LilianR schreef:Stoer doenerij.
Allemaal onzin, ik geloof er geen hóut van.
Reageer dan niet.
Overigens maak ik hier uit op dat jij niet weet wat de 'consequenties' van glaasje draaien kunnen zijn.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
LilianR schreef:Stoer doenerij.
Allemaal onzin, ik geloof er geen hóut van.
Succubi schreef:Allereerst te dom voor woorden dat je gaat glaasje draaien ( in dit geval je vriendin dan), of het echt is of niet, het is niet om uit te proberen!
Ik raad aan een medium te zoeken en vooral niet bang worden, daar word het alleen erger van.
Zolang je geen medium nog hebt salie (is een soort kruid gewoon bij de supermarkt te krijgen) om je heen te houden (onder je kussen, nachtkastje, in je zak etc) en reinigende wierrook.
_Bonte_ schreef:heb nog steeds geen pm
LilianR schreef:Ik ook niet...
liev_meisjuh schreef:...
nielsd schreef:liev_meisjuh schreef:...
He, dat voegt helemaal niks toe aan het topic!!
doeraklover schreef:_Bonte_ schreef:als het vragen zijn over wanneer ben ik dood , of hoe ben je dood gegaan of iets verwant kan het erg worden
moest het een slechte geest zijn kan hij uit zijn op wraak voor het een of ander
dat soort vragen zijn het niet, het zijn gewoon echt meiden vragen. De geest heeft blijkbaar gezegd dat hij een goede geest is.
Ze hebben ook een gezicht heel duidelijk in een spiegel gezien blijkbaar.
nielsd schreef:doeraklover schreef:
Ze hebben ook een gezicht heel duidelijk in een spiegel gezien blijkbaar.
Ja, dat is nou een spiegel. Daar zie je jezelf in!![]()
nielsd schreef:Ja, dat is nou een spiegel. Daar zie je jezelf in!![]()

Alleen dat je vriendin nu al zelfmoordneigingen heeft vind ik wel erg ver gaan..
lwdgirl schreef:Haha, allemaal nuchtere hollanders hier
Maar euhmm inderdaad een medium benaderen, die weten wel raad met die dingenAlleen dat je vriendin nu al zelfmoordneigingen heeft vind ik wel erg ver gaan..
![]()
Succes ermee..
doeraklover schreef:dat meisje met zelfmoordneigingen heb ik geen contact mee dus daar oordeel ik niet over. Maar ik weet niet waar ik een medium kan vinden.