Waar heb jij je vriend/vriendin leren kennen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 19:30

tja mijn bf is een goede vriend van mn broer, hij kwam vaak bij ons thuis enzo en soms ging ik ook wel eens met mn broer mee ff langs. mn broer is er niet echt superblij mee volgens mij, ook wel begrijpelijk aan de ene kant vind ik. is ook wel vreemd voor hem natuurlijk! plotseling komt arjuna niet meer voor Tom maar voor mij. kan me wel een beetje voorstellen hoe mn broer dat vindt eigenlijk.
naja en nu hebben we al weer 5 en een halve maand!! Lovers

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 21:10

mijn vriend heb ik ontmoed via via

mijn broer zat vroegen met een gozer inde klas waar hij nu nog mee om gaat. hij vond mij dus leuk maar ik hem niet. hij had mij zijn site laten zien en toen zag ik een foto van Dj en ik was gelijk Lovers en vroeg of hij hem niet een keer kon mee nemen, ja dus Lovers . Dj kwam dus steeds vaker naar mijn huis, en had ik een keer met hem gekust maar hij wist nog niet of hij wel wat wou, hij vond me heel leuk maar zijn beste vriend vond mij ook leuk, na veel gepraat had dennis een keer gezecht van het maakt mij niet uit, een paar dagen later waren we met zijn 4en naar de film gegaan en Dj dus ook, s'avonds (01.30) stonden we alleen op een afgelegen gebied hij keek me aan en zij wat wil je nou en ik zei 'jou' en tja de rest kun je wel raden.
het is zo'n lieverd Lovers ik wil hem echt niet kwijt.
laatst reed ik op Sya en kwam ik hem tegen en toen reed hij achter me met een roos echt zo lief Lovers.

Maatje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 22:47

*proest* hoe doen jullie dat allemaal, via mail/chat..?
ik heb 1 keer een meeting gehad met iemand die ik alleen kende via de mails, die waren supergrappig, echt mijn stijl zeg maar.
Dus wij afgesproken.. nou.. zeg maar nooit meer..Hij was ook wat ouder, vrijgezel en ik weet nu een beetje waarom..
was nog steeds erg aardig hoor, maar innerlijk is -voor mij- veel, maar toch niet alles *LOL*
Mijn andere exen ( niet zo veel hoor Lachen )
ken ik via t uitgaan hier op 't eiland, als ik aan mijn 'jeugd' terugdenk ( 15-20, fanatiek uitgaansleven zeg maar), moet ik steeds weer Lachen en Lovers *LOL* enzo..

(ben nu btw weer een tijde single Lachen )

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 08:37

Ik was al verliefd op mijn vriend toen we beiden nog op de middelbare school zaten. Dat wist hij niet, hij kende mij ook niet. Toen ik op de hotelschool zat ging ik met een vriendin op stap. Milo (mijn vriend dus) was ook op stap daar met een vriend. Mijn vriendin en zijn vriend kenden elkaar van een rechtenstudie dus die kwamen aan de praat. Tja, dan sta je daar he, dan ga je ook maar een praatje maken met elkaar. En van het een kwam het ander. Dat is inmiddels 8 jaar geleden!!! Bijna 8 jaar verkering dus. Het leuke is dat Milo niet eens wist dat ik op dezelfde middelbare school had gezeten, hij had me nog nooit gezien... Bloos

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 08:59

ik zocht een plekje voor m'n 2 paarden en via mijn vriendin vond ik die plek (Peter huurde toen een schuurtje met 4 stallen en gebruikte toen zelf maar 2 stallen, had er dus 2 leegstaan) en tegelijkertijd de liefste man ter wereld!!!!!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 10:56

Tja, ik zat lekker in mijn stamkroegje (The Black Horse, leuke naam he?) en was een beetje down. (het was net uit met Martijn, na 1 maand maar hoor) Voelde me niet zo geweldig dus.
Toen kwam er een lange jongen op me af, en zei: 'waarom kijkt een mooi meisje als jou zo verdrietig'. Dat was de openingszin van pieter dus.
Eerst vond ik hem maar niets, een slijmbal en te opdringerig. Ik had echt geen zin in weer een relatie.
De twee vriendinnen waarmee ik uit was, hadden wat met de twee beste vrienden van Pieter. Aan het einde van de avond konden Pieter en ik dus niet achterblijven, en voor ik het door had stonden we te zoenen. Later bleek dat Pieter weer een goede vriend van die Martijn is (mijn ex dus). Maar ja, Pieter is toch leuker.
We hebben veel gebeld (en doen dat nog steeds) en we hebben elkaar heel goed leren kennen. Allebei hebben we nogal wat meegemaakt en 'levenservaring'. Het klikte heel erg en als ik bij hem ben voel ik me super.
Nu heb ik al bijna een half jaar met hem, en het gaat super. Het enige nadeel aan hem is dat ie een beetje bang is voor paarden... (haha). Maar ja, ik ben nog steeds Lovers