Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely1 schreef:Wielrennen.. ik zweer erbij alleen het weer zit momenteel niet echt mee:( Ook Kick en Fun is geweldig voor je figuur (uitleven op een kickbag). Voordeel van wielrennen: je kan alles zelf bepalen wanneer, hoe en wat zonder afhankelijk te zijn van anderen alleen van het weer.
DromenLies schreef:jeetje dat is wel heel snel zeg... ik ben net begonnen met zwemmen en met pauzes deed ik een uur over 35 baantjes in het 25 meter bad nog geen km dus...maar dan moet jij al langer zwemmen of niet? en doe je dan schoolslag of borstcrawl?
Lovely1 schreef:@ gucci_girl.. het is echt heel gaaf alleen wel super zwaar maar je gaat er echt met een voldaan gevoel wegaf en toe heb ik helemaal geen zin maar na afloop voel ik me toch weer helemaal lekker
Adriana schreef:Ik zit een paar keer in de week op een racefiets en wil die rondjes steeds meer uitbouwen. Ik wil mijn oude figuur weer terug dus het buikje moet eraf...
Ilsemarie schreef:DromenLies schreef:jeetje dat is wel heel snel zeg... ik ben net begonnen met zwemmen en met pauzes deed ik een uur over 35 baantjes in het 25 meter bad nog geen km dus...maar dan moet jij al langer zwemmen of niet? en doe je dan schoolslag of borstcrawl?Citaat:Volgens mij had je het tegen mij?
Kikker2 schreef:Weet iemand soms waarom roeien zo goed is voor ruiters? Ik heb een roeiersfamilie, misschien moet ik zelf ook maar eens herbeginnen
katiavl schreef:Je spieren worden getraint, maar eigelijk zijn alle sporten goed voor de ruiter. Zolang ze goed worden beoefend en op lenigheid word gewerkt wat vaak vergeten word
Chubby schreef:Ik betaal nog geen 50,- per maand bij een tweejarig abonnement (da's natuurlijk de truc)..
Ik vergeet overigens de zonnebank en sauna te noemen, de fysiotherapeut, kinderopvang en de DVD uitleen (gratis)
Kowloon1 schreef:Vorig jaar moesten wij als zwemtest 32 banen in een zwembad van 25m lang in een kwartier doen... De leerkracht LO verbaasde dat niemand het echt aankon (ik had er 28 kunnen zwemmen en vond dat al een heuse prestatie)
Chubby schreef:Is bij Health City, die hebben vestigingen door het hele land..