geschoten in Venlo... (UPDATE!)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 18:48

eerst en vooral even zeggen dat ik dit verschrikkelijk vind en me echt afvraag waar dat nu allemaal toe moet leiden
er zijn regels en normen en daar hoort iedereen zich aan te houden
wat daar aan het gebeuren is, kan gewoonweg niet meer

maarre.... ik las wel iets erg grappig in dat nieuwsbericht, moet je maar eens lezen:
Sypheron schreef:
de aanhouding van een snorfiets
Bloos

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 21:13

Ik weet niet of ik ooit nog uit ga in Venlo hoor! Je bent er nergens meer veilig, op de ene plaats wordt je dood geslagen en op de andere plaats neergeschoten. Ik ga nog liever hier in panningen bij Auk uit hoor veel gezelliger. Ik weet ook niet waar dit naar toe moet. Maar je zult zien dat het weer met een turk of marokaan te maken heeft want dat cafe waar het gebeurd is zitten altijd turken en marokanen. Of het moet een wraak actie van iemand zijn op dat van dinsdag.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 21:49

Ehm.. tsja, dat vind ik een beetje achterlijk om te zeggen, je weet niet of het een buitenlander was ten eerste, dat kun je niet zomaar klakkeloos aannemen. Er is misschien wel een grote kans dat het allochtonen waren, maar dat wéét je gewoon nog niet zeker.
En verder, je kunt ook niet alle marokkanen en turken over een kam scheren. Ze zijn lang niet allemaal zo, er zijn ook een hoop aardige en intelligente allochtonen.

Bijv die uitsmijters bij de Loco (ander café in venlo, waar ik altijd heen ga), die zijn erg leuk, aardig, niet agressief en intelligent en dat zijn echt geen rasechte nederlanders.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 22:01

Wat een ghetto man! Zou zou dat toch komen?

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 22:22

assie schreef:
Bijv die uitsmijters bij de Loco (ander café in venlo, waar ik altijd heen ga), die zijn erg leuk, aardig, niet agressief en intelligent en dat zijn echt geen rasechte nederlanders.

... ze zijn wel aardig hoor maar niet agressief zou ik niet zeggen... heb er verschillende van al vaak genoeg een zatte gast die meiden had lastig gevallen zien in elkaar slaan... dat hoor je als uitsmijter ook niet te doen. En als ze zo intelligent waren konden ze ook gaan studeren ipv als uitsmijter overal te werken..

Ik zeg niet dat er geen aardige allochtonen zijn, maar wel dat die er iig niet bij horen.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:09

Nou ja, een hoog aantal problemen wordt veroorzaakt door allochtonen, dus het is niet meer zo gek als mensen er vanuit gaan. Overigens is er een liedje gemaakt door marokaanse jongens: k*tmarokanen. Ik vind het heel goed van hen, ze brengen een discussie op gang. Ik kan hun standpunt wel begrijpen hoor, als zij het onze ook maar kunnen begrijpen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:17

Jeetje.. Die hele stad is ziek van de spanning.. Men maakt wel rare sprongen hoor..

Mensen weten van gekheid niet meer wat ze moeten doen volgens mij..

Griezelig dat jullie in de buurt van dat cafe waren, brr.. Gelukkig zijn jullie oke.. Lachen

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:04

Still alive and kicking!
*met theoriebewijs op zak* Tong uitsteken

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:50

Ik vind het hier belachelijk, het is toch niet normaal dat zo'n dingen geberen? En dat allemaal in 1 weekje tijd ik heb hier thuis van te voren gezegd wedden dat het fout gaat zaterdag avond in de stad en ja hoor het was weer raak.