Ik heb volgens mij veel te veel domme acties..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Juulja schreef:ach ik heb me vorig jaar om 3 uur 's nachts aan lopen kleden en opgemaakt met het id van "ik moet naar school het is half 8..." (wel raar want ik keek op de wekker en ik zag dat het pas 3 uur was maar het drong niet tot me door totdat ik op mn horloge keek, ik snapte dr werkelijk níks van...)
Bellatrix schreef:Ik vind het knap Sanne, dat je deze actie met heel Bokt wil delen.
ktink schreef:Juulja schreef:ach ik heb me vorig jaar om 3 uur 's nachts aan lopen kleden en opgemaakt met het id van "ik moet naar school het is half 8..." (wel raar want ik keek op de wekker en ik zag dat het pas 3 uur was maar het drong niet tot me door totdat ik op mn horloge keek, ik snapte dr werkelijk níks van...)
Dat heb ik idd ook al een keer of 4 gehad..
1 keer zelfs zo erg dat ik mijn tas al gepakt had, me brood al gesmeerd, en rustig zat te ontbijten, en dat mijn vader naar beneden kwam 'Katinka, wat doe jij hier zo vroeg'.. was het pas 3 u 's nachts

Zat nog op de basisschool

.

Of een vriendin wakker maken in paniek dat het al half 5 's middags was en toen was het half 8 's ochtends... Ik slaap nogal onrustig