Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) maar als ik bv. bikini ofzo aanheb zie je mensen echt kijken... Ach ja.. ik denk altijd maar zo beter te groot als te klein:P
geweldig om dat aan te horen.
daar was het dus regelmatig gefluit enz als je door de gangen liep, werd ik ineens uit de klas gehaald door een of andere vrouw die altijd mijn klasseleraar helpt.
zegt ze ja we willen graag dat je je kleding aanpast enz. dus ik heel droog moeten we allemaal weer in uniform naar school
ik zo van maar alles wat je nu opnoemd zie je nooit maar dan ook nooit bij me, ik zo heel droog vraag maar aan me klas, die willen nog steeds weten welke string ik nou die dag aan hebt, maar dat ze dat nooit kunnen zien 
haha best leuk... maar ze zouden het dus niet aan mij vertellen enzo laten want meerendeel van de lerareren vonden het dus nergens op slaan.
haha jongen was niet blij
Heb wel redelijk wat zitten (cup D) maar ben voor de rest ook wat voller, dus misschien valt het niet zo op.
hahaha.
Zou net even een mooie volle Bcup willen hebben omdat dat in verhouding wat meer staat.. De pil heeft (maar!) 5 maten erbij geholpen (van 70 naar 75 A
), helaas.. (Slik hem nu 6 maand).Citaat:Oh, jawel 1 meisje op school. Die heeft denk ik cup C (is 15), en word altijd nageroepen erover.. Maar ze trekt ook wel strakke t-shirtjes aan die dat uitdagen

odetteke schreef:Ik trek juist altijd redelijk open shirtjes met iets inkijk aan, eigenlijk altijd V-halzen. Ik heb het gevoel dat als ik een koltrui oid aantrek ik helemaal 1 grote vormeloze massa wordt
). Maar ik geloof er vrij weinig van dat je met een grote boezem meer aandacht krijgt. Een normaal mens kijkt wel verder dan alleen naar borsten. En een man die alleen daar naar kan kijken, daar hoef ik liever geen aandacht van. Er zullen ook wel genoeg mannen zijn die liever een A-cup zien. Amina schreef:Er zullen ook wel genoeg mannen zijn die liever een A-cup zien.
AnjaKos schreef:Amina schreef:Er zullen ook wel genoeg mannen zijn die liever een A-cup zien.
Gelukkig sommige mannen wel ja anders bleef ik echt mijn hele leven vrijgezel![]()
Ik zou wel een cup maatje meer willen hoor, cup A past gewoon niet bij mijn lichaam, ben niet zo slank dus een maatje meer zou beter overeenkomen.
Breitling schreef:Robijntjah wees er maar trots op!