Staking op school!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

happyjoyce

Re: Staking op school!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:29

Op onze scholengemeenschap werd ook gestaakt, niet onze school maar een andere school kwam naar onze school toe omdat de directie bij ons in zit.
Ze wilden eerst naar binnen maar dat lukte niet, toen hebben ze een raam ingegooit van een lokaal.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:29

titan schreef:
Hier in Gouda hielden ze op mn school ook n staking, Ik was er zelf niet bij omdat ik ziek ben. Maar hoorde dat ze ook met eieren gooide enzo Tong uitsteken

Ik zou echt balen als ik dan ziek zou zijn Bloos! Tong uitsteken

ChrissiejJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:31

Ja bij ons was ook staking op school. Bij ons werd met drinken gegooid en eten..tja, vond ik niet echt nodig maar ok. Hebben pas 1 les gehad en daarna ging iedereen buiten staken. Er is ook politie aan te pas moeten komen. 1 Iemand is opgepakt en verder stonden ze buiten voor het geval dat. Het viel eigenlijk al met al nog wel mee bij ons. En inderdaad bijna iedereen stond het te filmen.
O en bij ons rende een jongen in zijn ondergoed over het plein Tong uitsteken

_Mel

_Mel

Annemarie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:32

Bij ons was ook 'staking' iedereen bleef gewoon in de kantine zitten, het hoofd van de school kwam om te vertellen dat iedereen terug moest, hij werd even uitgelachen en toen ging iedereen gewoon naar de les. dus niet zo spannend als bij jou Clown

aleida_thijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 14:33

annemarie: hhihi, onze school is echt gek geworden nu hoor Nagelbijten / Gniffelen
Mel-shet: Zo begon het bij ons dus ook, maar dan met rotjes erbij enzo

titan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:34

blauw00gje schreef:
titan schreef:
Hier in Gouda hielden ze op mn school ook n staking, Ik was er zelf niet bij omdat ik ziek ben. Maar hoorde dat ze ook met eieren gooide enzo Tong uitsteken

Ik zou echt balen als ik dan ziek zou zijn Bloos! Tong uitsteken

Haha jah ik vond teigelijk ook wel jammer dat ik er niet bij was:P,,leek me wel grappig om te zien Bloos
Maar geloof dat ze hier ook niet echt hele 'spannende'dingen hebben gedaan,marjah.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:34

Hahaha ja bij ons ook, en toen ging de rector, Op een stoel. midden tussen 1800 leerlingen staan Haha!

aleida_thijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 14:35

Uiteindelijk hadden een paar mensen bedacht om te roepen: "het is stil, aande overkant het is stil, aan de overkant!! Boeeee leraren" Ofzo Clown
Stond de hele school het is stil aan de overkant te schreeuwen..

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:35

aleida_thijs schreef:
Uiteindelijk hadden een paar mensen bedacht om te roepen: "het is stil, aande overkant het is stil, aan de overkant!! Boeeee leraren" Ofzo Clown
Stond de hele school het is stil aan de overkant te schreeuwen..

Hahaha bij ons. En leraren gingen het filmen met hun mobiel. Leuk zon Havo/Vwo school hahaha.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:37

Beetje vreemd! Volgens mij wil je als je ga staken een bepaald punt maken. Nu lijkt het erop alsof er aardig wat leerlingen zijn die deze gelegenheid aangrijpen om wat te gaan rellen.

Dat komt het standpunt van de leerlingen niet echt ten goede.

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:37

gelukkig is het niveau op de scholen hiermee tot een dramatisch hoogtepunt gestegen dus.. ahum..

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:38

mbkaatje schreef:
Beetje vreemd! Volgens mij wil je als je ga staken een bepaald punt maken. Nu lijkt het erop alsof er aardig wat leerlingen zijn die deze gelegenheid aangrijpen om wat te gaan rellen.

Ja idd, hier was het een grote rel. Als ze rustig op het schoolplein waren gebleven was het beter geweest. Dit was niet gezond.

aleida_thijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 14:38

mbkaatje schreef:

Nee dat klopt. In het begin was het nog redelijk, maar iedereen raakte door het dolle en agressief!

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:40

Nog geen twee jaar geleden toen ik op school zat (dus nog niet zo lang geleden) was juist het probleem dat er te veel lesuitval was en te weinig uren om de stof uitgelegd te krijgen. Er waren toen veel klachten en we dachten dit toen op te lossen voor een "volgende generatie studenten" Maar die vinden dit blijkbaar weer te veel..... :s

En al die kindertjes in andere delen van de wereld maar hopen dat ze een keertje echt naar school mogen gaan......die kindertjes zijn gek zeg!!!! Ze moeten juist genieten van die paar uurtjes les die ze van de dorpsoudste krijgen. Dan hebben ze tenminsten nog tijd om op hun pony's te rijden met kieffer zadeltjes die ze van hun ouders hebben gekregen Tong uitsteken

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:41

Verward hier gaan de lessen gewoon door hoor.

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:43

wees blij

happyjoyce

Bij ons werd er gestaakt vanwege de invoer van het 9e lesuur. We hebben erg veel tussenuren en moeten langer naar school.

_Mel

Onze school had dus een enorme boete, terwijl wij educatieve activiteiten hebben etc.

aleida_thijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 14:46

happyjoyce schreef:
Bij ons werd er gestaakt vanwege de invoer van het 9e lesuur. We hebben erg veel tussenuren en moeten langer naar school.

Ja daar begon het ook mee bij ons...! Wij dachten dat het een brugger-actie werd maar het was toch serieus Nagelbijten / Gniffelen

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:47

aleida_thijs schreef:
happyjoyce schreef:

Ja daar begon het ook mee bij ons...! Wij dachten dat het een brugger-actie werd maar het was toch serieus Nagelbijten / Gniffelen

Ik had een tussenuur, wist helemaal niets van een staking af. Wij dachten allemaal dat de andere school kwam om ruzie te schoppen bij ons.. niet dus.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:49

happyjoyce schreef:

Ja daar begon het ook mee bij ons...! Wij dachten dat het een brugger-actie werd maar het was toch serieus Nagelbijten / Gniffelen[/quote]
Ik had een tussenuur, wist helemaal niets van een staking af. Wij dachten allemaal dat de andere school kwam om ruzie te schoppen bij ons.. niet dus.[/quote]

Waarom gebruiken jullie al die tussenuren niet om je huiswerk te maken. Dan heb je na school tenminsten gewoon vrij..... Haha!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:51

hahaha Huilen van het lachen echt grappig.. het minder fijne is dat naast onze school 20 meter ertussen het politiebureau zit Nagelbijten / Gniffelen hendie war Knipoog

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:51

hahaha nou Orangiste .. als je dan uit school komt mag je alweer naar bed Huilen van het lachen