Spion : Telefoon !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__KELLY

Re: Spion : Telefoon !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:15

nightlover schreef:
Ik heb eens een vraagje !
Kijken wat mensen hun reactie zou kunnen zijn ..

Stel :

Jij hebt een leuk weekendje met je vriend/vriendin .
Voor de laatste dag is er een hotel gereserveerd .
Jullie hebben een leuke avond samen en besluiten wat te gaan drinken op het terras .
Hierbij vergeet je iets en je lover biedt je aan om het even te halen !

Dit is prima natuurlijk maar :
Jij hebt je telefoon boven laten liggen !

De volgende dag vertoont je lover een wat vreemd gedrag ...
Hierbij ga je vragen stellen en je komt er dan achter dat .............
Hij of Zij in je telefoon heeft zitten koekeloeren !!

Wat is jou reactie ?
Vind je het normaal , moet het kunnen ?
Of vind je het abnormaal en wantrouwend overkomen ??

Ben benieuwd Lachen

Ik vind dat hij wel het recht heeft om gewoon eens in je mobiel te kijken ofzo als jij er bij bent , want als je een relatie heb heb je geen geheimen voor elkaar tog ?
maar om het stiekem te doe vind ik niet abnormaal want denk dat heel veel mensen het wel eens stiekem doen , smsjes lezen van iemandanders , maar vind het wel wantrouwend
maar om er een heel probleem van te maken ... als ik er achter was gekomen dat mn vriend achter mn rug om mn smsjes leest zeg ik gewoon dat hij het volgende keer ook gewoon kan vragen omdat ik niks te verbergen heb ...

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:17

Wij kijken ook altijd in elkaars telefoon.
Meer om te kijken watvoor smsjes we hebben gehad enzo. Vind ik gewoon leuk, en moet ook kunnen vind ik.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:18

Van mij zou hij mogen kijken, maar als hij ergens mee zit moet hij het wel zeggen, anders kan ik er ook niks aan doen.
Al zou ik niet zo snel in iemands telefoon of e-mail kijken. Gewoon geen behoefte aan. Als ik zie hoe vaak mijn zusje in haar vriend z'n mail kijkt vraag ik me soms echt af waarom dat nodig is.
Ik zal ook niet zo snel mijn wachtwoord daarvan geven, maar alleen als het nodig is en hij bv iets voor mij moet uitprinten of gegevens nodig heb en ik kan er niet bij ofzo.

Kan me ook niet herinneren dat ik ooit bewust de smsjes van een vriendje heb gelezen. Dan was het vaak om een spelletje te spelen of foto's te kijken ofzo. Maar had eigenlijk zelden die mobiel in m'n handen Haha!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:19

Waar komt trouwens het 'spion' gedeelte vandaan? Haha! Jij verwacht dat ie een secret agent van de CIA is ofzo? Haha!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:22

Hmm ik zou het echt niet leuk vinden als hij zomaar al mijn smsjes leest fozo! Niet dat ik iets te verbergen heb, maar sommige dingen hoeft ie niet te lezen!

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 15:26

Polivy schreef:
Waar komt trouwens het 'spion' gedeelte vandaan? Haha! Jij verwacht dat ie een secret agent van de CIA is ofzo? Haha!

Whahahaha ,
Je weet nooooit heh Clown

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:29

shcmarathon schreef:
Hmm ik zou het echt niet leuk vinden als hij zomaar al mijn smsjes leest fozo! Niet dat ik iets te verbergen heb, maar sommige dingen hoeft ie niet te lezen!

als je niets te verbergen heb is het tog ook niet het geval dat hij sommige dingen gewoon niet hoeft te lezen Knipoog ?

ik vind dat een beetje tegenstrijdig met elkaar...

als je een goede relatie heb of getrouwd ben vind ik dat je echt geen geheimen voor elkaar hebt ,

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:30

Ik vind het niet kunnen!
maar dat vind ik ook van iemand anders zn post lezen(en nu hoor ik iedereen denken, nee idd een brief voor een ander open je idd niet..) mail lezen vind ik ook not done
Ik bedoel, het is iets van/voor een ander en niet voor jou. Is vaak een teken van wantrouwen of onzekerheid
Mijn telefoon is heilig, zelfs als er op dat moment niets verkeerds in staat, maar smsjes kunnen idd vreemd over komen zonder uitleg en naja ik vind het gewoon niet kunnen.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:33

Hmmm, ik kan me daar absolúút niet druk over maken eerlijk gezegd! Staat ook echt niets in dat verkeerd opgevat kan worden en mocht hij iets wél verkeerd opvatten kan dat gewoon uitgelegd worden. Andersom idem, hij doet echt niet geheimzinnig over zijn tel en ik zit nu bijv. achter z'n computer en zou ook vanalles na kunnen gaan trekken (waar ik niet eens de behoefte aan heb Haha!).

