Hebben m'n ouders gelijk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

Re: Hebben m'n ouders gelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 19:23

lindsey schreef:
Weet niet of je ook een bijbaantje hebt maar als je alleen van je zakgeld moet rondkomen dan vind ik het een vrij prijzig cadeau.

Even voor de vergelijking ik zou niet gauw een cadeau van anderhalf keer mijn maandsalaris voor iemand kopen.

Dat zij jouw een duur kettinkje cadeau heeft gedaan zou geen reden moeten zijn om ook maar een duur cadeau te kopen. Zo kan je elkaar wel blijven opdrijven met steeds duurdere cadeaus.

Als je wel een goed verdienend bijbaantje hebt wordt het al weer een heel ander verhaal. Bovendien ga je natuurlijk zelf ook mee en geniet je zelf ook van dat nachtje hotel en die brunch dus het is ook weer niet zo dat het hele bedrag alleen aan haar wordt besteed. Eigenlijk is dan de helft cadeau voor haar en de andere helft plezier voor jezelf.

Nou, nee, ik heb geen bijbaantje. En nee, ik geef niet zoveel geld uit, omdát mijn cadeautje ook duur was. Het is al 16 maanden m'n vriendin, ik wil d'r al een hele tijd ergens mee naar toe nemen en dit vond ik een heel leuk idee. We zijn echt heel erg serieus, geen haar op m'n hoofd die er aan denkt dat het ook maar uit kan gaan binnenkort.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 19:25

Gewoon lekker doen! Wat houd je tegen? Je hebt een leuke vriendin, en ik denk dat je de fase van, zomaar ff gezellig en leuk een relatie aangaan, allang voorbij bent!! Gelukkig zijn mijn ouders een stuk makkelijker! Mijn vriendje en ik zijn morgen een jaar samen..En ik heb voor zijn verjaardag (8 augustus) al extra veel gegeven, dus morgen doen we het rustiger aan! Maar die kadootjes betalen mijn ouders ook aan mee..Die zijn allang blij dat ik gelukkig ben! En als jij het fijn vind om het op die manier te "vieren" met je vriendin moet je dat doen! Het is jou idee, en als je t uit wil voeren, gewoon doen meis!

Ik en mijn vriendje gaan morgen de hele dag samen de dingen doen waar we samen van genieten..Met mijn pony een lange rit maken met de koets, lekker over de dijken, door de polder, lekker rustig en genieten! Daarna bij hem thuis aan zijn trekkertje werken, dat vind ik ook super leuk! En savonds gaan we samen een romantisch avondje houden, filmpje, kaarsjes..

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 19:26

Ik vind dat jij gelijk hebt.. Je moeder geeft (of gaf vroeger) waarschijnlijk ook veel duurdere cadeaus aan je vader (of andersom)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 19:30

Haffielover schreef:
Gewoon lekker doen! Wat houd je tegen? Je hebt een leuke vriendin, en ik denk dat je de fase van, zomaar ff gezellig en leuk een relatie aangaan, allang voorbij bent!! Gelukkig zijn mijn ouders een stuk makkelijker! Mijn vriendje en ik zijn morgen een jaar samen..En ik heb voor zijn verjaardag (8 augustus) al extra veel gegeven, dus morgen doen we het rustiger aan! Maar die kadootjes betalen mijn ouders ook aan mee..Die zijn allang blij dat ik gelukkig ben! En als jij het fijn vind om het op die manier te "vieren" met je vriendin moet je dat doen! Het is jou idee, en als je t uit wil voeren, gewoon doen meis!

Ik en mijn vriendje gaan morgen de hele dag samen de dingen doen waar we samen van genieten..Met mijn pony een lange rit maken met de koets, lekker over de dijken, door de polder, lekker rustig en genieten! Daarna bij hem thuis aan zijn trekkertje werken, dat vind ik ook super leuk! En savonds gaan we samen een romantisch avondje houden, filmpje, kaarsjes..

Haha, vieze gedachten hier. Clown

Bedankt voor al jullie reacties hier! Stel ik echt op prijs!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:21