Moet morgenochtend weer werken.
En kan dan dus een aantal uren niet bokken.
Welterusten allemaal.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hopla schreef:Dank je maar hoeft niet hoor@Gast8253, daar heb ik nou respect voor.
hopla schreef:Voor de duidelijkheid.
ik snap ook wel dat als je een chronische ziekte hebt dat niet hoeft te betekenen dat je niet achter de computer kunt zitten.
Wat ik wel gek vind is dat je dan bijv. wel kunt paardrijden en uren per dag kunt bokken.
Dat begrijp ik niet.
Als je uren achter de PC kunt zitten kun je volgens mij ook wel een antal uren per dag werken.
Ook als je kunt paardrijden lijkt het mij dat je dan toch niet zwaar gehandicapt bent en dus best 'aangepast' of licht werk kan doen.
Ik begrijp dat dit een gevoelig onderwerp is.
hopla schreef:Nogmaals, ik heb het hier over bokkers die niet werken doordat ze chronisch ziek zijn.
Natuurlijk zijn er chronisch zieken die toch een aantal uren per dag of per week werkt.
Daar heb ik diep respect voor.
hopla schreef:Ligt het nou aan mij of is het echt zo dat er op Bokt zo enorm veel bokkers chronisch ziek zijn.
Het valt me echt op dat er zoveel bokkers vanwege hun ziekte niet in staat zijn te werken.
Ik vraag me dan af waarom ze wel heel vaak achter de computer kunnen zitten bokken en ook hun paarden kunen verzorgen en rijden.
Ik mag niet oordelen maar begrijpen doe ik het ook niet.
Ik vraag me af of ik de enige ben die dat is opgevallen.
runningkawa schreef:Al weet ik ook wel weer dat het tegenvalt als je een niet erkende ziekte als fybro of ME hebt...dat maakt het ook weer dubbel...
Wilawander schreef:Toch denk ik dat je op moet passen door te zeggen als mensen kunnen rijden kunnen ze ook werken. Je ziet deze mensen niet de gehele dag en als ze op een slechts zijn laten ze zich vaak niet zien. (eigen ervaring) dus zie je alleen de goede momenten waardoor het lijkt dat ze alles kunnen. Ik denk dat dat voor een buitenstaande heel moeilijk is dat te kunnen beoordelen.......
trustHim schreef:Wilawander schreef:Toch denk ik dat je op moet passen door te zeggen als mensen kunnen rijden kunnen ze ook werken. Je ziet deze mensen niet de gehele dag en als ze op een slechts zijn laten ze zich vaak niet zien. (eigen ervaring) dus zie je alleen de goede momenten waardoor het lijkt dat ze alles kunnen. Ik denk dat dat voor een buitenstaande heel moeilijk is dat te kunnen beoordelen.......
ben het hier helemaal mee eens, naar de buitenwereld wil je toch vaak sterker overkomen dan je bent