Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Re: Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 11:49

Bij mij is het ook zo, ik heb meer sjans als ik een open shirtje aan heb, en krijg vaker een drankje aangeboden haha! Wel erg grappig.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:06

kan er niet over meepraten, ik heb echt amper tiet Scheve mond
maar bij vriendinnen merk k dat wel hoor, maar sommige mannen staan inderdaad echt alleen tegen de boezem te praten

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:11

Absoluut word er naar gekeken, ik heb zelf cup E.. normaal valt dit niet op (gewoon normale shirtjes zonder inkijk Tong uitsteken) maar als ik bv. bikini ofzo aanheb zie je mensen echt kijken... Ach ja.. ik denk altijd maar zo beter te groot als te klein:P

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:13

ik doe opleiding HBO bouwkunde, en zit dus ook dag in dag uit tussen de mannen. heb zelf een nette cup c en ben hier helemaal tevrede mee.

maar ik merk ook verschil, of ik gewoon een truitje aan hebt of een dieper uitgesnede truitje. in een keer kunnen ze je allemaal helpen Haha!

maar het mooiste is nog om bij die gasten te zitten en er dan een meisje rond loopt en ze dan met elkaar overleggen wat ze van alles vinden Cool geweldig om dat aan te horen.

heb zelfs nog een keer een stunt gehad op het MBO (deed daar ook bouwkunde). Met zo'n opleiding zit je op de techniek afdeling, dus daar is het mannen, mannen, mannen, hee nog een vrouw, mannen, mannen en nog eens mannen Clown daar was het dus regelmatig gefluit enz als je door de gangen liep, werd ik ineens uit de klas gehaald door een of andere vrouw die altijd mijn klasseleraar helpt.

begint ze heel verhaal, ja je zit op een mannen afdeling blablabla... ik zo van waar wil je heen, komt ze ja je moet je kleding aanpassen,want mannen raken afgeleid door boven de broek uit stekkende strings. en bh bandjes die je kan zien enz. dus ik stond dat mens echt aan te kijken van *huh* Vork zegt ze ja we willen graag dat je je kleding aanpast enz. dus ik heel droog moeten we allemaal weer in uniform naar school Clown ik zo van maar alles wat je nu opnoemd zie je nooit maar dan ook nooit bij me, ik zo heel droog vraag maar aan me klas, die willen nog steeds weten welke string ik nou die dag aan hebt, maar dat ze dat nooit kunnen zien Tong uitsteken

ik weer terug de klas in een beetje boos eigenlijk dat ze dat zo tegen mij durven te zeggen, zegt die leraraar waar ik les van had, van wat was er,.. ik vertellen ging die helemaal uit zijn stekker. wat bleek nou er was dus een hele vergadering over geweest Clown haha best leuk... maar ze zouden het dus niet aan mij vertellen enzo laten want meerendeel van de lerareren vonden het dus nergens op slaan.

waar kwam het uiteindelijk vandaan bij me klasseleraar Vork

maar ik weet bijna zeker dat als je het wilt, dat je meer voor elkaar krijgt bij mannen als je je voorgevel is even in the picture zet!

heb wel eens een keer onder het stappen bij een gozer zijn hoofd omhoog gedaan, die stond met een meisje te praten met een behoorlijke voorgevel, en daar stond hij dus naar te kijken, en ik was in een vervelende bui, dus doe zijn hoofd omhoog, en zeg de ogen zitten nog steeds een stuk hoger bij de vrouw hoor Bloos Haha! haha jongen was niet blij Ach gut

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:16

Ik trek juist altijd redelijk open shirtjes met iets inkijk aan, eigenlijk altijd V-halzen. Ik heb het gevoel dat als ik een koltrui oid aantrek ik helemaal 1 grote vormeloze massa wordt Clown

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:18

haha jah hier nog 1...
in de winter niet zo erg maar in de zomer.. Haha!
ik moet er wel eens om lachen..
tijdens een cursus vorig jaar vroeg de eeraar me nog of ik de volgende keer alsjeblieft iets minder bloot bij wou zitten want het lijde hem af. Bloos
hij zei dit wel op een aardige grappige manier hoor.. Haha!
Ik heb dan cup E

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:24

Ik merk er eigenlijk nooit iets van. Wil niet zeggen dat ze niet kijken, maar ik merk het niet iig Haha! Heb wel redelijk wat zitten (cup D) maar ben voor de rest ook wat voller, dus misschien valt het niet zo op.