Ik denk dat het heel veel te maken heeft met het vertrouwen in de relatie. Wij staan het van elkaar zonder ook maar een probleem toe en dat resulteert er weer in dat geen van 2-en er ook maar behoefte aan heeft om te gaan zitten 'neuzen' zeg maar!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:35

Helemaal mee eens sommige smsjes zal hij verkeerd opvatten! Vooral om het dan niet te kwetsen wil ik liever niet dat ie ze leest!
En die smsjes komen meestal van mijn beste vriendin af!
Ach ja ik hoef zijn smsjes ook niet te lezen... (weet ik veel aan wie hij wat stuurt!)

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:35

eens met renske. Ik ben erg op mijn privacy, ook al heb ik niks te verbergen. Hij hoeft niet in mijn mail/telefoon/tas te kijken zonder het te vragen, heeftie niks te zoeken Haha! ik heb helemaal niks te verbergen, maar vind dat hij me maar moet vertrouwen. Doettie dat niet dan is er gewoon fundamenteel een probleem dat opgelost moet worden, en dan niet door in mijn spullen te gaan snuffelen. ik zal overigens ook nooit zijn mail/foon lezen of in zijn persoonlijke spullen neuzen. Ook al ben je (zoals ons al 5 jaar) samen, privé is privé. Gaat om het principe. Gelukkig vertrouwen vriendlief en ik elkaar volledig (al wil hij nog wel eens ongevraagd in mijn tas grijpen, en dan issie beledigd als ik zeg dat ik dat niet fijn vind.. maar dat is gewoon Koe en is het dus ook niet nodig om hier mee bezig te zijn.

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 18:20

ik heb ook niks verkeerd in mijn gsm zitten dus hij mag altijd kijken, maar doet het eigenlijk nooit. Ik zou het erger vinden moest mijn ma erin zitten snuffelen en al onze sms'jes leest Haha!
ik heb ook geen behoefte om in zijn gsm te neuzen, maar ik denk niet dat ie daarvan problemen zou maken, ik zou het wel niet achter zijn rug om doen...

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 18:25

Mijn vriend mag gerust in mijn telefoon kijken maar hij moet het niet achter mijn rug om doen. Maar ik weet gewoon dat hij zoiets niet zou doen. Ik zou het nog eerder zelf aanbieden.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 18:50

Ach, ik kijk zovaak in zijn telefoon en hij ook in de mijne. Geen geheimen voor elkaar. Ook gewoon zonder te vragen hoor, als ik iets tegen kom en hij is even weg ofzo zeg ik dat later gewoon, achterdochtig gaan doen heeft geen zin natuurlijk Vork

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:07

Wij lezen zowat altijd elkaars berichtjes etc. Maakt me/hem niks uit. Als hij het zou doen om me te controleren zou ik het minder leuk vinden.

kerstkrans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:32

dit heeft mijn vriend ook gedaan, woest was ik.
hij mag alles van me weten, en mag al mijn smsjes lezen, maar die moet hij het eerlijk vragen, en niet stiekem achter mijn rug om doen.

ik heb hem gevraagd of hij mij misschien niet vertrouwde, maar dat was volgens hem niet het geval.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:54

wat maakt jou het uit dat je vriend in je telefoon kijkt? Als je niks te verbergen hebt is het toch ook niet erg?
Mijn vriend zit zo vaak in mn telefoon te kijken. Maak ik me echt niet druk om hoor

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:17

xXLiekeXx schreef:
Mijn vriend mag gerust in mijn telefoon kijken maar hij moet het niet achter mijn rug om doen. Maar ik weet gewoon dat hij zoiets niet zou doen. Ik zou het nog eerder zelf aanbieden.

