Vriend verstopt gsm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Re: Vriend verstopt gsm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:45

ik bewaak mijn telefoon ook met mn leven, en dat is met 1 reden: niemand hoeft n smsjes te lezen!!
denk dus idd dat jouw vriend met meer mensen contact heeft(op welke manier dan ook) dan jij denkt..

het is dat ik mn pincode kwijt ben, maar anders zette ik dus op mn foto's en berichten een beveiliging dat eerst pincode ingetoetst moet worden voor je dat kan bekijken
maargoed ik ben single dus mn scharrels hoeven ook niet alles te weten

mn ex deed dit ook, hij wiste standaard zn berichten, zn oproep info, zn mailbox etc etc
bij zn nieuwe vriendin doet ie dit ook, t is een gewoonte geworden voor hem
heeft nog te maken met zn verborgen gokverslaving van vroeger denk ik, toen was alles 1 grote leugen en wiste hij overala l zn sporen dus vandaar ook alles in zn tel&mail

maar ik vind t maar raar van je vriend!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 17:48

Uphill schreef:
@ Storm76,

Volg je gevoel, je intuïtie. Ik begrijp uit je verhaal dat je aan hem twijfelt. Hoe is hij verder in de relatie ? Ontwijkend ? Als er echt een derde is, dan moet je dat op andere fronten ook merken. Vergelijk hem met vroeger , soms sluipen dingen er zo langzaam in. Steek je kop niet in het zand en denk aan je zelf.

weet je,

ik heb helemaal niet het idee dat hij iets uitvreet, maar om mezelf een beetje te sussen en gerust te houden wil ik dat hij 'gewoon' met zijn gsm doet.

ik wil niet lezen wat hij schrijft, maar ik wil dat hij dat ding gewoon leerlegt en aan laat staan.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:48

Hoe dat hier gaat storm..
Gut waar is mijn telefoon nou weer.
Ja weet ik veel, pak de mijne en bel hem op zou ik zeggen....
He heb je je telefoon op zak.
Ja... geef eens, ik moet even bellen en de mijne ligt ginderwijd.
Enz enz.

Ding is wel eens kwijt, maar verstoppen dat kennen we hier niet.
Wel vind ik dat het er ook wel iets mee te maken heeft dat wij al jaren samenwonen, dan gebruik je gewoon elkaars spullen. Je deelt minder snel als je nog ieder apart woont, toch een beetje het idee van, is van mij, je hebt je eigen speelgoed.
Laatst bijgewerkt door holly op 11-10-07 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 17:50

wauw holly, ik zou willen dat het ook zo bij ons ging...

maar wij wonen nog niet samen... (en als hij zo blijft doen, gaat dat ook niet gebeuren geloof me!)

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:53

Ik vind het een beetje raar, ik snap best als hij iets heeft van jij hoeft mijn berichtjes niet te lezen enz. Maar dit gaat echt te ver. En het feit dat jullie er elke keer ruzie over krijgen zegt ook wel wat....

Birgit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:55

Hmm ik vind het een beetje raar..
Ik zou ook wantrouwend worden als mijn vriend zo met z'n gsm zou doen.. Als hij toch zegt dat hij niet te verbergen heeft dan kan hij net zo goed z'n gsm op tafel laten liggen en aan laten staan enz.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 17:57

In het begin verstopte hij zijn gsm omdat hij dus met anderen aan het smsen was, maar daar is hij mee gestopt. Dan zou je denken dat hij nu die telefoon gewoon neerlegt, maar nee dus...

Als hij eens zou weten hoeveel angst dat me geeft en hoeveel twijfels er steeds door mijn hoofd gaan.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:58

Als 'ie niet te verbergen heeft hoeft 'ie niet zo achterlijk te doen met z'n telefoon hoor.
Maarja, misschien is het wel een of andere dwangmatisch iets ofzo.
Vreemd hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:59

ik twijffel dan of hij wel is gestopt.
Juist omdat aan jou te willen tonen, omdat hij van je houd, kan hij dat ding dan ook gewoon ergens neer leggen.

Zoals Holly omschrijft gaat het bij ons dus ook.
Mobieltjes liggen gewoon overal waar je ze graag kwijt wilt.
Gaan we ergens heen...ships..ik heb 'm niet bij...ooh ik wel...

Mail is een gezamelijk adres...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:01

Als het zo door blijft gaan, zou ik toch eens een goed gesprek met hem aan gaan.
Vooral als je ooit van plan bent met hem te gaan samenwonen, dan moet je jezelf wel afvragen of je in deze onzekerheid kunt blijven leven.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 18:05

Klopt helemaal Cayenne,
Ik twijfel enorm en gister ben ik 's nachts boos weggegaan van zijn huis. Door de telefoon (ja! Toen kon hij hem wel ineens vinden!) heb ik het wel weer uitgepraat en ik ben teruggegaan, maar dit moet gewoon veranderen, anders is er geen toekomst ben ik bang.

