Nepvrienden... Wat te doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

Re: Nepvrienden... Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:43

Ten eerste sterkte met het afscheid..!

Het eerste wat ik dacht toen ik jou titel las was; dumpen. En nu ik je verhaal heb gelezen, denk ik nog altijd hetzelfde. Je hebt ook nog een beste vriend die altijd voor je klaar staat?
Mijn vader zegt altijd; je kunt beter 1 beste vriend(in) hebben dan 10.
Zoals ik uit je verhalen kan opmaken, heeft je vriendin een ernstig aandacht te kort. Ik weet niet wat je bedoelt met dat ze emo doet? Maar dat zielig doet met jou paard zei al genoeg. Ze wil heel graag alle aandacht opzich vestigen. Waarschijnlijk probeerde ze dat eerst anders, maar dat werkte niet dus doet het ze het zo. Ik zou me niet al te veel van haar aantrekken en lekker veel met je beste vriend optrekken. Deze heeft wel respect voor je Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-07 15:09

Ben er uiteraaaaaaaaart weer ingetuind hoor!! Boos! Had geen contact meer met r nadat 4 september mijn paardje is ingeslapen.. durfte ze de woensdag erna dus te vertellen dat ik nooit naar haar luister bladibladibla... uhm hallo. maandag voordat mijn dier ingeslape werd stond ze naast de stal van mijn dier te zeure over hoe poedersuiker haar verjaardag wel niet was... ohjee dama Clown Ik vond het niet interesant genoeg omdat ik natuurlijk met me koppie bij me diertje was.

Maargoed dus wij hadden ruzie gekregen erom en vond maar dat ze een ander slachtoffer moest zoeken.
Ze belde me na 2 wekjes ofzo op.. dat ze echt ziek was, dat er geconstateerd was dat haar maag vast zit in haar middenrif en dat ze bloed moest prikken heeeeeleemaaaaaaal alleeeeeeeen Sigaar Dromen
Dus ik natuurlijk die ruzie vergeten en bezorgt gevraagt of ik mee moest, waarop zij antwoorde graag, want ik durf niet alleen Koe Zat ik vervolgens om 8 uur sochtends in de kou,op haar te wachten, was ze een half uur te laat, komt ze met har vriendje aanfietse!!!!! Had echtzoiets van ehh hallo ?? Je moest tog heeeeeeeeeeelemaal alleen ?? Waarom zit ik hier dan.. dus had al zoiets van jemig.. wat moet ik hiermee. Ze zat door te tiraniseren over dat ze wel 6 buisjes af moesten nemen, terwijl ik op dat formulier keek stond er 1 kruisje.. en er werd ook daadwerkelijk maar 1 buisje afgenomen Clown ERG drama natuurlijk.

Afijn bloedo nderzoek wees niets uit
moest ze ineeeeens naar het ziekehuis ook weer alleen, dus heb dit keer maar NIET aangeboden mee te gaan, kwam ze terug en ineens had ze een Clisma gehad en had ze een infectie in haar darmen... ehhh wat heb dat met haar maag te maken? En als je een infectie in je darmen heb, wat mijn vader ook heeft gehad en een zware operatie moest ondergaan, huppel je niet zo vrolijk in t rond als zei nu doet...

En zat ze te ratelen over als ze over een week niet beter werd ze opgenomen moest worden in het ziekenhuis en 3 clismas perdag moest??? 3 clismas!?!?!?! dat is menselijk gewoon onmogelijk dus dat MOEST wel een dikke leugen zijn... Nu 3 weken later loop ze nogsteeds rond... nogsteeds ziek volgens haar?? Maar niet opgenomen.. Belt ze me vandaag op, zit zelf nu thuis met een verkoudheid en een keelontsteking en mij dus ziekgemeld van mijn stage, Belt ze me op of k met haar mee wil naar het winkelcentrum want ze was zo dit en ze voelde zig zo dat... tsja dat is heel poedersuiker voor e maar ik ga de deur niet uit, hooguit naar me paardje maar meer ook niet. Gelijk weer boos natuurlijk want natuurlijk ging zij wel naar buiten hoe ziek ze ook is en blablabla, Ik had zoiets van wat ijl je nou, ik kom ook naar buiten ZELFS als ik ziek ben voor je, maar vandaag gewoon niet, want het zou ERG banketstaaf zijn als ik mijn stage begleider tegen zou komen op t centrum terwijl ik ziek ben gemeld... nouja zij dus pissed opgehangen. En ik zit hier nu weer met een poedersuiker gevoel... Ik snaop echt niets van zulke mensen, wat moet ik er toch mee??

Ranovich

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 15:27

Ten eerste wat erg voor je van je paard

Maar als ik je verhaal zo lees, klink je vriendin als iemand die alleen maar aandacht zoekt, omdat ze geen andere vrienden heeft die der willen helpen en ze dus jou maar op gaat bellen en dergelijke.

Ik zou gewoon stoppen met de vriendschap als ik jou was, hoe moeilijk dat misschien ook is en met je vrienden om gaan die er wel voor je zijn als je ze nodig hebt en die je ook kunt vertrouwen en niet zulke geintjes uithalen.
Succes er nog mee

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 15:57

Haar gewoon negeren joh. Sommige mensen kosten meer energie dan ze waard zijn.

thummetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 16:00

vind ik ook
als ze je zo behandeld is het dus een waardeloze vriendin!
ik heb ook heel lang zo'n vriendin gehad, ik werd er doodmoe van!
toen ik haar vriendin niet meer was, werd ik veel vrolijker en voelde ik me veel beter! Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-07 16:42

Inderdaad ja, ze denkt ook te bepalen met wie ik allemaal wel en niet om ga, ik ben 21 zij is 19 en ze denkt mij de les te kunnen lezen. Ik heb een goede vriendin waar zij een hekel aan heeft, ze maakt haar helemaal zwart tegeover mij en dan he k zoiets van je moet nu echt stoppe want zo is het wel genoeg. Ook mijn beste vriend vin ze maarniets, ze is overal en op iedereen jaloers... Als ik zeg dat ik ga aquarobicen met een naamgenootje dat toevalig de dochter van een vriend van mijn partner is dan is het gelijk helemal uithoren wat er is gebeurd wat ik heb gedaan en alles... Het lijkt me meoder wel??

En ze wil inderdaad aandacht, ze heeft een vriend en ik geloof dat die ook nu aardig strondziek van dr word..