Evelli schreef:je kan dingetje er ook aan doen voor je ze in de wasmand gooit
Jij hebt het begrepen....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Evelli schreef:je kan dingetje er ook aan doen voor je ze in de wasmand gooit

Evelli schreef:xenos, stond al eerder vermeld
gewoon een kudde van die dingen naast je utikleed plek leggen en gelijk vastclippen als je ze uittrekt
ProudJustify schreef:Oh, overheen gelezen dan sorry
Ir111 schreef:ProudJustify schreef:Oh, overheen gelezen dan sorry
Zeker geen ruitje hè? Dat je het niet lezen kunt...
en alsiknumet mijn benen op tafel zit vraag iedereen waaromik 2 verschilende sokken aan heb 
) Marije_jiplover schreef:Ik vind het leuk bedacht, maar ik zie mijzelf niet de discipline hebben om bij elk paar sokken dat ik uittrek zo'n klipje eraan te hangen.
Bovendien ben ik in het weekend altijd bij mijn vriend, moet ik dus elke keer van die klipjes mee in mijn reistas hebben en als ik dan sokken uittrek, die klipjes onderuit mijn tas opdiepen, nee, dat zie ik me nog niet doen...
Overigens raak ik zelf zelden sokken kwijt, als ik ze bij mijn schoonouders in de was gooi mis ik er geheid wel een paar daarna...
Marije_jiplover schreef:Haha, zou dat het zijn? Volgens mij heb ik gewoon minder volle wasmanden en kan ik daardoor beter uitzoeken...
ProudJustify schreef:Marije_jiplover schreef:Haha, zou dat het zijn? Volgens mij heb ik gewoon minder volle wasmanden en kan ik daardoor beter uitzoeken...
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen
Phant0m schreef:jee dan zijn we al met zn 2e
cassidy, wat kosten ze eigenlijk, ben ik we benieuwd naar ??
Evelli schreef:de enkelesokkenverafgood sekte?