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:37

Volgens mij is het niet zo dat jongens echt alleen maar naar je boezem kijken hoor... lijkt me sterk. Volgens mij moet je ook wel een leuk koppie hebben enzo voor meer aandacht Lachen

Laag truitje of hoog truitje maakt bij mij eigenlijk niet zo veel uit... krijg met beide even veel aandacht. Toen ik dit tegen een goede vriendin van me zei zei ze ook: ja maar bij jou kán je er ook gewoon niet omheen Knipoog hahaha.

Een vriendin van me heeft nog net even wat grotere en als ik de mannen dan bij haar zie lijkt het er idd wel af en toe op alsof ze alleen daar naar kijken, maar ook zij heeft een knap hoofd dus ik weet het zo net nog niet.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:42

mannen kijken echt niet alleen naar een grote boezem ik vind dat zo dom gedacht. Er zijn net zoveel mannen die van vrouwen met een mooie kont houden en dus meisjes met een kleine boezem en een mooie kont krijgen net zoveel aandacht.
Dus dan gaan die zeggen ik heb een mooie ronde kont alla jlo krijg ik dan meer aandacht als iemand met een kleinere kont?
edit of word het dan ik heb een mooie kont krijg ik meer dingen gedaan en meer aandacht als iemand met een volle boezem?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 13:07

Ehm ik heb niet zoveel Bloos Zou net even een mooie volle Bcup willen hebben omdat dat in verhouding wat meer staat.. De pil heeft (maar!) 5 maten erbij geholpen (van 70 naar 75 A Vork ), helaas.. (Slik hem nu 6 maand)
Merk wel dat ik met laag uitgesneden t-shirtjes meer aandacht krijg, misschien omdat ik me dan ook wat vrouwelijker/zelfverzekerder voel.
Verder merk ik er bij andere meisjes met een grote boezem niet zoveel van.. Oh, jawel 1 meisje op school. Die heeft denk ik cup C (is 15), en word altijd nageroepen erover.. Maar ze trekt ook wel strakke t-shirtjes aan die dat uitdagen.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:12

Citaat:
Oh, jawel 1 meisje op school. Die heeft denk ik cup C (is 15), en word altijd nageroepen erover.. Maar ze trekt ook wel strakke t-shirtjes aan die dat uitdagen
.
Oh, dus als jij strakke shirtjes fijn vind zitten, en het staat je goed..Dan zou je dat eigenlijk niet mogen doen met een grote boezem, omdat je er dan om vraagt om nageroepen te worden... Slapen

Ik heb zelf D, en heb me nooit iets aangetrokken, op de manier van : dat ik bepaalde shirtjes niet aandeed, als ik iets laags uitgesneden aan wilde, dan deed ik dat gewoon lekker. Wel merkte ik altijd wel met uitgaan, dat jongens er sneller naar keken, maar de types die me om die reden drankjes enz aanboden, heb ik altijd afgewezen, want als ik met ze praat en ze alleen naar de voorgevel kijken, is het al snel duidelijk..Maar denk niet dat het het enigste is waar mannen naar kijken..Als ze echt geinteresseert zijn, kijken ze ook naar de rest..M;n vriendje vind het altijd wel leuk, dat ze snel kijken naar mn voorgevel, omdat het van hem is en niet van hun hihi Bloos

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:15

Tja,... ik heb ook een flinke boezem en er tegenwoordig ook een flinke omvang bij. Toen ik 17 was had ik ook een flinke boezem en wel een mooier figuur en ja,... toen werd er veel gekeken. Maar ik kan daar eerder boos om worden Nagelbijten / Gniffelen
Ik denk niet dat ik er meer door voor elkaar heb gekregen

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:16

odetteke schreef:
Ik trek juist altijd redelijk open shirtjes met iets inkijk aan, eigenlijk altijd V-halzen. Ik heb het gevoel dat als ik een koltrui oid aantrek ik helemaal 1 grote vormeloze massa wordt Clown

Ikke ook, hoewel ik er nu op mijn werk wel een beetje op moet letten. Hoog gesloten truitjes, of nog erger koltruien staan echt niet!