Helemaal mee eens. Hij mag m'n telefoon, post, e-mail en noem maar op doorspitten zoveel hij wil, maar vraag het dan eerst even. Of beter, laat mij er bij zijn voor uitleg, dat scheelt hem stress Knipoog

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:33

Áls je niks te verbergen hebt maakt het toch ook niet uit als ie je smsjes leest?
Ik vind t tenminste niet erg als mijn vriend mijn smsjes leest.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:39

waarom uitleg? ik verstuur geen dingen waarbij hij ook maar enig idee zou moeten hebben dat er wat zou zijn. vind dat zo raar. Als je niks te verbergen hebt moet hij ook gewoon gerust kunnen kijken zonder dat je daar gelijk met je neus boven op zit. Ik maak me echt niet druk als mn vriend mijn smsjes leest soms vraagt ie weleens wat maar maak me daar echt niet druk om.

met mn email net zo daar zit hij ook vaak genoeg op. maakt mij dat nou uit. Daar ga ik me echt niet druk om maken hoor

spekster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:44

Vind het wel wantrouwend overkomen.... maar tegelijk kan het me niet veel schelen... heb veel smsjes van vrienden van me.. Ja allemaal kerels.

Hij heeft dat maar te accepteren... En dat doet ie gelukkig ook

kerstkrans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:53

Breitling schreef:
waarom uitleg? ik verstuur geen dingen waarbij hij ook maar enig idee zou moeten hebben dat er wat zou zijn. vind dat zo raar. Als je niks te verbergen hebt moet hij ook gewoon gerust kunnen kijken zonder dat je daar gelijk met je neus boven op zit. Ik maak me echt niet druk als mn vriend mijn smsjes leest soms vraagt ie weleens wat maar maak me daar echt niet druk om.

met mn email net zo daar zit hij ook vaak genoeg op. maakt mij dat nou uit. Daar ga ik me echt niet druk om maken hoor

je hebt toch ook nog iets al prive zaken?
ik vind het nogal raar dat je vriend je smsjes moet gaan lezen..
wat heeft hij daar in hemelsnaam mee te maken, wat jij bijv met je vriendinnen bespreekt.

ik vind het nogal wantrouwend overkomen als je dat achter iemands rug om doet.
als het gevraag wordt, oke..

ik heb ook echt niks te verbergen voor mijn vriend, maar hij hoeft niet altijd alles maar te weten wat ik met vriendinnen bespreek.
mijn vriendinnen vertellen ook wel eens dingen via de sms waarvan ze liever niet willen dat iemand het leest.
nou, wat moet mijn vriend daar dan in zoeken?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 17:37

als mijn vriendinnen iets persoonlijks te melden hebben toen we dat telefonische in als we elkaar zien. Niet via een smsje, niet echt persoonlijk. En verder alles wat ik aan smsjes stuur/krijg zelfde geld voor mails is nou niet dat je zou moeten denken dat ik verkeerde dingen doe ofzo. Ik vraag me ook wellis af wat mijn vriend allemaal uitvreemd, ben nieuwschierig en kijk dan ook weleens op zn mail of telefoon. Hij maakt zich er niet druk om en ik ook niet. Als ik wat te verbergen zou hebben zou ik me daar wel druk om maken. Dus dat zou al genoeg zeggen denk ik

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 17:39

ligt eraan wanneer het gebeurd als je elkaar al maanden/jaren kent heb ik er niet zoveel problemen mee. ken ik die persoon nog niet lang genoeg en goed genoeg dan heeft die daar niets in te zoeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 17:40

Dat vind ik prima kunnen, maar hij had het wel even van te voren mogen vragenin jouw geschetste geval.
Als hij 'm gewoon zou pakken als ik erbij was en m'n sms'jes etc had gelezen had ik dat prima gevonden, maar zeggen dat je 'm gaat halen en dan even "stiekem" lezen vind ik een beetje jammer. Ik heb niets te verbergen, dus lees maar.. Vriendlief heeft ook niets te verbergen want ik zit ook vaak zat in z'n telefoon te neuzen. Gewoon uit pure nieuwsgierigheid en om te kijken of hij nog leuke dingen gaat doen of heeft gedaan, nog leuke nieuwe foto's heeft etc, en niet omdat ik meteen paranoide en wantrouwend ben *LOL*