Silvia schreef:Bij ons ligt er altijd een keurig briefje in de brievenbus: "Ik heb een pakket voor u in de paardenstal gelegd." Zeer attent van de postbode en ik ben erg blij dat we niet extra naar het postkantoor hoeven kleppen om het pakketje op te halen. Volgens de officiële regels mag het niet maar ik heb er geen moeite mee!
Maar Runningkawa, je hebt gelijk: wat de pb bij jullie doet kan echt niet. Waarom neem je niet gewoon de proef op de som en bel je de leverancier op waar pakketje zus en zo blijft want je hebt nog niets ontvangen? Ben heel benieuwd naar het antwoord...
Als ze een briefje in de brievenbus doen harstikke netjes... Bij mij hebben ze het onder de carport gelegd waardoor ik er vervolgens met de auto overheen ben gereden omdat ik `m nooit gezien had toen ik in het donker thuis kwam met de auto...
En met een klacht kom je dan niet ver hoor daar doen ze toch niks mee... was uw eigen schuld mevrouw...
En daarnaast heb ik een keer een pakje naast het konijnen hok weg moeten vissen (in de winter) na 2 dagen omdat ik `m niet gezien had pas toen ik toevallig het hok ging verschonen zag ik `m liggen erg raar dus...
De rest van de tijd dat ik daar woonde heb ik pakketjes bij mijn ouders laten bezorgen... En nu woon ik weer lekker IN het dorp en doen ze dat niet meer mag het lekker op halen bij het postkantoor gelukkig maar 3 straten verder op