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:27

Ik maak het ook wel vaak mee dat mensen iets te lang die kant uit staren (op de een of andere manier is dat vaak als de zon weer gaat schijnen en de dikke jassen weer uit mogen Knipoog ). Maar ik geloof er vrij weinig van dat je met een grote boezem meer aandacht krijgt. Een normaal mens kijkt wel verder dan alleen naar borsten. En een man die alleen daar naar kan kijken, daar hoef ik liever geen aandacht van. Er zullen ook wel genoeg mannen zijn die liever een A-cup zien.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:33

Je krijgt zeker meer reacties, maar dit is lang niet altijd leuk en positief. Er waren zelfs mannen/jongens die weddenschappen gingen afsluiten wie het eerst die tieten in handen kregen e.d. Ik had ook altijd veel last van andere meiden die zelf wat minder waren bedeeld die mij gingen naroepen dat ik niet zo met mijn uiers moest pronken, dat ik wel een prostituee (en dan het niet nette woord) leek, dat ik niet voorover moest vallen (hahaha, grappig...) etc. Ik ben blij dat ik een borstverkleining heb gehad, geen last meer van mijn nek en schouders en stomme reacties.
Laatst bijgewerkt door Lante op 10-11-07 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:33

Ik heb 2 verkleiningen gehad nu, en ja, ik heb er wel veel mee voor elkaar gekregen!
Opzich wel denigrerend, maar aan de andere kant ook wel weer handig!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:35

persoonlijk vind ik het erg sneu als je je borsten moet gebruiken om iets voor elkaar te krijgen.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:36

Amina schreef:
Er zullen ook wel genoeg mannen zijn die liever een A-cup zien.

Gelukkig sommige mannen wel ja anders bleef ik echt mijn hele leven vrijgezel Knipoog
Ik zou wel een cup maatje meer willen hoor, cup A past gewoon niet bij mijn lichaam, ben niet zo slank dus een maatje meer zou beter overeenkomen.
Maar ik denk ook wel dat met een volle boezem je toch wat sneller aandacht krijgt al is dit dan om de totaal verkeerde reden. Dan komen ze op de borsten af en niet op de persoon in kwestie....dat zou ik vreselijk vinden. Als er naar nu een leuke kerel komt dan komt ie voor mij als persoon en natuurlijk ook wel het uiterlijk (al vind ik mezelf niet echt knap ofzo).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:38

Tjah, mijn karakter is er ook wel een beetje naar; ben erg spontaan, en geef er niet zoveel om als ik als lustobject gezien wordt... Zo zie ik sommige mannen ook Clown

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:39

AnjaKos schreef:
Amina schreef:
Er zullen ook wel genoeg mannen zijn die liever een A-cup zien.

Gelukkig sommige mannen wel ja anders bleef ik echt mijn hele leven vrijgezel Knipoog
Ik zou wel een cup maatje meer willen hoor, cup A past gewoon niet bij mijn lichaam, ben niet zo slank dus een maatje meer zou beter overeenkomen.

hier echt precíes hetzelfde.. zou ook graag een maatje meer hebben qua cup (heb ook A terwijl ik niet superslank ben ofzo).. maar om onder het mes te gaan is ook gelijk weer zo'n stap.
Gelukkig bestaan er ook mannen die een A cup ook mooi vinden, en mannen die van een beetje kont houden Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:44

Robijntjah wees er maar trots op! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:45

Breitling schreef:
Robijntjah wees er maar trots op! Clown

Mwah, trots... Dat is een groot woord ervoor!
Af en toe is het gewoon ff lekker voor je ego enzo!
En er zijn gerust meer meiden die zo denken maar die het niet toegeven Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:47

een opmerking krijgen wat goed is voor je ego en dat prettig vinden vind ik wat anders als denken dat je zegt door mijn borsten heb ik een hoop voor elkaar gekregen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:50

Mwah, zo bedoel ik het ook niet, ik bedoel meer wat drankjes op stap her en der, zulk soort dingen!

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:55

werkt goed hoor, vooral als je een keertje niet je huiswerk had gemaakt Knipoog

hahhaha vrouwelijk charmes! (gelukkig zit ik niet meer op school)