Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ben ik niet met je eens maar daar is weer een ander topic voor!Citaat:maneneczeem heeft mijn paard ook, maar zelfs met al het geld van de wereld zal ik haar er niet van af krijgen. ik heb al veel geprobeerd, maar er is gewoon geen enkel middel dat echt bewezen ius wat helpt... heeft niet veel met geld te maken...
natasja1991 schreef:maar mensen die een uitkering hebben en daarmee een paard onderhouden, ik vindt dat die mensen een applausje verdienen.
want volgens mij hebben ze ontzettend veel over voor hun paard, waardoor ze zelf soms tekort komen en bijv op droog brood leven.
Dat vindt ik ook liefde voor paarden, en ik vindt het ook ontzettend knap dat deze mensen dit kunnen, en alles over hebben voor hun paard
__KELLY schreef:natasja1991 schreef:maar mensen die een uitkering hebben en daarmee een paard onderhouden, ik vindt dat die mensen een applausje verdienen.
want volgens mij hebben ze ontzettend veel over voor hun paard, waardoor ze zelf soms tekort komen en bijv op droog brood leven.
Dat vindt ik ook liefde voor paarden, en ik vindt het ook ontzettend knap dat deze mensen dit kunnen, en alles over hebben voor hun paard
sorry hoor , misschien ben ik wel heel hard.. Maar mensen die tijd en energie om 1 of 2 paarden te kunnen onderhouden hebben ook wel tijd voor een baan
Vind dat tog echt geen applausje waart dat die mensen met uitkering lekker op hun luie reed zitten en mooi die 770 euro vangen die wij moeten betalen. Denk als al die mensen eens aan het werk gingen iedereen wel een paard kan permiteren van al dat bellastinggeld wat naar zulke mensen toe gaat
En dan heb ik het niet over de arbeidsongeschikte want die kunnen er niks aan doen even voor de duidijkheid
__KELLY schreef:natasja1991 schreef:maar mensen die een uitkering hebben en daarmee een paard onderhouden, ik vindt dat die mensen een applausje verdienen.
sorry hoor , misschien ben ik wel heel hard.. Maar mensen die tijd en energie om 1 of 2 paarden te kunnen onderhouden hebben ook wel tijd voor een baan
Vind dat tog echt geen applausje waart dat die mensen met uitkering lekker op hun luie reed zitten en mooi die 770 euro vangen die wij moeten betalen. Denk als al die mensen eens aan het werk gingen iedereen wel een paard kan permiteren van al dat bellastinggeld wat naar zulke mensen toe gaat
En dan heb ik het niet over de arbeidsongeschikte want die kunnen er niks aan doen even voor de duidijkheid
Ja maar heb je als je arbeidsongeschikt bent wel de fut of lichamelijke kracht een stal e.d uit te mesten?
Ik zie het zo,als je een stal kunt uitmesten kun je ook wel 2-3 uurtjes per dag achter de kassa zitten.
Daarnaast vind ik dat iemand die een uitkering heeft omdat ie te lui is om te werken helemaal niet zulke luxe dingen zou moeten bezitten.
Hoepel op,wij maar werken en sparen en zij krijgen hun geld en hebben een paard.
Dat soort mensen moet je niet prijzen maar stimuleren een baan te nemen en te werken voor hun geld.
En om iemand knap te vinden die op droog brood gaat zitten om met al het geweld een paard te bezitten?
Dat soort mensen moet eerst maar eens prioriteiten leren stellen.