volgens mij ben ik de eerste

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 08:49

Sjeetje... Scheve mond\ poedersuiker voor je zeg! Maar nu kan je lekker veel met je paardjes bezig gaan omdat je toch alles al snapt Party!! , sja, te veel gebokt?! }> *LOL*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 13:06

rot voor je zeg, dat is echt balen. Is de ergste teleurstelling al een beetje gezakt?

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-01 19:35

dankjewel allemaal voor de lieve reacties!!!
t gaat wel goed, heb alleen niet zo veel zin om blij te zijn voor degenen die geslaagd zijn maar dat begrijpen de meesten wel hoop ik. ach ik denk maar zo, ik heb nu lekker lang vakantie en volgend jaar weer!!! (toch nog een voordeel he)
en met de paarden gaat t sinds kort helemaal super dus das ook weer fijn. t is ook niet zo dat ik er de hele tijd aan denk ofzo, ben hartstikke druk met de paarden dus heb geen tijd om eraan te denken.
Gerald zei ook al, ik ben nog jong en heb dan tenminste nog de tijd om me te orienteren op vanalles, dat scheelt echt. ben ik ook wat ouder als ik van school af kom, is ook wel fijn denk ik.
ach nu lekker vakantie vieren, feesten (voor de mensen die wel geslaagd zijn) en vooral veel paard!!! *LOL* *LOL* *LOL*
nogmaal thnx allemaal!
kus maaike

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 19:38

ik ben blij zat voor mezelf, dus dat geeft niet hoor! Ben alleeno peens nog moeier dan eerst...
Idd, twee jaar achter elkaar lekker vakantie, en hoe! Kun je ook nog bedenken dat je volgend jaar misschien iets heel anders wil gaan doen... zou echt wel wat voor mij zijn, maar ik ga nu lekker jaartje werken... heb er zo'n zin in, tja, klinkt gek, dat je er zin in hebt, maar goed... is nou eenmaal zoo.. ohoh, ik banketstaaf echt veel te veel over mezelf...

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 13:55

(ikke erg laat kweet t maarja.. liever laat....)

wat ongelofelijk *piep*
n vriendin van mij is ook gezakt en ik weet wel n beetje hoe *piep* dat is!!!!

kom op meid!! volgend jaar alleen maar 8n!!!! Party!!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 18:53

He dat is nu balen. Boos!
Ik ben ook de 1e keer gezakt voor mijn examen. Het jaar erop is inderdaad gemakkelijker alleen die stomme #%@$ toetsen die je dan toch weer opnieuw moet maken....
Hopelijk krijg je andere leraren die het je beter uit kunnen leggen (had ik gelukkig met wiskunde!) en slaag je volgend jaar met vlag en wimpel!