lindsey schreef:Weet niet of je ook een bijbaantje hebt maar als je alleen van je zakgeld moet rondkomen dan vind ik het een vrij prijzig cadeau.
Even voor de vergelijking ik zou niet gauw een cadeau van anderhalf keer mijn maandsalaris voor iemand kopen.
Dat zij jouw een duur kettinkje cadeau heeft gedaan zou geen reden moeten zijn om ook maar een duur cadeau te kopen. Zo kan je elkaar wel blijven opdrijven met steeds duurdere cadeaus.
Als je wel een goed verdienend bijbaantje hebt wordt het al weer een heel ander verhaal. Bovendien ga je natuurlijk zelf ook mee en geniet je zelf ook van dat nachtje hotel en die brunch dus het is ook weer niet zo dat het hele bedrag alleen aan haar wordt besteed. Eigenlijk is dan de helft cadeau voor haar en de andere helft plezier voor jezelf.
Nou, nee, ik heb geen bijbaantje. En nee, ik geef niet zoveel geld uit, omdát mijn cadeautje ook duur was. Het is al 16 maanden m'n vriendin, ik wil d'r al een hele tijd ergens mee naar toe nemen en dit vond ik een heel leuk idee. We zijn echt heel erg serieus, geen haar op m'n hoofd die er aan denkt dat het ook maar uit kan gaan binnenkort.