Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tante_trien schreef:ROMANxBEAUTY schreef:Ga gezellig ene keer nachtje weg ofzo
Me vriend en ik gaan soms schatsen, (levert altijd leuke momenten op als je niet kan schaatsen en je vriend wel)
Verder wete ik ff niks, hou dit topic ff in de gaten
maar waar moeten we dan een nachtje naar toe
Mindfields schreef:Jeeemig zeg er blijft wel errug weinig over he. Ff vraagje: Wat vindt hij WEL leuk?
Ebn waar is hij NIET allergisch voor?
En waar wordt jij NIET ziek van?
Want op alles wat iemand hier voorstelt heeft een van jullie een allergie of wordt er ziek van of heeft een van beide geen zin in.
Ik wens je veel succes met iets te vinden wat WEL kan.
Mindfields schreef:Jeeemig zeg er blijft wel errug weinig over he. Ff vraagje: Wat vindt hij WEL leuk?
Ebn waar is hij NIET allergisch voor?
En waar wordt jij NIET ziek van?
Want op alles wat iemand hier voorstelt heeft een van jullie een allergie of wordt er ziek van of heeft een van beide geen zin in.
Ik wens je veel succes met iets te vinden wat WEL kan.
superrizzo schreef:ik denk dat er weinig opzit dan bank hangen als ik dit zo lees ,
jemig wat wil je vriend weinig zeg ik zou er gek van worden ,
ga een weekend weg ergens naar toe even helemaal alleen.
arno8 schreef:Samen op handboogschieten gaan
Samen op schilderen gaan
Windsurfen (koop wel een goed waterdicht pak, het is koud, en dan gewoon zo'n lompe goedkope plank van martkplaats kopen, is leuk genoeg)
Bordspelletjes, begin een Kolonisten van Catan clubje
Boswandeling maken (jij op paard, hij op crossmotor, allebei meenemen in 2-paardstrailer)
Camera kopen en stomme fotostrips maken, zoals deze:
http://www.mijnalbum.nl/Album=UZQOSWKK
Verder weet ik niks dat al genoemd is. Succes!
tante_trien schreef:maar waar moeten we dan een nachtje naar toe
FleurBscht schreef:Hoelang heb je al met je vriend als ik vragen mag?
Mijn vriend zit nu ook te zeuren dat ie het bankzitten saai gaat vinden.. Dus hij wil dingen gaan doen. Dat vind ik prima, maar dan moet ie wel met ideeen komenen dat komt ie dus niet.
We gaan wel eens wat drinken in de stad bij ons.. is wel gezellig. Of we gaan naar de bios... dat soort dingetjes. Maarja ik ga dit topic zeker volgen voor tips.
tante_trien schreef:FleurBscht schreef:Hoelang heb je al met je vriend als ik vragen mag?
Mijn vriend zit nu ook te zeuren dat ie het bankzitten saai gaat vinden.. Dus hij wil dingen gaan doen. Dat vind ik prima, maar dan moet ie wel met ideeen komenen dat komt ie dus niet.
We gaan wel eens wat drinken in de stad bij ons.. is wel gezellig. Of we gaan naar de bios... dat soort dingetjes. Maarja ik ga dit topic zeker volgen voor tips.
Bijna 3 jaar, vandaar dat het saai word![]()
Ik wil ook wel echt heel graag hoor, anders zou ik hier de vraag niet stellen, hij zegt dat hij iets verzonnen heeft (voor a.s. zaterdag), ben benieuwd of het dit keer geen rondje rijdne met de brommer is.
Ook heel veel dingen die ik wil doen, vind hij te eng voor me, of dat doet me vast pijn, of hij zegt bij voorbaat al dat ik het niet leuk vind (zoals een weekje frankrijk). En dat kan soms vreselijk irritant zijn (vooral als de vakantie al geboekt is).