Ik laat hem dit topic lezen, hij weet ook dat ik dit op bokt ging zetten.

Zelf zegt hij dat mannen nou eenmaal anders denken hierover dan vrouwen en dat, als hij het op een mannentopic zou plaatsen, niemand het gek zou vinden.

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:07

runningkawa schreef:
Als mijn vriend zo belachelijk zou gaan doen over zijn gsm..zou ik dat ding eisen en anders kon hij opzouten....
Dan staan er echt wel dingen die niet kloppen

haha inderdaad hier kan ik helemaal in meegaan!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:11

Storm76 schreef:
Zelf zegt hij dat mannen nou eenmaal anders denken hierover dan vrouwen en dat, als hij het op een mannentopic zou plaatsen, niemand het gek zou vinden.

nou ik denk met de meeste dingen meer als man dan als vrouw, maar geloof me als ik mn telefoon zo bewaak ben ik echt niet netjes bezig!
en dan hoeft t niet eens met vreemdgaan te maken hebben, maar simpel sms contact met een ex of met weet ik veel wie
als er écht niets in die telefoon staat wat jij niet mag weten zou hij er niet zo spastisch over doen

en ik herken mezelf in zijn gedrag, zo ben ik ook op momenten dat ik iets achterhou
heb daarom ook besloten dat ik beter single kan zijn Knipoog

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:21

Een paar dingen:
- mijn vriend vind het ook niet tof als ik ongevraagd in zijn telefoon zit te snuffelen
- mijn vriend heeft ook altijd zijn telefoon in zijn zak

MAAR!!!!:
- Hij bewaakt zijn telefoon niet met zijn leven, het is meer een ongeschreven regel dat we niet in elkaars telefoon snuffelen.
- als we gaan slapen gaat ie naast het bed (en het liefst ook stil Knipoog)
- En wij hebben niet dezelfde voorgeschiedenis als jullie, we hebben beide geen rede om achterdochtig te zijn.

Beide vinden we dat we elkaar die privacy moeten gunnen. Soms kunnen berichtjes heel anders overkomen als je niet weet wat er vooraf afgespeeld hebt. Maar we doen er niet zo angstvallig over. Als ik wil zou ik zo zijn berichtjes mogen lezen. Bovendien vind ik het met de voorgeschiedenis van jullie niet meer dan normaal dat hij bij wijze van spreke nog zijn telefoon elke dag door jou liet controleren om het vertrouwen weer terug te verdienen dat hij er niet stiekem wat om na houdt.

En ik trek ook redelijk wat met de vrienden van mijn vriend op en geen van allen doen ze zo angstvallig hoor. Sterker nog ik ken niemand die zo doet. Ik vind het zielig dat zijn vrienden en hij, dat wel doen. Jullie hebben verdorie een relatie. Een relatie die hij op deze manier verschrikkelijk op het spel zet, door zo wantrouwend te doen, en ook wantrouwen te kweken. Hiermee zeg ik niet dat je elkaar alles moet zeggen en alle geheimen bij elkaar neer hoeft te leggen, maar dit..... ik heb er gewoon geen woorden voor.

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:29

Nou, hij doet wel erg dramatisch zeg, ik zou ook denken dat hij iets te verbergen heeft en zou het zeker niet pikken. Mijn vriend mag wel in m'n telefoon kijken en ik in zijne, hij vind het alleen niet zo gezellig als ie bij mij is en ik zit in z'n telefoon te kijken.
Maargoed ook dat ik in z'n foon mag kijken want hij smst best veel en als ik dan ook niet zou mogen kijken zou ik toch wel zoiets hebben van uhhh waar ben jij mee bezig??

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 18:31

Mooi verwoord, sweetheart,
Ik hoop dat hij er achterkomt dat hij inderdaad de relatie op het spel zet.

kimmetje101

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:44

Vind het ook erg raar als ik dit verhaal zo hoor. En ik vind het een onzin argument dat jongens dit allemaal doen en dit normaal vinden. Mijn vriend en ik vertrouwen elkaar voor de volle 100% en als hij een berichtje krijgt en toevallig aan het douchen is of ergens anders is, dan heeft hij er echt geen problemen mee dat ik deze lees. Zijn mail moet ik soms zelfs van hem bekijken, omdat hun een tijdje geen internet hebben gehad. Geen enkel probleem. Zou het echt raar vinden als ik dit niet zou mogen.

Imo zou hij echt niet zoveel moeite doen om zijn telefoon te verstoppen als hij niks te verbergen had...

