Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Uphill schreef:@ Storm76,
Volg je gevoel, je intuïtie. Ik begrijp uit je verhaal dat je aan hem twijfelt. Hoe is hij verder in de relatie ? Ontwijkend ? Als er echt een derde is, dan moet je dat op andere fronten ook merken. Vergelijk hem met vroeger , soms sluipen dingen er zo langzaam in. Steek je kop niet in het zand en denk aan je zelf.
runningkawa schreef:Als mijn vriend zo belachelijk zou gaan doen over zijn gsm..zou ik dat ding eisen en anders kon hij opzouten....
Dan staan er echt wel dingen die niet kloppen
Storm76 schreef:Zelf zegt hij dat mannen nou eenmaal anders denken hierover dan vrouwen en dat, als hij het op een mannentopic zou plaatsen, niemand het gek zou vinden.
)
Storm76 schreef:Zelf zegt hij dat mannen nou eenmaal anders denken hierover dan vrouwen en dat, als hij het op een mannentopic zou plaatsen, niemand het gek zou vinden.
Ongeveer iedereen in onze vriendengroep heeft een relatie en ik ken eerlijk gezegd geen enkele man die zo met zijn gsm omgaat
Welke beslissing je ook maakt, iig veel sterkte en geluk!!
Daar stonden dingen in die andere mensen aan mij toevertrouwde, vriendinnen enz, daar had hij geen ruk mee te maken. Daarbij zou ik een slechte vriendin zijn als ik het zomaar aan mijn vriend zou laten lezen als ik beloof dat ik het niet zal doorvertellen. Dat het tussen ons blijft. Is het omdat je een vriend(in) hebt dat je je recht op privacy plots verliest?