Geweldig!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:27

polly2 schreef:
Het ging ongeveer zo verder: Goh...dat is ook wat. Zijn ze nu nog boos op je? Meisje zei: Nee....en ze waren ook niet echt aan het vechten, zei mama...ze waren gewoon alsof aan het doen...ze waren aan het stoeien zeg maar. En ik: Maar was zwarte piet nu uiteindelijk wel geweest...had je wel wat in je schoen vanmorgen? En toen kreeg ik een relaas van wat er in de schoen zat. Kijk...zo'n kind heeft helemaal niet door wat ze werkelijk had gezien. Dus als ik daar dan spastisch over ga lopen doen...dan wordt het voor een kind pas raar. Zo'n kind huppelt daar moeiteloos overheen...die dacht echt dat pa en ma aan het vechten waren en dat is door moeders even ontkracht. En...laten we eerlijk zijn...sex is toch eigenlijk iets heel normaals...iedereen doet het. Al moet een kind er nog niet op jonge leeftijd mee geconfronteerd worden. Ik vond die reactie van die moeder uiteindelijk dan toch wel leuk. Gewoon een beetje aan het stoeien.
Alleen...toen ik een paar weken later daar op huisbezoek ging...ben ik toch maar niet op de bank gaan zitten.... Haha!

De meest confronterende vraag die ik ooit kreeg, kwam uit groep 6. Een kind uit de klas had in de krant gelezen dat een meisje van 10 een kind had gekregen en vertelde hier over in de kring. Goh...zeiden alle kinderen...zo oud zijn wij ook. Toen kwam de verschrikte conclusie in de klas dat dat kind dan ook sex gehad moest hebben. En vervolgens: Juf...dat is toch niet normaal? En ik: Nee...dat is niet normaal.....maar ja...soms gebeuren er rare dingen. Een kind uit mijn klas: Zeg juf....hoe oud was jij eigenlijk toen je voor de eerste keer sex had?
Tja...daar sta je dan!

dat is zeker waar ja,
iedereen doet het, eventually, ook onze mede zoogdieren (en andere dieren ^^) zonder zouden we niet op de aardbol staan.
maar, het is gewoon grappig hoe zo'n kind reageert, of niet door heeft waar hij het eigenlijk over heeft. echt leuk Lachen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:45

Geweldige verhalen hier. *LOL* Vooral polly2 heeft al behoorlijk wat grappige situaties gehad Tong uitsteken (misschien op het moment zelf minder, maar daarna kan je er om lachen Tong uitsteken )
Ik doe zelf de pabo dus mij staan vast ook nog wel van dit soort maffe situaties te wachten. Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:17

polly2 schreef:
En in diezelfde kleutergroep (het was sinterklaastijd, net als nu) vertelde een ander meisje mij het volgende:

Juf...vannacht was ik wakker en ging ik naar beneden naar de wc. Toen hoorde ik lawaai in de kamer. Ik dacht dat sinterklaas of zwarte piet dat was...maar weet je juf....mijn pappa en mamma waren op de bank in hun blootje aan het vechten! En ze werden heel boos op mij! Bloos Bloos Bloos

Aiii Clown

Ik zou toch echt wel schrikken zeg, maar wel grappig Huilen van het lachen

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:25

hahahahahaha! zó grappig Huilen van het lachen

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:28

Whaha, geweldige verhalen!
Kinderen kunnen soms wel hele genante situaties veroorzaken zonder dat ze het zelf weten!
En laten we eerlijk zijn, dat hebben wij vroeger vast ook wel eens gedaan Knipoog

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:33

mijn broer ging vroeger voor de eerste keer bij de kleuterjuf op schoot... Pakt de rand van de V-hals van haar trui vast, trekt dat naar zich toe, kijkt erin: "Wow......." Tong uitsteken gelukkig kon de juf erom lachen Haha! ('t jong is altijd hetzelfde gebleven overigens...)

hele leuke verhalen hier! Haha! meeer, meer Tong uitsteken

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:45

Citaat:
Juf...vannacht was ik wakker en ging ik naar beneden naar de wc. Toen hoorde ik lawaai in de kamer. Ik dacht dat sinterklaas of zwarte piet dat was...maar weet je juf....mijn pappa en mamma waren op de bank in hun blootje aan het vechten! En ze werden heel boos op mij!

Waaahahahahah!

Daar zou ik als ouder nou niet boos om worden. Zo'n kleintje heeft toch geen idee wat ze nou hebben gezien, dus ik zou het waarschijnlijk als moeder ook op een ''stoeipartijtje'' houden.

Boos worden... nee... dat zou ik nooit doen. Ik zou juist gewoon zo normaal mogelijk doen denk ik.

Schijnt dat ik als klein meisje eens bij een vriendinnetje was geweest, die de seksboekjes van haar ouders wist te liggen... eenmaal thuis vertelde ik dus vrolijk aan mijn ouders was ik gezien had. Nu is mijn vader heel open, dus die deed er gewoon normaal over. Later heeft hij toen tegen de ouders van mijn vriendinnetje gezegd; ''Wist je ook dat je dochter weet waar je seksboekjes liggen...?''
LOL! Denk dat die mensen wel geschrokken waren!!! Knipoog

Ik had sowieso hele open ouders, dus seks is bij ons thuis altijd normaal bespreekbaar geweest. Gelukkig maar. Lachen

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:46

haha respect voor dat je zo rustig bent gebleven. Goede troostjuf dus Tong uitsteken.