dems75 schreef:Hier dan een update na een dag strijd voeren met de Vodafone, de Telefuture en Golden bytes:
Na Vodafone en de bovenstaande bedrijven letterlijk gestalked te hebben met mail en telefoontjes, heeft Vodafone contact met mij opgenomen.
Ik krijg mijn geld vergoed!!!! Dit is zowel door de Vodafone als door "Golden Bytes" toegezegd. (ook schriftelijk).
De meneer van Vodafone heeft toegegeven dat de sms "diensten" misleidend zijn. Ik wil dan ook tot op de bodem eea uit gaan zoeken (met name de "diensten" van SMS.ac) en zoveel mogelijk getuigenverklaringen verzamelen. Als we kunnen aantonen dat er inderdaad sprake is van "misleiding", heb je een zaak. Misleiding is namelijk strafbaar.
Dus mensen...laat het er ajb niet bij zitten, stalk je provider, stalk de sms diensten en dreig met media-aandacht, rechtszaken en advocaten. Het helpt dus weldegelijk!
Kan alleen maar zeggen, goedzo, je laat het er niet bij zitten!
Dit moet niet zomaar mogen..heb al vaker verhalen gehoord van mensen die dit kregen (totaal ongevraagd) en hier de dupe van werden! Het moet gewoon afgelopen zijn met dat soort oplichterij!