O ja moet wel zeggen dat mijn vriend ineens vreemd deed met zijn telefoon en ineens allemaal vreemde telefoontjes voerde met mijn beste vriendin... maar wat bleek... ze wouden een suprise party voor mijn verjaardag organiseren :S helaas mislukt...

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:47

Ik vind het heel raar gedrag. Maar bedenk ook, smsjes die je niet zou mogen lezen zijn ook zo gewist Knipoog
Ik kan zo in mijn vriend zijn mailbox en zijn telefoon bewaakt hij ook niet (ik ook niet, heb niks te verbergen) maar ik ga er ook niet in zitten zoeken. Dan is er blijkbaar geen vertrouwen.
Tijd voor een goed gesprek, zonder vertrouwen kan er geen relatie zijn!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 18:47

kimmetje, dat heb ik ook een keer gehad toen mijn beste vriendinnetje ging trouwen, ik had heel wat te regelen met haar vriend (nu dus haar man) over haar vrijgezelfeest, en zij kreeg het helemaal op haar stuipen, hahaha.

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:51

Nou dat hoeft mijn vent niet bij te flikken, vind het inderdaad raar gedrag, als je niets te verbergen heb dan kun je je telefoon gewoon open en bloot op tafel leggen. Gelukkig is mijn vriend niet zo ingesteld en ik zelf ook niet. Ik zou hem er op confronteren helemaal omdat hij in het begin al aan het rommelen is geweest met smsjes. Sterkte ermee

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:53

ben ik even blij dat ik daar geen last van heb ik en me vriend delen elkaars telefoon msn etc...
wel gehad bij me oude ex die werd ook hysterisch als ik ze telefoon wou gebruiken waar later dus bleek uit ze smsjes dat hij vreemdging...

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:54

Persoonlijk zou ik het met jullie voorgeschiedenis ook niet helemaal vertrouwen. Sterker nog, helemaal niet.

Mijn vriend en ik snuffelen nooit in elkaars telefoon, hebben we ook geen reden voor. Maar houden hem zeker niet voor elkaar verborgen. Ik bel met die van hem en hij met die van mij, net zoals 't uitkomt. Hij duwt hem ook gerust bij mij in het tasje als we ergens heen gaan. Als hij angstvallig zijn msn (waar hij nooit op zit trouwens) of gsm voor mij verborgen wilde houden gingen er toch wel belletjes rinkelen. Zeker als er al iets gebeurd was.

Storm76 schreef:

Ligt eraan wat voor mannen natuurlijk Lips are sealed Ongeveer iedereen in onze vriendengroep heeft een relatie en ik ken eerlijk gezegd geen enkele man die zo met zijn gsm omgaat Welke beslissing je ook maakt, iig veel sterkte en geluk!!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:02

Ik ruik ik ruik..... een man die vreemdgaat of er op zijn minst dubieuze contacten op nahoudt met andere meisjes

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:10

Mijn vriend kreeg mijn gsm ook onder geen enkele voorwaarde en ik deed toch echt niets fout... Scheve mond Daar stonden dingen in die andere mensen aan mij toevertrouwde, vriendinnen enz, daar had hij geen ruk mee te maken. Daarbij zou ik een slechte vriendin zijn als ik het zomaar aan mijn vriend zou laten lezen als ik beloof dat ik het niet zal doorvertellen. Dat het tussen ons blijft. Is het omdat je een vriend(in) hebt dat je je recht op privacy plots verliest?

Ik liet mijn gsm overigens ook nooit alleen ergens liggen. Had hem altijd op zak of iig in míjn buurt.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:14

Ik heb een relatie gehad met een heel wantrouwende jongen. Ook al had ik niets te verbergen (ben tijdens die relatie trouw en eerlijk geweest), werd ik wel gek van alle insinuaties. Hij wilde altijd mijn hele telefoon uitpluizen en ik moest werkelijk waar elk smsje uit leggen. Ook al kwamen ze van mijn ex-man. Maar in zijn ogen is een ex een ex en had ik niets meer met hem te schaften. Klein detail wat hij altijd weer vergat is dat ik met mijn exman een dochter heb en we dus nooit van elkaar "af" zullen komen... Maar mijn exvriend was dan ook ziekelijk jaloers en uiteindelijk heb ik dus ook gezegd dat ik niet meer wilde dat hij mij zo liep te controleren. Meer blijk van wantrouwen kan je niet geven. Bovendien, als ik wat te verbergen had aan smsjes, denk je niet dat ik die na het lezen gelijk wis? Tong uitsteken

Ik bedoel hier alleen mee aan te geven dat jouw vriend het mis ook wel als (ziekelijke) jaloezie ziet en dus gaat verstoppen en dat wekt idd alleen maar meer wantrouwen op. Maar goed, wat ik net zeg, "verboden" sms-jes worden echt wel gelijk gewist hoor als ze er zouden zijn...

Sterkte!