Thirz ik gun het jullie echt! Ik hoop dat jullie heel gelukkig blijven samen! liefs mij (en mama die zit nu naast mij).... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thirz ik gun het jullie echt! Ik hoop dat jullie heel gelukkig blijven samen! liefs mij (en mama die zit nu naast mij)....

Gefeliciteerd!

je bent van mijn bouwjaar (en ik ben nog 2 dagen ouder). Ik moet opschieten
(vriend en ik zijn bijna 3 jaar samen)

Gefeliciteerd! Krijg er helemaal kippenvel van!
Ik heb jou ooit een keer op de Nedereindse Plas zien rijden met Sya geloof ik, kan dat kloppen?
Gefeliciteerd! 
Zit in het weekend altijd in IJsselstein/Vleuten, dus Muntplein en CityPlaza word ook regelmatig bezocht.
gefeliciteerd 
op m'n gezicht.
dank je wel!
leuk om te zeggen 

en ook dat ik Sya weer zag was echt helemaal geweldig!
thnx!
hetzelfde bouwjaar haha hoe kom je erop 
thnx

Ik sta op PC Nedereind. Daar stond jij toch vroeger met Sya, toen het nog van Diederik was?
toch wel zo'n 8 jaar denk ik, toen ik nog een echt penny meisje was 

En wat lief van je vriend 
Thirza schreef:ja klopt maar dat is wel heel lang geleden hoortoch wel zo'n 8 jaar denk ik, toen ik nog een echt penny meisje was
Stond jij er ook toen het nog van diederik was? ik vind het nu echt mooi geworden!
wel lekker kan je lekker makkelijk buiten rijden!
Heb het er echt super naar mijn zin en het is maar 3 min fietsen van mijn huis vandaan, ook heel gunstig! Helaas mag je niet meer met je paard bij de plas komen, maar dat doen we toch stiekem.