Vaste Lasten Gescheiden Man/Vrouw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re: Vaste Lasten Gescheiden Man/Vrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 10:37

Vergeet trowuens geen post ´onvoorzien´ mee te rekenen. Ik denk dat je veel beter inzicht krijgt in je iegen kosten als je begint met dagelijks op te schrijven waar je geld aan uitgeeft.

Vergeet ook persoonlijke verzorgingsartikelen niet mee te rekenen(tenzij die al bij de boodschappen+benzine inzitten). Denk ook aan verjaardagen, cadeau´s of een kaartje voor iemand.
Auto onderhoud (los van kosten bij autopech).

Op een of andere manier zul je achteraf echt nog tegen kleine dingen aanlopen die meer geld kosten dan begroot. Kleding gaat ook geld heen, naar ik aanneem zul je collectanten aan de deur niet wegsturen zonder bijdrage en dat soort dingen. Reken voor jezelf als je alle denkbare kosten hebt opgeteld toch nog met een extra percentage onvoorzien raad ik je aan. Liever eind van het jaar beter uitkomen dan gedacht dan uit je max. budget lopen.

Succes in ieder geval..

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 14:42

Bij deze even een reactie. Het is allemaal heel heftig en ja; we gaan uit elkaar. Alle dingen waar ik de reactie op heb gekregen dat ik ze vergeten zou zijn heb ik al berekend en vallen al binnen het lijstje uit de beginpost. Er is iets voorgevallen waarom we het besluit hebben gemaakt om uit elkaar te gaan. We zijn nog steeds te beste vriendjes, maar door dat voorval wat ik liever privé houd zijn we helaas genoodzaakt om slechts anderhalf jaar na ons trouwen een scheiding aan te vragen. Het is allemaal vreselijk heftig en achteraf dus maar goed dat ze niet zwanger is geraakt. Alsof het zo heeft moeten zij zeg maar.

Doordat we op een goede manier uit elkaar gaan hoeft geen van ons beiden na de scheiding nog iets aan de ander te betalen of iets dergelijks, dus dat hoeft niet in het lijstje te worden opgenomen.

Bedankt voor jullie reakties.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 14:48

Heel veel sterkte voor jullie allebei! Ach gut

Misschien dat het ooit weer goedkomt..?

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 15:30

nouw....tjonge...veel sterkte zou ik dan maar zeggen...

Mummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 15:39

Jeetje wat vervelend allemaal. Vorige maand nog zo in spanning gezeten allemaal wat betreft de eventuele zwangerschap en nu gaan jullie uit elkaar. Wat kan er toch veel veranderen in een korte periode.
In ieder geval sterkte voor jullie allebei.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 19:40

Het spijt me te horen dat het zo plotseling mis is gegaan... Gelukkig was je vrouw inderdaad nog niet zwanger, want dan was de zaak wel héél gecompliceerd geworden!!

Heel veel sterkte met de scheiding... Hoe doen jullie dat met de paarden?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 19:47

ochjemig, wat naar voor jullie zeg, zo plotseling allemaal..net wat je zegt, het had een reden waarom ze niet zwanger raakte misschien..

Ik wil jullie beide veel sterkte wensen, fijn dat jullie vrienden kunnen blijven en zo alles samen kunnen oplossen..

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:48

He gedsie jongen, dat wil je niet meemaken he? Sterkte voor jullie en ik hoop dat jullie dit goed op kunnen lossen samen. Maar zo klinkt het wel!