Rare telefoontjes...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

thummetje

Re: Rare telefoontjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 14:30

ik ben ook een paar keer door buitenlander gebelt..
die sprak dan me voicemail in dat hij op het vliegtuig geland was Tong uitsteken
en hij smste dingen...
en laats ook door een buitenlander die geen goed nederlands kon en vroeg of iemand er was...
hij kon me niet goed horen dus ik schreeuwen door die telefoon U HEEFT HET VERKEERDE NUMMER!!
toen zei die okee..
5 sec later belt ie weer...
nou wou hij pizza bestellen.. toen zei ik nee kan niet doei!
en ik ben ook een x 10 keer ofzo door de zelfde nederlandse man gebelt...
wij (mijn vriendin en ik) aldoor uitleggen verkeert nr enzo..
hij bleeft maar bellen...
toen nam me vriendin op: met erotiek centrum de lange leuter zegt u het maar!
toen hing ie snel op Clown ROFL

_MelisDayka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:22

Ik heb precies het zelfde.
Zaterdag werd ik door 'Orange' gebeld, ze hadden het over een maand gratis smsen ofzo, wat ze precies zei kon ik niet verstaan.
Ik had toen maar gezegt dat ik met me vader zou overleggen, en volgens me moeder moest ik maar gewoon ophangen, dus ik opgehangen.!
Nou werd ik dus gister rond half 3 gebeld, dus ik neem op en zeg netjes me naam, omdat er 'onbekend' stond. Wordt er niks gezegt, dus ik maar weer opgehangen. Daarna werd ik 's avonds om 7 uur weer gebeld, ik zag dat het weer 'onbekend' was en ik nam maar niet op, want ik trap niet weer in dat zelfde geintje.
Vandaag werd ik dus weer gebeld, Vanochtend om kwart over 9 maar toen lag ik nog te slapen, want moest pas om 11 uur beginnen Haha! en om 12 uur onder me toets over Word Vork Dus had maar niet opgenomen, en de net weer rond 4 uur, had ook niet opgenomen want me telefoon lag boven en ik was beneden.

Maar kan het dus weer die 'Orange' zijn? Maar die bellen dan toch niet om 's avonds 7 uur?

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:37

Wij hebben een tijd geleden dat met de huistelefoon gehad. Continue gebeld door 'beperking' en als je op wilde nemen werd er gelijk weggedrukt. Heel vreemd, dat was vlak voordat we op vakantie gingen dus hebben KPN gebeld en paar tijden doorgegeven wanneer ze gebeld hadden en telefoonnummers die ons regelmatig bellen (zodat ze weten welke nummers ze niet moeten gaan bellen) en die hebben als het goed is voor ons gebeld en alles opgelost, want daarna kregen we geen telefoontje meer. Kan ook heel goed zijn dat het geen 'iemand' is geweest maar een 'iets' wat aangezet is ergens ofzo. Foutje misschien, ik weet het niet, maar het is opgelost.

Gwenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:04

Wij hebben op de huistelefoon ook een tijd lang onbekende telefoontjes gehad, wilde je oppakken werd er snel opgehangen, heel vaag. En de laatse paar weken wordt ik een paar x per week op mn mobiel gebeld door een onbekend nummer. Meestal zit ik op mn werk, dus dan kan ik niet opnemen. Heb nu maar besloten geen onbekende nummers meer op te pakken. Als het belangrijk is spreken ze mijn voicemail wel in en anders bellen ze me maar met een zichtbaar nummer Haha! Ben wel blij dat ik niet de enigste ben, was al bang dat ik een stalker had ofzo Tong uitsteken

Jara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:11

Heb het ook een hele tijd op de huistelefoon gehad. Iedereen thuis opgenomen, werd echt achter elkaar gebeld, maar steeds werd er opgehangen, of hoorde je niks. Heb het op m'n mobiel gelukkig nog niet gehad. Lachen
Een vriendin van me wel, vanmiddag, werd ze gebeld, was iemand, die zich voordeed als duister, een man van 36. Of ze op oude en rijpe mannen viel, wilde haar msn, en foto's sturen enzo. Ze heeft heel 'vriendelijk' gebeld, en hoopt dat het niet nog een keer gebeurd.

WilmaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 00:36

Het vervelende is dat ik gewoon niet de kans heb om op te menen.
Hij gaat over en na een paar tellen is het af gelopen.
Vandaag voor de eerste keer dat ik net op tijd was maar hoorde helemaal niets en een paar tellen later werd de verbinding verbroken

silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 00:57

thummetje schreef:
ik ben ook een paar keer door buitenlander gebelt..
die sprak dan me voicemail in dat hij op het vliegtuig geland was Tong uitsteken

en hij smste dingen...
en laats ook door een buitenlander die geen goed nederlands kon en vroeg of iemand er was...
hij kon me niet goed horen dus ik schreeuwen door die telefoon U HEEFT HET VERKEERDE NUMMER!!
toen zei die okee..
5 sec later belt ie weer...
nou wou hij pizza bestellen.. toen zei ik nee kan niet doei!
en ik ben ook een x 10 keer ofzo door de zelfde nederlandse man gebelt...
wij (mijn vriendin en ik) aldoor uitleggen verkeert nr enzo..
hij bleeft maar bellen...
toen nam me vriendin op: met erotiek centrum de lange leuter zegt u het maar!
toen hing ie snel op Clown ROFL

Dit heb ik dus precies ook zo gehad! Een tijdje geleden ging 's avonds m'n mobiel af en toen ik opnam kreeg in een buitenlander die niet goed Nederlands sprak aan de telefoon en die zei dat ie op het vliegveld was aangekomen. Zal waarschijnlijk wel dezelfde zijn geweest haha Tong uitsteken

Maar als ik het zo hoor worden er echt veel mensen lastig gevallen met rare telefoontjes.. Ik heb trouwens niks meer gehoord nadat ik gezegd heb dat ik niet gediend ben van zulke telefoontjes. Maarja.. ik ben bang dat het nu maar weer afwachten is totdat er weer een callcenter mij komt lastig vallen met telefoontjes...