Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Visconti schreef:Mijn zusje heeft exact het zelfde gehad bij vodafoneOok zo'n stom bedrijf, volgens mij had ze toen ooit één keer een ringtone aangevraagd. Volgens vodafone was ze daardoor een abbonement aangegaan, maar daar wist ze zelf helemaal niks van. Ze kreeg er ook nooit smsjes ofzo van, ze moest alleen wel betalen. Ik vond destijds dat vodafone dat echt stom aanpakte, "als je een abbonement aanvraagd van een krant en die lees je vervolgens niet moet je die ook betalen" was hun antwoord, maar een krant vraag je aan en hier was abosluut niet om gevraagd!
dems75 schreef:Hier dan een update na een dag strijd voeren met de Vodafone, de Telefuture en Golden bytes:
Na Vodafone en de bovenstaande bedrijven letterlijk gestalked te hebben met mail en telefoontjes, heeft Vodafone contact met mij opgenomen.
Ik krijg mijn geld vergoed!!!! Dit is zowel door de Vodafone als door "Golden Bytes" toegezegd. (ook schriftelijk).
De meneer van Vodafone heeft toegegeven dat de sms "diensten" misleidend zijn. Ik wil dan ook tot op de bodem eea uit gaan zoeken (met name de "diensten" van SMS.ac) en zoveel mogelijk getuigenverklaringen verzamelen. Als we kunnen aantonen dat er inderdaad sprake is van "misleiding", heb je een zaak. Misleiding is namelijk strafbaar.
Dus mensen...laat het er ajb niet bij zitten, stalk je provider, stalk de sms diensten en dreig met media-aandacht, rechtszaken en advocaten. Het helpt dus weldegelijk!
Beauty_yana0 schreef:Weet iemand het rechtstreekse nummer van telefuture?Krijg namelijk zon knap irritante helpdesk waar ik mijn vraag na de piep moet in spreken, maar ik wil dus echt iemand aan de telefoon hebben.
dems75 schreef:dat klopt niet...want ten eerste kan ik mij niet herinneren mij ooit ergens voor "aangemeld" te hebben (dat van het weer was maar een voorbeeldje) en ten tweede, waar zouden die kleine lettertjes dan staan? niet in dat bericht en, wat blijkt nu (na verder lezen op internet) de zogenaamde kleine lettertjes die jij noemt, zijn verborgen als ze op tv te zien zijn. Er staan dus dingen overheen geplakt/geschreven en dat is al strafbaar
Prisca schreef:dems75 schreef:dat klopt niet...want ten eerste kan ik mij niet herinneren mij ooit ergens voor "aangemeld" te hebben (dat van het weer was maar een voorbeeldje) en ten tweede, waar zouden die kleine lettertjes dan staan? niet in dat bericht en, wat blijkt nu (na verder lezen op internet) de zogenaamde kleine lettertjes die jij noemt, zijn verborgen als ze op tv te zien zijn. Er staan dus dingen overheen geplakt/geschreven en dat is al strafbaar
Tja dat komt omdat mensen vaak op internet maar lekker "doorklikken"zonder te lezen. Ik weet van mezelf dat ik de voorwaarden ook niet altijd lees maar weet wel wat ik doe en ga dan akkoord met de gevolgen.
Ringtones zijn hele smerige sites en alle staat lekker verstopt toch is het je eigen verantwoording.
Logisch ik zou als vodafone er ook niets aan doen. Is jou probleem. Vaak krijg je een bericht die je moet bevestigen als je dat doet staat Vodafone erbuiten.