Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
titan schreef:Hier in Gouda hielden ze op mn school ook n staking, Ik was er zelf niet bij omdat ik ziek ben. Maar hoorde dat ze ook met eieren gooide enzo
mel_shet schreef:
blauw00gje schreef:titan schreef:Hier in Gouda hielden ze op mn school ook n staking, Ik was er zelf niet bij omdat ik ziek ben. Maar hoorde dat ze ook met eieren gooide enzo
Ik zou echt balen als ik dan ziek zou zijn![]()
aleida_thijs schreef:Uiteindelijk hadden een paar mensen bedacht om te roepen: "het is stil, aande overkant het is stil, aan de overkant!! Boeeee leraren" Ofzo
Stond de hele school het is stil aan de overkant te schreeuwen..
mbkaatje schreef:Beetje vreemd! Volgens mij wil je als je ga staken een bepaald punt maken. Nu lijkt het erop alsof er aardig wat leerlingen zijn die deze gelegenheid aangrijpen om wat te gaan rellen.
Dat komt het standpunt van de leerlingen niet echt ten goede.
mbkaatje schreef:Beetje vreemd! Volgens mij wil je als je ga staken een bepaald punt maken. Nu lijkt het erop alsof er aardig wat leerlingen zijn die deze gelegenheid aangrijpen om wat te gaan rellen.
Dat komt het standpunt van de leerlingen niet echt ten goede.
happyjoyce schreef:Bij ons werd er gestaakt vanwege de invoer van het 9e lesuur. We hebben erg veel tussenuren en moeten langer naar school.
aleida_thijs schreef:happyjoyce schreef:Bij ons werd er gestaakt vanwege de invoer van het 9e lesuur. We hebben erg veel tussenuren en moeten langer naar school.
Ja daar begon het ook mee bij ons...! Wij dachten dat het een brugger-actie werd maar het was toch serieus
happyjoyce schreef:Bij ons werd er gestaakt vanwege de invoer van het 9e lesuur. We hebben erg veel tussenuren en moeten langer naar school.