Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

1natascha schreef:Oke het waren vrijwel allemaal foto's met bit maar toen ik het filmpje had bekeken had ik niet zoiets van anti bit maar eerder anti geweld. zelfs zonder bit kan je nog met geweld op je paard rijden. ik rijd zelf ook gewoon met bit. maar ik haalde er dus gewoon een prettige boodschap uit het filmpje..het kan ook anders

Cassidy schreef:Ik blijf het gevaarlijk vinden om een boodschap - waar je misschien achter staat maar die uit een verband getrokken zou kunnen zijn, gaat be- of veroordelen, zonder het verband te kennen.
Adolf Hitler (ik ga er hierbij van uit dat jullie weten wie dat is?)zal tijdens al zijn toespraken vast wel een boodschap hebben overgebracht waar je achter had kunnen staan. Maar wetende wat hij gedaan heeft, kan ik die - misschien wel zinnige en lovenswaardige boodschap - toch niet de waarde toekennen die hij misschien wel verdient heeft.
Zal mijn persoonlijke tekortkoming wel zijn....
1natascha schreef:Dit zal dan idd te maken hebben met jouw persoonlijke tekortkoming want in mijn ogen heeft Adolf Hitler niks zinnig gezegd....ooit
Hij is gewoon extreem anti-bit... Tja, dat is zijn zienswijze waarmee hij zieltjes probeert te winnen. Alhoewel ik ergens wel begrijp wat Cassidy bedoeld.
)...

Citaat:Hij is gewoon extreem anti-bit... Tja, dat is zijn zienswijze waarmee hij zieltjes probeert te winnen.
Citaat:Ongeacht nu ik erachter ben dat hij ook mindere werkwijzes heeft
Visconti schreef:En er is weer een Nevzorov discussie, gezellig
de "momentopnames" zijn geen momentopnames, op zijn site kun je tientalle foto's achter elkaar vinden, vergeet niet dat de foto's in Rusland zijn gemaakt. Ze gaan daar nou eenmaal heel anders met paarden om dan wij hier, vaak scherpere bitten, ruwere rijmethodes etc. Het is dan ook vrij logisch dat Nevzorov zich daar tegen afzet. Ik word trouwens een beetje ziek van dat "momentopnames" gel*l, momentopname of niet zoiets moet nooit niet gebeuren, ook al is het maar één moment.Citaat:Hij is gewoon extreem anti-bit... Tja, dat is zijn zienswijze waarmee hij zieltjes probeert te winnen.
Hier blijkt alweer dat je erg weinig van Nevzorov hebt begrepen, hij probeert geen zieltjes te winnen, in tegendeel: hij stoot ze af. Enkel de mensen die er klaar voor zijn steekt hij energie in, niet aan mensen waarvan hij weet dat het toch nooit wat gaat worden, daarom neemt hij ook zo'n extreem standpunt in en is het zo moeilijk om toegang te krijgen tot zijn school.