baby-cadeau?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ninja2

Re: baby-cadeau?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 13:06

missnynke schreef:
Jeuj, ik ben vanochtend tante geworden van JORG!!!!

Hoeraaaaaa

hey gefeliciteerd, het is echt leuk hoor ben zelf 2 weken geleden peettante geworden van een meisje kayley en mijn vriend van lesley het is een tweeling. Alleen ik heb ze nog niet vaak kunnen zien omdat ze 7 weken te vroeg geboren waren en nog in het ziekehuis moesten blijven en daar zit je met bezoek uren en voedingschema,s enz dus ik kan niet wachten tot ze gewoon lekker thuis zijn hihi

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 13:47

Als het goed is bevalt deze week ook iemand hier in de straat. Waarvoor we ook uitgenodigd gaan worden Ja
Ook nog maar even iets verzinnen, of het moet een meisje worden, ik heb nog een meisjes-luiertaart klaar liggen namelijk Vork

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 14:07

ik hoor net dat mijn peetkindje ook uit het ziekenhuis is nu dus vanaaf effe lekker op bezoek hihi

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:17

Ik hoop voorlopig geen tante meer te worden Tong uitsteken
mijn schoonzus is goddank niet vruchtbaar en ze hebben geloof ik de hoop opgegeven aangezien ze een tweede hond erbij hebben Tong uitsteken en mijn zus heeft nu 3 bengels van jongens. Ik gaf mijn zus bij elke baby een mand met 7 cadeau's: voor elke dag 1tje. Met daarin van alles: speen, kwijldoekjes, prentenboek, kleren...

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:19

www.herinneringenoplinnen.nl

heb ik toevallig van de week aan iemand cadeau gedaan. Een mooie (baby) foto en binnen een week heb je het binnen!
het is echt heel mooi, en ook niet zo heel duur!

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:22

Madje_Rocky schreef:
Ik heb een halfbroertje gekregen, telt dat ook mee? Tong uitsteken Ik heb al vrij veel gekocht; Tijgertjeslofjes, Tijgertje fles, Tijgertje washandje en een ballenbak(je) ga ik voor hem kopen! Bloos

Toen mij half broertje was geboren (4 jaar terug) ben ik volgens mij elke dag naar de stad geweest om iets voor hem te kopen. Haha. Of kleren of iets anders. Echt niet normaal meer. Nu kan ik me wel een beetje beter in houden maar evengoed krijgt ie nog een hele hoop!
* Wou dat ik zo'n grote broer of zus had! Haha!*
Vorig jaar ben ik samen met mn 2 zusjes en mn broertje 3 dagen naar disney geweest en in febr. gaan we weer, maar dan 4 dagen! (Beetje offtopic, maargoed.. Knipoog)

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:26

Een bijtring met zilveren belletje eraan, met naam erin gegraveerd.
Kun je ook doen met bijvoorbeeld bestek.

Is best kostbaar, maar wel een blijvend cadeau. Ik heb dat zelf ook en vindt het nu heel leuk om te hebben.

Verder vind ik houten speelgoed altijd geweldig. Bijvoorbeeld een ouderwets houten hobbelpaard (dus niet van die Teigetje speelgoed dingen (ook al zijn die ook heel leuk! Haha!).

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:27

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:14